[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 13]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Daz, 6 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik lees net over een bepaalde baby scene, nah doe maar niet. Snap niet dat mensen dit soort films maken,gaan nergens over en willen alleen maar schokkeren ...

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Leg mij dan eens uit waarom zijn totem 'ineens' weer ging draaien? Hij draaide hem meteen om te kijken of hij niet droomde: zijn totem viel 'dus' hij was niet aan het dromen. Maar het laatste shot is dat zijn totem weer draait. Hij droomt dus. Ookal valt hij bijna, maakt niet uit. Hij draait (weer). :+ MINDFUCK!

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Jawel, hij staat ook op IMDB hoor. :eek:

http://www.imdb.com/title/tt1273235/

Ik lees er iets over kinderseks/verkrachting. Hoef hem niet te zien.

4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Inderdaad, misschien een idee om die scriptschrijver sowieso in de gaten te houden ivm een eventuele opname? Als je zoiets bedenkt en ook nog is realiseert (door middel van het maken van een film) ben je echt niet goed bij je hoofd.. Tering zeg.

5. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
  6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Morgenavond, de zomergastenfilm van Jan Marijnissen:

The Battle of Algiers, 23:20 uur op Nederland 2.

Gaat dat absoluut zien.

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Net terug van Inception en laat ik voorop stellen dat ik het een hele goede film vond maar na het lezen van deze reacties

had ik toch een veel grotere mindfuck film verwacht. Het eerste kwartier is idd wat moeilijk to volgen omdat ze je het idee achter de film laten zien zonder uit te leggen maar zodra die uitleg er komt vond ik het eigenlijk vrij "straight to the point". Viel zeker niet in de categorie van vaag doen om het vaag doen imo. Veder was het gewoon een goed en interessant verhaal, goede acteurs, een paar goede actie scenes, een goede muziek op de achtergrond en een goed einde. Samen met Shutter Island toch zeker de beste film van het jaar tot nu toe

9/10

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Predator (1987)

Die film blijft gewoon tijdloos. Hoe kut het soms eruit ziet, hij blijft geweldig.

You're hit! You're bleedin', man!
    I ain't got time to bleed.
    :cool:

9/10

Laatst bewerkt: 24 jul 2010
  9. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Cop Out
    Leuk, vermakelijk en grappig. Ik heb me er mee vermaakt. Tracy Morgan is altijd _O_

8/10

10. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Waar kan ik "a Serbian film" checken?

11. rolandje

rolandje ManU Prevails

Leuk Bevonden:
    0
    Karate kid 6/10
    The ghost writer 7.5/10

12. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Heb jij de nieuwe BluRay versie niet gezien? Die is zo-fucking-strak :D

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik bedoelde meer de special effects. :D

14. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Alice in Wonderland [2010]

Leuk. :) Ik heb me prima vermaakt, hier en daar moest ik lachen. Prima film, verder niet bijzonder memorabel. [7/10]

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ben ik het helemaal mee eens, wel toevallig dat Leo in beide films speelt. Geniale acteur _O_.

16. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Is het niet zo dat als zijn totem valt, alles een droom is? Het einde is namelijk in dezelfde dimensie als het vliegtuig/Mombassa/Parijs etc. Zo zie ik het tenminste. De hele film is één grote droom(ding blijft tollen), of het einde is geen droom, en hij is eindelijk thuis.(ding valt om)

Inception dus, fantastische film! _O_
    En ik weet dat geen film perfect is, maar ik heb geen minpunten kunnen ontdekken - 10.

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    De totem valt in het echt, maar blijft draaien in een droom. Op het einde kijkt hij of het wel echt is en draait zijn totem. Hij valt, dus het is "echt". Maar later (eind) zie je dat zijn totem 'weer' draait. Hij droomt dus nog.

Bij het einde kan je gewoon niet zeggen of het wel of niet zo is, haha. Geniale film, beste van het jaar (?).

18. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    De nieuwe Ultimate Edition is compleet vern**kt door overdadige toepassing van DNR. Jij mag mij vertellen wat er zo-fucking-strak is aan deze screenshot (geen compressie, Amerikaanse BD):

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Jongens dat liedje dat je bij deze video hoort. Bij welke film hoor je die ook alweer? Ligt echt op me puntje van me tong....

20. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Nee, hij wilde de totem draaien om te kijken of het een droom was. Maar toen riep die opa zijn kinderen en keken ze om. Cobb keek op dat moment naar zijn kinderen, zag dat ze omkeken, en 'vergat' de totem. Dus ipv te blijven kijken of de totem om zou vallen of niet, ging hij gelijk naar zijn kinderen toe. Hierna gaat het beeld weer terug naar de totem die dan nog steeds aan het draaien is.
    Wij als kijker weten dus niet of de totem zal omvallen of doordraaien

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina