[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 13]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Daz, 6 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Snatch misschien?

Even opgezocht en het klopt ook:
    [yt]7rQiIF9Fun4[/yt]

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ah ja dat was hem. Pff thanks. :D

3. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Snatch?

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Revanche (Götz Spielmann, 2008)

Een man bekommert zich om het lot van een Oost-Europese prostituee die steeds verder binnen de macht van een gladde pooier lijkt te glijden. Op het moment dat de vrijheid voor het stel echter nabij lijkt valt er iets voor en krijgen film en verhaal een enorme wending. Van een tamelijke schimmige onderwereldfilm transformeert het geheel naar een spannend drama met een vreemde rondo van interpersoonlijke verhoudingen.

Een gruwelijk rauwe film zonder muziek, met kille, fletse kleuren en daarom een treffend realistisch uiterlijk die eigenlijk boeit van begin tot einde. Ondanks de gebeurtenissen blijft de film ontzettend menselijk en dat helpt de kijker om zich verbonden te voelen met de karakters. Ik was positief verrast.

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Imo werd er aan het einde met de beetje wankelende beweging van de totem toch wel gesuggereerd dat het geen droom was

6. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik snap niet dat mensen Shutter Island zo goed vinden hoor.. Ik heb 2 uur naar gezeik zitten kijken.

4.5

Ben wel heel benieuwd naar Inception tho..

7. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Gister Triangle gezien.
    1,5 uur van m'n leven verprutst. Kutfilm.

8. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    2x een facepalm is op zn plaats...

Vanmiddag naar Inception, ben benieuwd hoe Nolan zich ontwikkeld heeft :D

9. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    :eek: Ik vind het een goede film omdat je al heel snel weet dat er dingen aan het verhaal niet kloppen. Er zitten zelfs scènes in de films met foutjes er in. Dat hield mij geboeid tot einde, ik wilde dat alles verklaard zou worden.

10. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Beginscene met Mark Ruffelo en dat pistool is al geweldig, jammer dat de twist te snel kwam. Toch vond ik de twist goed uitgelegd aan het einde, was toch wel anders dan ik verwacht had!

En Leo diCaprio is gewoon dé beste acteur van deze generatie, wat een held _O_

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Idd , ik vind Dicaprio echt een briljante acteur geworden. Zet zijn rollen heel overtuigend neer, had ik niet verwacht eerlijk gezegd (tenminste , kende hem pas vanaf Titanic).

12. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Hmmm, zal die misschien een rol toebedeeld krijgen voor de nieuwe Batman film ?

Aangezien hij puike werk heeft geleverd in Inception . . . . . . . . . . :D

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hij heeft al meer goeie rollen neer gezet hoor. Jammer dat hij zich af en toe voor bagger films laat recruitn.

14. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Dat snap ik wel, ik ken leonardo sinds Growing Pains.

Ik doelde meer op het feit dat Nolan de director is van Inception en is ook de director voor een nog-nader-te-noemen Batman film.

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Leonardo als Riddler. :+

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Was ook een reactie op de post van Dyonko alleen was je net iets sneller dan mij :)

17. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Heel eerlijk gezegd vind ik het jammer dat Nolan zich bezighoud met de Batman films. De Dark Knight was echt geweldig, dat ontken ik niet, maar vond Batman begins toch zijn meest matige film (al moet ik eerlijk bekennen dat ik Insomnia nog niet heb gezien). Maar als ik kijk naar Memento, Inception en The Prestige, persoonlijk kan ik meer genieten van deze originele verhalen.

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hou wel regisseurs die niet alleen maar aan het geld denken, maar toch ook een goeie film neer willen zetten. Niet waar alles puur om de 'grote namen' en special effects draait, maar waar gewoon een puik verhaal inzit.

Als je kijkt naar alle goede films die ooit uitgekomen zijn is 99% niet in de bios geweest.

19. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Batman begins was anders ook geweldig, alleen zie je daar dat Nolan toen nog weinig ervaring met actie had, dat ziet er in de film minder uit, maar qua opbouw, karakters en schurken steekt het boven de rest uit. The dark knight was zelfs nog beter, maar dat komt vooral door Heath.

Als de samenwerking zo goed was tussen Nolan en DiCaprio, denk ik wel dat hij oren heeft naar een batman film, maar welke villain moet hij spelen? The Riddler ligt wel erg voor de hand. Joseph Gorden-levitft mag hoop ik ook meedoen :D

Welke slechte film heeft DiCaprio gespeelt dan? (naast Titanic)

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    The Beach, The Man in the Iron Mask. Imo.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina