Jezus, Dr0kz , krijg haast spijt dat ik niks gedaan heb met die 20x exp Hoe laat loopt de 20x exp eigenlijk af morgen? Onze tijd bedoel ik dan he. Ik las trouwens ook dat de normale exp omhoog is gegaan naar 10x? Dus je hebt nu altijd 10x meer exp dan normaal? *En dit huidige event geeft dus maar 10x meer exp*
Standaard al 10x, damn. Lijkt me sterk, maar wellicht dat het waar is. Hoop hebben met dit event level 100 wel gehaald of gaan het halen. Als het echt standaard 10x zou zijn, dan zou het goed te doen zijn. Eerst lang met 1x gedaan (en voor xp gebeuren), toen werd het 2x, toen heel af en toe special events met 3x/4x later wat meer met 6x/8x en nu al snel 20x. Wellicht dat ze inzien dat level 100 anders insane is, of ze willen gewoon meer mensen GoW2 laten spelen, om ze warm te maken voor GoW3.
Ik heb het stukje nog eens opgezocht, ik las het verkeerd Ik dacht even dat er zelfs voor mij een kans was om level 100 te worden buiten deze event om
Damn, jullie zijn sick hard gestegen. Sinds hoelaat zijn jullie al bezig vandaag? Beter dat er morgen nog een paar mensen zijn die pas level 70 zijn
Van 20.00 uur al Het duurde eerst 1.5 uur voordat we elkaar "vonden" Morgen zal er een nieuwe boostsessie zijn ('s middags)
Ja maar met MetalSonic, DrOkz en Jordy was ik donderdag al bezig en toen waren we ongeveer allemaal level 60~70. Dus die hebben flink lopen beunen. Maar morgenmiddag hoelaat?
Rond een uur of 1 denk ik 's Avonds moet ik weg. We hebben minstens in totaal 5 man met 2 controllers nodig