[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 13 jul 2010.

  1. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb een pro k/d van wel 1.53!!
    Anyway ik speel ook 90% van de tijd Search and Destroy en snipe voornamelijk...maargoed geen excuses:+
     
  2. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een killer k/d van 0.88 ofzo. :cool:
     
  3. Remco

    Remco Guest

    k/d is gay man. Waar zijn de tijden dat dat er helemaal niet toe deed? Bij Rainbow Six: Vegas speelde ik ontzettend vaak potjes 5-20 met Attack and Defend, maar dan werd ik wel de hemel ingeprezen, omdat ik het pakketje boven had gekregen.
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Zo is het met COD ook hoor, als je maar met vrienden speelt. Vaak genoeg 5-15 in 3rd person team tactical, maar die 5 kills maak ik dan wel als ik met de vlag loop :+

    (tactical insertion ftw, snap niet dat niet iedereen die gebruikt in team tactical,het geeft zon enorm voordeel als je 4 vs 4 speelt)

    De enige stat die wat mij betreft telt is Win/Loss :D
     
  5. MrGamerOwnage

    MrGamerOwnage Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Allemaal leuk en aardig. Maar hou eens op met meer views proberen te krijgen door ons onder te spammen met je channel. Praat liever over de game, je hebt duidelijk niets zinnigs toe te voegen?
     
  7. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Gister voor het eerst geboost!:eek:

    Voor Sit Rep Pro, in barebones elkaars tactical insertion kapot maken, en niemand die er last van had!

    Noem me een noob, maar ik ben blij dat ik eindelijk Sit Rep Pro heb. Duurt gewoon veel te lang om dat legit te halen.
     
  8. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Sit Rep Pro is inderdaad een bitch om te halen legit
     
  9. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Mensen, ik heb een vraag / probleem

    Zojuist ging ik een vriend joinen in Search & Destroy High Rise (Private match) . Ik koos mijn class en toen opeens ging het in slowmotion het spel . Ik keek gelijk op het scoreboard maar daar was het gewoon groen de ping. Gamechat ging gewoon perfect, geen ene vertraging. Ik had verloren die ronde dus we gingen het opnieuw doen, en hij ging gelijk weer in slowmotion, van 10 ...... 9 ...... 8 duurde een minuut voordat ik kon beginnen terwijl mensen wel groene ping hadden. Het overwinningsgeluid + begin geluid was heel anders. Is dit een of soort andere hack?
     
  10. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een gemodde match. Alles gaat dan een paar keer slomer. Best fatoe, vriend van me doet het soms ook en dan is snipen echt grappig. Ook klinken Akimbo Deagles serieus als hamers:+
     
  11. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Bedankt. Ik had me Xbox maar uitgezet, wil niet geband worden van Xbox Live.
     
  12. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.999
    Leuk Bevonden:
    3.332
    weet niet of het wel is gepost is en zal vast wel nep zijn ofzo maargoed check it out

    [yt]ImC7qTUW-Yo[/yt]
     
  13. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Die is al gepost en die is natuurlijk nep:+
     
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.999
    Leuk Bevonden:
    3.332
    jaa dat leek mij ook wel maar vond hem alsnog wel grappig gedaan:+
     
  15. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is inderdaad best goed ge-edit. De meeste van dat soort filmpjes zijn echt overduidelijk nep:+
     
  16. White Muscle

    White Muscle Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is echt jammer weer.....

    Als je lekker te keer gaat in een potje FFA kun je hem niet eens meer afmaken omdat ze dan leaven. (en dan bedoel ik dashboarden zodat de host niet overgegeven word)

    en vandaag was het ook weer goed raak met de hitmarkers:'-(

    Vandaag maar weer gauw vergeten:{
     
  17. leonverwer

    leonverwer Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier liep ik dus ook tegenaan! Ik wil het legit halen, maar ben nu al een behoorlijke poos bezig, en zit pas op 390 ofzo. Moet er uiteindelijk 750! Iemand tips hoe ik dit het beste aan kan pakken? Wordt er namelijk niet écht vrolijk van!

    Daarnaast heb ik het de laatste tijd een paar keer gehad dat ik tegenstanders gewoon helemaal niet dood kon krijgen, volle bak met mijn ACR of UMP, of zelfs headshots met de M21EBR, het werkt niet. Ze lopen net zo makkelijk verder! Zijn er meer die hier last van hebben? Is het een bug, of zijn het cheaters?
     
  18. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn waarschijnlijk gewoon cheaters.

    Heb het spel trouwens al 3 weken niet gespeeld en het bevalt me prima. Als je het spel solo speelt is het eigenlijk ook maar een saaie bedoeling
     
  19. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Het kan zijn dat bij sommige spelers hun stekker eruit word gehaald door hun moeder, niet hun schuld dus...:+
     
  20. hotymoty

    hotymoty Active Member

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    0
     
    Laatst bewerkt: 25 jul 2010

Deel Deze Pagina