[Algemeen] Red Dead Redemption [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 29 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Lijkt me nogal kut. Ben helemaal niet zo'n MP iemand. Vind het ook geen poging waard om deze MP te testen. Sowieso krijg ik heel slecht verbinding en dat ligt niet aan onze internetverbinding. ;)

2. Signex

Signex RIP Paul Walker!

Leuk Bevonden:
    9
    Dat co-op lijkt me zo gaaf :D

3. ---Diablo---

---Diablo--- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn mensen die meteen online gaan, maar ik houd meer van de singleplayer. Al moet ik wel zeggen dat de co-op missies wel heel leuk zijn om te doen en je er relatief veel xp voor krijgt :)

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zo een ben ik dus ook. ;)

5. Signex

Signex RIP Paul Walker!

Leuk Bevonden:
    9
    Ik start ook eerst met Singleplayer aangezien me kameraad nog geen xbox live heeft :p

6. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Is het je dan toch eindelijk gelukt?8)

7. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet wat ik verkeerd heb gedaan. Via het hoofdmenu van Red Dead Redemption ben ik via 'X' naar Marketplace gegaan. Daar heb ik het co-op missiepakket 'Outlaws to the End' aangeklikt en vervolgens meteen op 'B' gedrukt. Ik nam aan dat (hij net als bij bijvoorbeeld demo's) tussen mijn 'Active downloads' ging staan. Toen ik hier keek stond er niks tussen, dus ik nam aan dat hij al gedownload was, aangezien het maar heel weinig MB was.. Maar nu is het eindelijk gelukt;)

8. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    :F:

Nja, mooi dat het alsnog gelukt is laten we maar zeggen

Anyway, ik heb gewoon nog steeds niet online gespeeld. Toch maar eens doen denk ik

9. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker doen, alleen raad ik zelf alleen de co.-op missies aan. Freeroam vind ik bijvoorbeeld helemaal niks...

10. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Mja, met wat vrienden beetje kloten tijdens het freeroamen is best grappig hoor

11. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het gisteren voor het eerst met een vriend gedaan en dat is inderdaad wel leuk. Vooral als je wat Gang Hideouts gaat doen ofzo, die vind ik wel leuk.
    Daarna probeerde we zo'n Spec-Op missie te doen, maar dat lukte niet. Ik probeerde er als eerste in te komen en hem dan uit te nodigen. Ten eerste was de laadtijd ongelofelijk lang en soms zelfs wel 'oneindig'. Toen ben ik naar mijn dashboard gegaan en heb hem opnieuw opgestart, omdat hij maar bleef laden. En als ik er dan inkwam zaten er al vier mensen in en dan zit het vol, toch :eek:
    Iemand een betere manier om samen een Co-op missie te doen?

Laatst bewerkt: 26 jul 2010
  12. Signex

Signex RIP Paul Walker!

Leuk Bevonden:
    9
    Spel vandaag ontvangen (thanks Zifnap :p) Vind missies tot nu toe wel vet :thumbs:
    Nu nog binnenkort co-op doen met een maat :D eerst ff singleplayer spelen tot ik de controls goed door heb :D

edit: hoe werkt dat dead eye? eerst rechter stick indrukke en dan? heb alle knoppen al geprobeert :'-(
    heb geen idee wat ik verkeerd doe :p

Laatst bewerkt: 28 jul 2010
  13. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    RB, maar volgens mij moet je dat eerst unlocken door een bepaalde missie met die Ier te doen.

14. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Je hebt drie levels van dead-eye, jij hebt waarschijnlijk nog de eerste versie. De eerste is puur 'bullettime'. Je kan dus gewoon lekker lang richten voor je schiet. Je kan dus nog geen mensen markeren o.i.d. De andere twee levels krijg je na bepaalde missies, waarin de levels worden uitgelegd.

15. Signex

Signex RIP Paul Walker!

Leuk Bevonden:
    9
    Ah bedankt, ik deed al RB en gebeurde nx :p

16. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen hoe lang de game nog ongeveer duurt?
    De verveling begint er dik in te hakken

Ik ben nu weer samen met mijn vrouw en zoon. En heb met mijn zoon al wat vee gescored. Daarna maar weer gestopt omdat ik het zat was.

Ik denk dat ik één van de weinige ben die de game vind tegenvallen. Het is steeds maar het zelfde. Je praat met een persoon, moet dan een pokke eind op je paard rijden. Dan schiet je een paar lui kapot en missie is klaar. Of je start de missie rijd 5 minuten shotgun, schiet paar lui kapot en klaar. Zaten maar weinig varierende missies in het spel.

Ook vind ik dat ze het verhaal veel te lang rekken. Ze hadden beter een leuke plottwist kunnen doen in plaats dat je die missie gevers volgt.

17. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Zijn wel meer mensen met je eens, ik in ieder geval.

18. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij kan dit wisselforum wel dicht, deze game is zo dood als een pier:+

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Bijna klaar, misschien nog 10 á 12 missies.

20. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    Ben het ook met je eens hoor :) Ben nog in Mexico en de verveling slaat enorm toe. Elke keer hetzelfde gezever. Speel in sessies van misschien half uurtje omdat ik het dan echt weer zat ben..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina