Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [deel 4]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 22 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Meende dat die 50 euro inschrijvingen later door t-mobile terug is getrokken omdat het acties van een aantal winkels zelf waren en later zijn ingetrokken omdat t-mobile er niet zo blij mee was.

Maar misschien heb je echt een winkel die em voor je vast houd tegen de wens van T-mobile zelf.

Zit zelf weer erg te twijfelen em wel meteen te halen, alleen de 32Gb is me te duur en 16GB ben ik bang dat ik die te snel vol zal hebben met de hogere resolutie en HD video en foto's. Heb mn huidige 16Gb al altijd vol.

2. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
  3. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Voor de mensen die een witte iPhone4 hebben gereserveerd, dat kan je nu dus helemaal wel shaken. Vandaag bevestigd dat er zoveel problemen mee zijn dat het niet eerder dan aan het einde van het jaar wordt voordat die uit gaat komen.

4. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Ai, mijn telefoon is zojuist officieel overleden. Als iemand nog een tweedehands 3Gs kwijt wilt. Ik koop hem over.

5. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Daar ben ik dus ook nog op zoek naar :+

6. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Dan zal ik je er uit moeten bieden }:]

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
  8. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Hej,

Wat hebben jullie allemaal moeten opgeven bij het reserveren (50,-) via de t-mobile shop?

Las op Iphoneclub dat er een brief word gestuurd met informatie, maar heb mn adres nooit opgegeven..

9. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Aangezien de reserveringen voor vaste klanten only was hebben ze vast je adres gegevens wel aangezien ze je ook elke maand een rekening sturen ;)

10. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Ik ben een nieuwe klant, en ze hebben me geaccepteerd, ik heb een bonnetje enz. Nu moeten ze toch leveren.?

Laatst bewerkt door een moderator: 24 jul 2010
  11. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Wat ik heb begrepen heeft het hoofdkantoor besloten om eerst de oude klanten te gaan voorzien van een iPhone4.
    Daarbij komt ook nog eens dat de iPhone4 wordt geleverd zonder micro simkaart.

Ik vind het behoorlijk tegenstrijdig wat er gezegd wordt door het hoofdkantoor en T-Mobile winkels.
    Ben benieuwd wie er Vrijdag het laatste woord heeft !

12. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    En andere winkels zeggen dat je gewoon een micro sim erbij krijgt bij aankoop van je iPhone 4. Dit is weer typisch T-mobile communicatie. Oftewel slechte communicatie en onderlinge communicatie en naar de afzonderlijke winkels.

Maar zou toch raar zijn als je je iPhone 4 op haalt en je er niks mee kan omdat ze je niet een Micro sim geven.

En andere bronnen zeggen dat je eerst een micro sim moet kopen bij t-mobile en je dat ook nog weer es 10 euro gaat kosten.

Zal vandeweek nog es even heen. Zit te twijfelen vrijdag voor de deur te gaan wachten op de iPhone 4 of niet. Misschien laat ik de drukte eerst ook wel over waaien, eigenlijk ook geen zin om een paar uur voor de winkel te staan.

13. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Het nieuws wordt zelfs nog tegenstrijdiger.
    Vele hebben gehoord van de helpdesk van T-Mobile dat een GRATIS micro simkaart wordt meegeleverd bij de iPhone4.

Daarbij komt ook nog eens dat er mensen zijn die maar €5 betaald hebben voor de kaart.
    De hele launch wordt Vrijdag een hele zware bevalling voor T-Mobile :+

14. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Ja ik ga morgen is even flink klagen. Er is zoveel onduidelijkheid over ALLES!

Ik ben een nieuwr klant, maar heb toch kunnen reserveren en dus 50,- betaald.
    Morgen dus maar is even kijken of ik alsnog die brief kan krijgen.

15. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Als je de verschillende forums doorleest dan is het één grote puinhoop bij T-Mobile.

16. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    voor komende jaar een 32gb 3gs gekocht. wacht alle spanningen wel.
    kan iig vooruit nu met multitasking en iets snellere phone dan de 3g.

17. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Iets snellere? Veel snellere. Die 3g is te traag voor worden met sommige spelletjes of apps. O-)

18. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jups tot nu toe geen spijt van de 3gs. kan altijd nog een 4 kopen als de wind is over gewaaid. volgend jaar grote kans dat er een iphone 4GS komt;)

wel lekker dat ik nu 32 gb heb inplaats van 16 gb 3g. kan nu terminste mijn hele database muziek erop pompen zonder selecties te hoeven maken:F:
    heb maar 24gb muziek..

19. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    Zijn er ook mensen die de 4.01 update gedaan hebben op de 3g? Ik had eerst ios4 erop gezet maar die ging zo teringsloom dat ik terugben gegaan naar 3.0. Zijn er mensen met een 3g waarbij de 4.01 weer zorgt voor een snelle foon?!

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    als je weer een snelle foon wilt moet je terug naar 3.x , de 3g is net niet krachtig genoeg om OS4 lekker te draaien

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina