FIFA World Cup 2010 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 28 jun 2010.

1. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    ai slecht zeg. Bedankt in ieder geval.

2. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    Als je het perse wilt, moet je fifa 10 spelen ;)

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Voor het eerst in lange tijd weer verloren, en dan meteen twee keer achter elkaar. Eerste was zo'n kut kindje die zat te schreeuwen tijdens de wedstrijd. Headset meteen afgedaan.

Eerst verloor ik door een vreselijk lelijke goal van Klose. Ik blok Schweinsteigers schot en de bal komt tegen een verdediger van mij aan, waardoor die in de voeten van Podolski komt. Ik blok Podolski's schot, komt ie weer tegen een van mijn verdedigers aan. Bal vliegt naar de zijkant - ik blij :) - neemt m'n back hem met z'n rug aan en rolt de bal weer naar de zestien en schiet Klose hem in. Ik kon dat ventje wel neerschieten, wat een kut spel is dit toch ook soms zeg 8)

Tweede waren gewoon twee goals van Cristiano Ronaldo die m'n keeper uit Ghana niet kon houden. Eerste was een schot van 40 meter denk ik, hij was echt nèt over de middenlijn heen en schoot meteen terwijl gewoon 9 van mijn mannen op eigen helft stond. Tweede goal was ook vrij overpowered. Verdediger wilt de bal wegkoppen, maar Cristiano Ronaldo komt aanrennen, duwt m'n verdediger weg en neemt de bal aan op z'n borst. Laat de bal een keer stuiteren en pegelt de bal onderkant lat. Mooie goal, jammer dat je Gaynaldo niet kan stoppen.

4. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Waar kan ik mijn geuploade video's bekijken? Die hele EA online 'experience' is echt een onoverzichtelijke fucking mess.

...en waarom kan ik mijn gesavede replays niet gewoon in-game bekijken? Of zie ik iets over het hoofd?

5. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    Dit was zeker online. Met Cristiano maken ze echt gebruik van. Ze spelen alles op hem en hij kan op het spel nou eenmaal goed schieten en 9 van de 10 keer is het raak. Ik verlies ook altijd in de kwartfinale of 2de ronde. Ik win overtuigend de groepsronde, maar dan kom ik een tegenstander tegen die gewoon vele malen beter is dan mij. Het lijkt dan ook alsof mijn spelers minder goed zijn. Ik ga straks maar weer lekker een keertje die online WC spelen, en proberen de halve finale te halen!

Heb je trouwens ook klasse's op de online world cup, zoals op de 1-1 mode?

6. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er dan met die EA online experience, kan jij je eigen filmpjes niet vinden of wat?

Volgens mij kan je nog wel kijken, alleen kwam ik er met toeval op. Volgens mij kan het wel. Dan moet je, dat denk ik, naar je replays die je gesaved hebt

7. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080

Ik kan ze niet vinden online. Ben al via ea sports football world etc etc... en via mij account gekeken, maar het is gewoon absoluutniet overzichtelijk.

Hoe moeilijk is het nou om gewoon via EA helemaal je eigen pagina te hebben met daarop al je links en info naar al je EA games!? Ik snap dat echt niet. En dan ook nog eens verschillende sites voor verschillende landen =(

Waarom stemmen ze dat niet gewoon lekker allemaal internationaal op elkaar af. Ik hoef helemaal niet de NLse sites te zien. Hou het lekker engels.

...en in de game zelf kan ik het ook niet zo snel vinden. Al gekeken bij My Fifa World Cup enzo... maar goed... het zal wellicht ergens verborgen zitten in 1 van de 300 verschillende menuutjes in die game...

edit: Ah, eindelijk het filmpje online gevonden, maar god wat een faal-game. Doe je een optie voor het uploaden van je video's in de game, en dan kan er maar 5 seconden video op ofzo...
    Nu stopt het filmpje halverwege de aanloop van de vrije trap...
    Ongelooflijk.
    http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/24760246

Laatst bewerkt: 22 jul 2010
  8. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    Bij EA op de site, moet je inloggen met je gamertag. Iedergeval, dat deed ik met de mijne. Meestal ben je met een ander acc aangemeld, en dat moet je even aanpassen.

Ohh, okee. Ik vond het heel toevallig. Ik zal straks ook nog even kijken voor je over ik er kom ;)

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Je kan je videos alleen online bekijken, hoe weet ik niet precies. Maar in ieder geval niet via het spel zelf.

10. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    Okee, dan ben ik vast in de war met Fifa 10.

11. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Dat is toch te idioot voor woorden!?

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Het schijnt dat je die replay's kunt opslaan in de nieuwe FIFA. Online replay's.

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ja klopt, in FIFA 11 kan je replays terug kijken. En je kan ook nog eens tijdens het online spelen replays opslaan, dit is iets geheel nieuws. Best vet! :)

14. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Weet niet of iemand deze codes ook al gevonden had.. maar hier dus de WK schoenen van Adidas!:

Unlock New Boots
    Input these at the password screen.

Effect - Password
    Adidas adiPure III TRX - Black/Sun HHDO-PWPM-IXZQ-OJOZ
    Adidas F50 adizero - Black/Sun/Sun SGFS-TZPP-XCHH-MJMH
    Adidas F50 adizero - Chameleon VOKM-NEZT-JOQP-ULUT
    Adidas F50 adizero - Sun/Black/Gold YOZC-CVIF-JGKQ-JWTW
    Adidas Predator_X - Black/Sun OCEG-ZCUH-XOBS-BNFU

Per toeval gevonden op Gamefaqs

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Wat kan je er mee, tbh?

Alleen voor offline mode kan je de spelers andere schoenen geven, maar online blijven de spelers gewoon normale schoenen houden toch? Misschien voor CYC, maar al uitgespeeld..

16. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb even alle spelers bij Nederland de goede schoenen gegeven, Van Persie, Stekelenburg, Van Bommel, Elia etc. Ik speel wel eens thuis tegen een maat dus dan heb ik er op zich toch nog wel wat aan. Wel jammer dat het online niet te gebruiken is idd.

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dat zou pas echt vet zijn, dan zouden al mijn spelers fel gele en roze schoenen hebben 8)

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Iemand vandaag een potje? :)

19. Unforgiven

Unforgiven Guest

Net de finale met Togo gewonnen, toch misschien wel het beste 3-sterren team vanwege Adebayor.

Eerst kom ik in de finale tegen Mexico, scoorde ik in de 4.87e minuut en je raadt het al hij was meteen weg. Daarna tegen Engeland, die maakte de 1-0 in de 6e minuut (natuurlijk :p). Uiteindelijk stond ik 5-2 voor in de 70e minuut en ging hij ervandoor

Wel jammer hoor, dan kom je zover met een minder team en dan gunnen ze je het niet eens om even de finale uit te spelen.

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Belachelijk rotspel zeg. Ik kan goed tegen me verlies maar als ik 2-1 voor sta met Kazachstan tegen Engeland, en hij scoort in de 88'ste minuut de 2-2 en in de 90'ste minuut de 2-3.. Echt, ik pakte de bal af met A, die schoot door, pak ik hem weer af, tegen het been van een andere verdediger, me keeper gaat liggen en de bal rolt het doel in. Dit soort taferelen bedoel ik, om je kapot aan te ergeren. Weg met Fifa.

Deel Deze Pagina