Formule 1

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.765
    Snap je redenering wel, maar denk eens aan hoeveel online games al problemen met de server hebben gehad doordat er teveel in een wedstrijd, potje, frag fest konden. Ik noem maar een Gears of War 2. Geloof dat dat maar iets van 4 tegen 4 was, maar heb vaak genoeg een kick gehad door dat er een paar honderdduizend mensen online waren.

Neem Bad Company I, ook zo'n goed voorbeeld. Kunnen iets van 24 man op, maar de servers houden het al niet bij 16. ;)

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar het nog meer belachelijk eigenlijk. Voor de prijs die je betaald van het spel en Live.
    Ik kan voor 15 euro per 2 maanden een server hebben die makkelijk 40 man aankan.

3. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Als het niet kan (zoals op de pc) dan kan het niet. :)

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol als iedereen zo in het leven staat dan komen we niet ver....
    Het kan zeker wel maar de developers moeten niet alles op Graphics gooien en degelijke servers aanschaffen met wat ze verdienen met de verkoop van het spel. Mag je toch wel verwachten van 50 euro.

5. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Lol als iedereen zo in het leven staat dan komen we niet ver. ;)

*We hebben gemerkt dat leden met meer man online willen racen; laten we de graphics maar 4 jaar terugschroeven, zodat dat mogelijk wordt.

Dat is toch ook geen vooruitgang.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Kom op dat is gewoon bs. :)
    Waarom kan iRacing het wel dan met de Graphics? Idd het geld wat ze verdienen gaat ook gewoon in de servers. :)

7. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Die 12 man was volgens mij een licentie-kwestie. Dat er van elk team maar één auto op de baan mocht, beetje raar.

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol dat is wel het mooiste excuus wat ik ooit gehoord heb. :lol:

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.765
    Gast, het gamen draait toch niet alleen maar om online he? Als de rest nu zo groot is als bijvoorbeeld Oblivion, of beter GT en Forza, who cares. Het gaat om het totale product, niet om een onderdeel. Ik kan niet inzien waarom zoveel gamers online gamen nou echt het belangrijkste lijken te vinden. Het is net zoiets als vragen hoeveel doden er in een oorlogsfilm vallen. Zinloos dus! ;):+

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja, that makes sense....

11. JeePee

JeePee Guest

Zo groot is dit spel helemaal niet. Je mist iets van 800 auto's en 30 tracks ofzo :+

Omdat je met 2 vingers in je neus en 1 in je kont nog steeds geen moeite hoeft te doen om de AI te verslaan? Online is toch veel meer uitdagend...

12. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Online ruled idd , al vraag ik me af of de F1 zich er voor leent.
    Grid vind ik bijvoorbeeld super om online te doen en dan vooral de touringcars.

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.765
    Online kan wel rulen, maar als de SP mij net zo'n goed gevoel geeft als die van bijvoorbeeld Forza 2 en 3, dan peins ik er niet over om online te gaan. Dan maar geen 1000 of 2000/2000. ;):+

14. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er is geen heftigere gamesensatie dan met een volle grid online te racen.

Met het zweet op je rug 1,5 uur volle bak gaan. 1 foutje kan je je race verspelen. Rondes lang achter iemand zitten binnen enkele meters, wachtend op dat ene foutje.

Het is echt zo vet.

15. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Ik game om te chillen/ontspannen, niet om daarna meteen onder de douche te springen om al het zweet eraf te wassen :+

16. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, die games heb ik ook wel hoor, ;-).

Maar zo vind ik racen het leukst. Een hele week trainen op de server van je league, zaterdag quali en zondag race. F1 mod met rfactor.

Supertof.

17. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als F1 mij net zo'n gevoel geeft als forza dan word ik erg chagrijnig , forza is veeel te lang en veeel te saai imo.

18. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Zeker, maar dat kun je van F1 niet verwachten, omdat je daar genoeg afwisseling krijgt. Je hebt bij F1 niet het probleem > zelfde baan > andere (klasse) auto.

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.765
    En om dit soort redenen zie ik een management optie toch als een leuke toevoeging. Wie wil nu niet een Ron Dennis spelen, Jean Todt achtig idee. Gewoon de baas over het team met alleen de sponsors boven je hoofd. ;)

20. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is ook zeker leuk hoor maar dat soort spellen lenen zich beter voor de pc.

Een career is het enige wat we krijgen en dat is voor mij persoolijk ook het belangrijkste :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina