Damn, ik heb 2.2Ghz op m'n laptop! Starcraft is m'n favoriete spel ooit, ben zo benieuwd naar dit vervolg (met name het verhaal). Ga 'm denk ik eerst maar illegaal downloaden om te kijken of het werkt.
Nope singleplayer ook niet. Alles werkt via Battle.net. Ik werk bij o.a een webshop, dus vandaar dat we ze binnen hebben. Als je wil weten waar, dan moet je maar even pmtje sturen, aangezien ik hier geen reclame mag maken.
Ik ga online zuigen. Inmiddels besteld bij Mediaoffer voor 41,36 eu. Paar dagen nog. Ik ga ff deel 1 weer installeren voor die korte periode.
Ohhh ik heb Starcraft 1 zo vaak gespeeld vroeger. Ook de cinematics van Blizzard zijn altijd zo grandioos. Brachten ze maar eens films ervan uit. En ik blijf hopen op Warcraft 4 Ik vrees alleen dat ik de tijd niet heb om deel 2 te spelen...
Ik ga ook eerst de single player spelen en daarna de multi player. Net kwdtje in de beta mee mogen doen en daar ging 't redelijk (halverwege Gold gehaald)...
Ook briljant dat er nog geen reviews van het spel zijn! Hoe kan dat? Alle gameshops hebben 'm al binnen.
Blizzard kan niet echt reviewexemplaren geven tot het spel uit is. Zou hem ook niet eerder installeren als je kunt dan tot het spel officieel uit is en in de winkels ligt. http://www.gamer.nl/nieuws/59772/starcraft-ii-krijgt-pas-na-release-een-recensie Heb de C.E. gekocht welke gisteren al verstuurd is. Heb nu de Dogtag met SC 1 & BW op ebay gezet.
Hoe kan jij hem n u al downloaden? Heb hem helaas lang geleden al bij FRS besteld, nu komt hij pas dinsdag in de loop van de dag binnen.
Kan iemand mij vertellen waar ik de game vandaag al zou kunne kopen? Zodat ik de game vanavond om 12uur lekker kan spelen Want hoor van veel mensen dat ze de game al binnen hebben !?