Fifa 11

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nol, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Dat betekent geen clubs voor jou hè Alex!

2. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Waarom zou je PES spelen als er FIFA is (serieuze vraag)?

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Omdat ik een beetje uitgekeken raak op Fifa, ben weer toe aan PES denk ik. Die schijnt een stuk beter te zijn dan PES 2010. Fifa is leuk, speelt vaak ook goed, en ga hem uiteindelijk denk ik ook later halen. Maar ik wordt moe van die vele verdediging bugs en dingen die niet kloppen/kunnen.

4. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ah, dat kan. Ik heb me niet beziggehouden met PES 2011, maar wat ik heb gehoord, moet het idd een grote stap vooruit zijn naast PES 2010. Nieuwe engine ook eindelijk dacht ik.

5. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Laatst bewerkt: 23 jul 2010
  6. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Kan niet begrijpen dat mensen continu in die truukjes van PES trappen :+

Elk jaar beloven ze een top game en elk jaar faalt hij grandioos.

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik trap nergens in, sterker nog; er is nog geen demo beschikbaar om te spelen. Er is niets waarbij ik kan zeggen dat de game goed speelt en ik hem wil proberen als volledige game. Het oogt en klinkt allemaal een stuk beter dan zijn voorganger, en dat zal ook zo zijn.

8. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ja maar dat is natuurlijk ook niet zo moeilijk. Fifa 11 ik kijk er opzich naar uit. Fifa 10 vond ik weinig aan, fifa world cup heb ik 2 dagen volgehouden. Misschien word ik te oud voor games maar ik hoop echt dat Fifa 11 een stuk leuker word als deze voorgangers. Fifa 09 vond ik tof.

9. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Vind het nog steeds jammer dat je Clubs niet meer met je eigen team kan doen, zonder dat je je eigen speler gebruikt, of heb ik nou niet verder gekeken dan mijn neus lang is:+?!

10. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind dit jaar toch wel wat anders dan afgelopen jaren en wel om de volgende redenen:

- Voor het eerst wordt er westerse pers uitgenodigd in het hoofdkantoor van Konami in Tokio. Het spel was toen (volgens mij) nog maar 30% af, dit geeft toch wel aan dat ze erg veel vertrouwen in PES 2011.
    - Op de E3, of een andere gameconferentie is dit jaar niet Fifa uitgekozen maar PES als voorlopig beste sportsgame. Afgelopen jaren was dit altijd Fifa, dus ook dit punt geeft aan dat PES 2011 echt niet volledig gaat floppen.
    - Alle previews tot nu toe geven aan dat PES 2011 nu echt de goede weg is ingeslagen, ook previews van websites die normaal echt niet lopen te slijmen bij Konami.

Alleen al om deze drie redenen, ben ik dit jaar toch zeker meer geïnteresseerd in PES 2011 dan afgelopen jaren. Dit komt ook mede omdat ik erg uitgekeken ben geraakt op Fifa, Fifa 08 was goed, Fifa 09 ook maar op de een of andere manier houd je toch altijd een beetje het Fifa smaakje, veel goals zijn hetzelfde en er is altijd wel een manier om het spel te ''abusen''. Fifa 09 was dit snelheid. Fifa 10 was het kracht. Ik snak ondertussen naar een echte goede footy waarbij skills voorop staan, bij PES 5 en PES 6 had ik dit gevoel altijd. Je had er ook vrede mee als je verloor van iemand die beter was. Daarom wacht ik dit jaar rustig af, maar tot nu toe klinkt PES 2011 veelbelovend en heeft het, bij mij, een streepje voor op Fifa 11.

11. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Je wordt een grijze muis bedoel je, vraag ik mij toch af hoe oud je moet worden om tot deze redenatie te komen ?

12. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Ben wel benieuwd naar die manier om je eigen 'chants' en muziek ingame te laten afspelen na bijv. een doelpunt. Alleen wel lastig om echte goede bestanden te vinden denk ik. Of bied EA o.i.d. ze aan zodat je ze kan downloaden?

13. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk beide. Dus dat je chants kan downloaden en zelf kan maken. Dat laatste is natuurlijk iets lastiger

14. Krommetje

Krommetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik tot nu toe heb gehoord klinkt erg goed, ik blijf ook bij Fifa, eerst lekker Career Mode spelen, daarna overstappen naar online en daarna FUT kopen, wat ik echt een geweldige spelmodus vindt (Al ben ik gestopt wegens glitchers en hackers:D)

Chants downloaden klinkt goed, spelers zien er strak uit, althans de toppers, screenshots van Career mode zien er ook goed uit, hopen dat de gameplay een beetje hetzelfde blijft, dat was het enige positieve punt aan Fifa10.

15. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Als je het kan downloaden zul je er wel weer 120 points voor moeten neerleggen:emo:

16. reda074

reda074 Member

Leuk Bevonden:
    0
  17. djoggoman14

djoggoman14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier volg ik me news /Mod www.spam.nl

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856

Kaka. :emo:

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Die man heeft niets gepresteerd. Doe dan Villa en Rooney o.i.d.

20. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Of Puyol:D

Voorkant is wel lelijk vind ik. Die Rooney ben ik nu ook wel zat.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina