Apple / Mac [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 22 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    M'n Macbook Pro staat nu eigenlijk de hele tijd op m'n bureau omdat ik hem niet elders nodig heb. Heb nu ook gewoon de hele tijd de netstroom er aan hangen, is dat goed of niet...? :)
     
  2. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Een jaar geleden las ik dat de Ipad gewoon een grote iphone is waar je niet mee kan bellen. Verder niet echt in verdiept maar zitten er extra dingen op? Filmpjes op internet zien er erg gaaf uit!
     
  3. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is eigenlijk ook gewoon een grote iPod Touch, maar het werkt gewoon heel fijn.
     
  4. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Oke, ziet er wel erg gaaf uit. Je word toch verleid om het te kopen :)
     
  5. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Eigenlijk is dat waar ja. Het is gewoon een iPod Touch, maar dan met nieuwe -en meer- functies.

    En precies daarom vind ik het een goddelijk apparaat. Ik gebruikte mijn iPod Touch echt dagelijks. Streaming, ff Nu.nl lezen (App) als ik wakker word, en vooral de App Remote (In combinatie met Airport). Die iPad is gewoon heerlijk, het is wat ik al dagelijks in gebruik had, maar dan beter! :)
     
  6. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Websites lezen op dat ding word natuurlijk wel chiller dan op een Iphone of een touch. Zo'n groot scherm. Hopelijk heb ik de zomer nog wat geld over, dan is er een dikke kans dat ik hem wel ga halen. Wat zien die filmpjes er cool uit zeg.

    Ik heb met me vriendin 1 laptop, kan ik lekker thuis surfen op de Ipad:thumbs:
     
  7. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ik wacht op de MM btw dagen met 19% korting :D Dan de cheapste voor 400 ipv 500 euro halen. Zullen wel weer bepaalde producten uitgesloten worden. Maar voor 400 euro zou ik em wel meteen in huis halen.
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Net een paar filmpjes (1280x720) afgespeeld en het beeld is haarscherp.

    Veel mensen waren vanmorgen opzoek naar de VGA- en Camera-connector , helaas had de MM deze niet binnen gekregen.
    Heb wel 1 nadeel ontdekt en dat is het opladen van de iPad.
    Kan de iPad niet opladen via de USB-poort van mijn Mac mini en USB-hub , moet de meegeleverde usb-adpater gebruiken.
     
  9. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Nja maar dat is ook de nieuwschierigheid van jou als persoon. Je blijft vragen tot iemand meer informatie weggeeft. Blijkbaar is dat in dit geval een ander geweest maar feit blijft gewoon dat je als medewerker 'van Apple' (dus APR medewerkers) je niks mag zeggen over de launch. Dat iemand anders een fuckup maakt is vreemd inderdaad.

    Kvond het persoonlijk dat het nog goed is gegaan. Veel info kwam juist uit Belgie.. (en nja MediaMarkt's die het hele streetdate idee niet snappen).
     
  10. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Vaag. Ik herstart mijn MBP (batterij stond op 2:25), na de restart staat ie opeens op 1:38 en nu staat ie weer op 2:20 8)
     
  11. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Als ik het goed heb begrepen is het een indicatie met de belasting die jij op dat moment doet op het systeem.
     
  12. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ah, op die manier. Want nu stond ie weer op 3:11 8) Jij had je Magic Mouse werkend gekregen in Bootcamp trouwens, FFWD? :)
     
  13. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Inderdaad. Het uitrekenen van tijd is voor een computer extreem moeilijk. Omdat het altijd op basis gaat van de doorvoersnelheid (indien transfer) of belasting (indien batterij) op dat specifieke moment. Dat verspringen gaat vooral als je bijvoorbeeld ineens de brightness lager zet, bluetooth uitzet of stopt met gamen (of flash gebruiken 8)).
     
  14. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja, anders had ik hem weer verkocht.

    Gewoon aanvinken bij bluetooth opties dat de computer kan worden gedetecteerd door andere apparaten en wat op de knoppen rammen...8)
     
  15. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb vanmorgen voor het eerst in lange tijd weer een officiële Apple medewerkster gezien bij de MM.
    Ze was de enige die daar liep in het zwart met Apple logo , de overige MM medewerkers hadden hun normale rode kleren aan.

    Ik stond vanmorgen met een paar mensen te praten (7:00 uur) die gisteren avond tegen sluitingstijd nog even naar de MM waren gegaan.
    Het personeel liet totaal geen informatie los over de iPad !!

    Vanmorgen waren er meer iPad's bij de MM te vinden dan accessoires.
    Van de Apple Case hadden ze er maar 20 van binnen gekregen.
    --
    Mijn ouders zijn echte digibeten ze stonden vanavond raar te kijken wat de iPad allemaal kon.
    Vooral toen ik ze de foto's liet zien van Google Earth en Street View.
     
  16. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Haha same here. Eerst wilde mijn ma er niets van weten, en nu zit de hele avond al mee te kijken 'wat ie kan'. Briljant :)
     
  17. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb mijn zusje nog een mail gestuurd en voorgesteld om onze ouders naar een LOI curcus te sturen :+
    Mijn ouders hebben beide een gsm maar mijn moeder neemt dat ding alleen mee als ze een dagje opstap gaat met haar zusters.
    Mijn vader gebruikt de gsm alleen thuis want hij is bang dat hij dat ding verliest.

    Morgen even naar de winkel voor een zachte pluisvrije doek want ik kreeg al commentaar dat de touchscreen vol zat met vingervlekken.
    Natuurlijk begon mijn moeder daar over te zeuren.

    Twijfel nog of ik ook een screenprotector op de iPad zal plakken.
    In de case is de iPad eigenlijk al voldoende beschermd , misschien als extra bescherming nog een slave erbij kopen.
     
  18. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Scherm zal niet snel krassen gezien de hardheid. Net als bij de iPhone etc eigenlijk heb nog nooit een scherm met krassen gezien. Daarnaast vind ik die screenprotectors niet zo fijn aanvoelen.
     
  19. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Als onderhoud/service monteur neem ik met de iPhone geen enkele risico.
    Heb op de protector al paar een aantal flinke krassen gehad van staal/rvs deeltjes die in mijn kleren waren achter gebleven.

    Denk ook dat een 10" protector moeilijker te plakken is dan één voor de iPhone.
    Investeer het geld morgen dan ook liever in een goede slave.
     
  20. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Macbook pro besteld! :D + 8gb ipod touch :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina