Xbox 360 Slim

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MaasMaas, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FlyingSaucer xI

    FlyingSaucer xI Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    handige tip, bedankt!
     
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    In de kamer staan nu alleen de Elite (Jasper) en "Slim".
    De Launch (soms RROD) en Arcade staan op Marktplaats.
     
  3. Signex

    Signex RIP Paul Walker!

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    9
    Trouwens is me iets heel raars overkomen, 1 of andere manier kon ik gwoon met waar ik ben gebleven verder spelen wtf? dat was met Modern Warfare 2, kon gwoon bij select missie, en missie kiezen waar ik als laatste was lol?
    En ik heb GEEN saves/gegevens overgezet want ik heb mijn oude xbox al een jaartje niet meer.
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik ;) .. een RROD, 1 xbox met 120 GB in de verkoop, 1 elite en nu een slim


    Er zijn games die data wegschrijven in het profile. Vandaar dat je verder kon spelen :)
     
    Laatst bewerkt: 25 jul 2010
  5. Silverlink

    Silverlink Sage of Darkness

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb vorige week op de release de "Slim" gekocht en was dus wel een beetje teleurgesteld dat er een speciale reach editie kwam van de slim. Nu ben ik bijna verplicht om de Reach slim ook te kopen ;-)
     
  6. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo verplicht? Niet kopen man, 400 euro. Koop dan gewoon alleen Reach ofzo. :+

    Maarja, moet je zelf weten.
     
  7. Silverlink

    Silverlink Sage of Darkness

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zeg toch bijna verplicht :) Ben zwaar halo fan dus ik haal de legendary editie en dan de speciale console! x-D
     
  8. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Slim: €250
    Reach: €50
    Extra controller: €40

    Hou je €60 over wat je betaald voor het design en de aanpassingen aan het dashboard (geluidjes :+). Er is ook een speciale wireless headset, maar ik weet niet of die ook bij de bundle zit.
     
  9. Silverlink

    Silverlink Sage of Darkness

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    3
    Nope
     
  10. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Begrijp best dat je m wilt, maar de print is zo te zien bijzonder saai? Ik zie alleen maar grijs!
     
  11. eendje

    eendje Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan het kloppen dat mijn witte controllers van Premium editie niet met Slim versie kan gebruiken? Ik kan namelijk mijn witte controllers niet eens connecten met mijn nieuwe Slim...
     
  12. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Even op de controller op de connect button drukken, en hetzelfde doen bij je Slim. ;)
     
  13. marijke

    marijke Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo

    ik heb gister mijn nieuwe xbox 360 slim gekocht. tijdens het spelen ramelt hij een beetje. ik weet niet precies wat voor geluid het is. een beetje zoiets als je computer als die aan het nadenken is. hebben jullie dat ook? is dat erg? is het normaal? ik maak me er toch een beetje zorgen om. hoop op een reactie van jullie terug

    groetjes marijke
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    euh rammelt bedoel je als je een dvd er in hebt draaien? Ja dat is normaal
     
  15. marijke

    marijke Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    uuh ja ik weet het niet te omschrijven miss dat het de lens is die ik hoor. ik heb hem plat staan zodat je minder kans hebt dat hij krassen kan maken. en ik heb al me disks nagekeken na het spelen en hij maakt tot nu toe geen krassen. het is geen gezoem het lijkt heel erg op een computer die aan het nadenken is. volgens mij als ik hem via de hdd afspeel hoor ik niks. is die van jullie ook niet helemaal stil op het gezoem na?
     
  16. marijke

    marijke Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ja dat is normaal. Het beste kan je je games ook kopieren naar je HDD dan is het geluid minder :)
     
  18. marijke

    marijke Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    ooh gelukkig maar ik schrok er een beetje van. het maakt mij niet uit dat hij dat geluid maakt want ik zet ze tog op de hdd (anders krijg ik die nooit vol haha) en dan is die ook stil maar was bang dat ik 1 had die niet goed was. heel erg bedankt voor de snelle reactie
     
  19. R4Z3R

    R4Z3R Active Member

    Berichten:
    241
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf ook de slim, en wat dat 'rammelen' betreft... Dat heb ik ook, het zou wel normaal zijn zoals hier boven al is gezegd ;)
     
  20. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Is al ergens bevestigd dat hij 400,= gaat kosten dan? Lijkt me sterk namelijk. Heb al een mail gehad van game en daar gaat ie volgens mij 299 pond kosten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina