[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 13]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Daz, 6 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Antichrist

Tsja mischien is het m,n film niet.
    Maar vond het echt een hele vage boutfilm.

En dat terwijl die erg goede reviews krijgt.

geef het een 5

2. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    2001: A Space Odyssey net gezien. Misterieuze, vage en vooral trage film. Maar toch heeft het wat op de één of andere manier. Je wacht steeds op iets wat eigenlijk niet komt. Voor mijn gevoel ook echt een abrupt einde, ik wachte nog op een uitleg eigenlijk:+ Ik snap het nog steeds niet helemaal (helemaal niet), maarja misschien eens even wat dingetjes op 't internet hierover lezen. Er zitten ook zo veel in de film, je kunt bijna niet verwachten dat je dat in één keer begrijpt.
    (muziek is echt fucking scary sometimes:D)

Deze week ook naar Inception, ben echt benieuwd!

Laatst bewerkt: 23 jul 2010
  3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Het is ook nooit goed bij sommigen. Lijkt wel op EDGE die krant die jij noemt. =(:+

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Inception

9.5/10

Het verhaal is zwaar, heel zwaar. En zoals Rampage het al zei, je mag geen deel missen anders kan het zo zijn dat je er geen bal meer van snapt. Het verhaal was wel goed, maar lastig.

Het acteren was in mijn ogen fenomenaal, weer een geweldige prestatie van oa. Leonardo DiCaprio. Wat een held.
    De muziek (sound) was meesterlijk, prachtig. Wekte zoveel op. Echt geen woorden voor.
    Het einde was heeeel goed, echt heel goed. Opzich wel jammer (zielig), maar toch geniaal einde.

Het is een 9.5 omdat ik geen 10'en geef.

Een aanrader, echt.

Laatst bewerkt: 23 jul 2010
  5. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Net The Road gekeken..

Wat een ongelofelijke boutfilm, hoe kan die in godsnaam 7/10 krijgen op IMDB:9. Het einde slaat totaal nergens op en heel de film is een wazige zwerver tocht..

Had waarschijnlijk iets anders van verwacht, als je de trailer ziet lijkt het een actiefilm, maar is eigenlijk gewoon een drama/speelfilm.

[yt]hbLgszfXTAY[/yt]
    3/10

Laatst bewerkt: 24 jul 2010
  6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    http://www.kubrick2001.com/

2001 is fantastisch. Hoe vaker je 'm gaat zien, hoe meer indruk de film gaat maken.

7. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Een andere, zwervende familie neemt de jongen in nadat zijn vader overlijdt. Waarom slaat dat nergens op? Lijkt me toch stug dat die op zo'n leeftijd (ongeacht zijn vader's lessen) het denkt in zijn eentje te redden in zo'n destructieve wereld?

8. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, totaal niet boeiend einde dus... Vond het ook echt een tergende film. Zogenaamd een kunstzinnige diepe film, maar het ging eigenlijk nergens over. Zo kwam het op mij over iig.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vond het een zeer goede film. Heel grauw.

10. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Ja zoals ik al zei, ik had meer een actiefilm verwacht, zoals een beetje als Book of Eli. Maar dit zijn niet mijn soort films;). Snap dat het een mooie film kan zijn maar ik zat de hele tijd te wachten op een goed einde en dan

hoor je dat vrouwtje zeggen: 'We hebben je al die tijd gevolgd' bladiebladiebla terwijl ze nog nooit in de film is opgedoken, alsof ze in een x ergens vandaan kwam:emo:. Ook toen ik die kever en die hond zag dacht ik van, misschien zijn ze nu wel in leefbaar gebied maar dat was dus niet zo.

Maar snap wel dat mensen dit mooi kunnen vinden, maar gewoon niet mijn genre.

11. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Gister Taken maar eens aangezet.
    Vette film zeg.

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Wel helemaal uitgekeken? Ik geloof dat meer dan 50% van het publiek bij de film is weggelopen. Maar aan de andere kant: tis wel Lars Von Trier. Ik weet nog niet of ik hem ga kijken.

Iemand nog filmtips voor mij. Wil vanavond film kijken met mijn zoon (12), maar kan echt niks leuks vinden |:-

13. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Heb hem wel helemaal afgekeken ja.

Zat wel erg veel seks en wat gore in zeker na het einde toe.
    Maar de film kon me echt niet bekoren...

14. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Nee. Je hebt niet opgelet. Hij is levend aan het einde van de film. Dat ding dat draait dan wel stabiel, maar gaat ineens wiebelen. Ook heeft hij in z'n dromen geen "herinnering" aan z'n kinderen. Telkens als hij ze wil zien ziet hij niets of lopen ze weg ... hun gezichten ziet hij nooit

:+

The Karate Kid 2010
    8/10
    Verhaal is meer van hetzelfde maar oh-zo-veel beter geacteerd. Dit keer is het ook echt een vechtsport die uitgebeeld word en niet de hele tijd wat half omhoog getilde beentjes.

Laatst bewerkt: 24 jul 2010
  15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Spoiler werkt niet. :D

16. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Kut Rampage

(Gelukkig ben ik nu alweer vergeten wat in die mislukte spoiler staat)

17. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
  18. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Death At The Funeral (6,0)
    Door de cast lijkt het een knaller, maar uiteindelijk is het een trage comedie met weinig leuke grappen.

The Ghost Writer (8,0)
    Behoorlijk lange film (iets meer dan 2 uur) die blijft boeien ondanks dat het tempo niet hoog ligt. En het eindigt in een sterke climax...

19. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind juist dat er in het midden wordt gelaten of het einde echt is of een droom. Dat ding wiebelt wel, maar draait nog steeds en er ik niks gezegd over wiebelen in een droom alleen over draaien. En hij kon niet meer dromen door de schuldgevoel richting zn vrouw maar daar komt hij op het laatst overheen en zou hij dus weer kunnen dromen.

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    maaruh iemand nou nog een filmtip om met mijn zoon te kijken? :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina