Niet zo veel, de meeste games heb ik destijds samen met m'n PS3 verkocht. Ik heb nu inFamous, Killzone 2 en Ghostbusters liggen. Van de week zou ik Motorstorm 2 nog binnen moeten krijgen. Ben dus nog wel even zoet tot Uncharted 2 uitkomt.
Het installeren + downloaden van patches is inderdaad wel weer even wennen. Ondanks dat het downloaden allemaal prima gaat, kost het best wel wat tijd voordat je echt kan spelen.
Dat games op de huidige generatie consoles achteraf gepatched kunnen worden lijkt er inderdaad voor te zorgen dat veel games gehaast worden uitgebracht. Zeker als je op de release dag al meteen een patch kan downloaden.
Ik heb vanmiddag wat games gespeeld en een stukje film gekeken, en de drive en de ventilator blijven heerlijk stil.
Het bitstreamen van DTS HD en Dolby TrueHD werkt ook prima! Zo ziet het menu er nu uit:
Verlichting van de eject/standby knopjes:
Volgens mij is die 34% waar Sony het over heeft niet gebaseerd op het 60GB model.
Het verbruik van de 60GB zou idle ± 175W zijn, van de 40GB ± 125W en de 80GB ± 110W. Bij de slim zou dat zo'n 75W bedragen. Dat is 57% t.o.v. de 60GB, 40% t.o.v. de 40GB en 31% t.o.v. de 80GB.
Klik om te vergroten...