[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Website is nogal logisch aangezien je bij een serieuze guild een application moet schrijven.

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Ok. ;)

Laatst bewerkt: 24 jul 2010
  3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wat was 'The Seeker' ook alweer?

4. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    3k quests complete.

5. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    The Seeker had ik voor dat ik level 75 was :+, niet al te speciaal achievement voor mij, maar als ik met WoW weer bezig ga, ga ik toch echt voor Battlemaster ik moet alleen nog een aantal wins halen en that's it.

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Vanmiddag mijn 15e kill gemaakt met Baron Rivendare. Dropt die mount, had geen auto loot aan, maar verdwijnt die verdomde mount rap voor mijn ogen. :mad::'-( De rest van de loot verdween niet, dat waren 4 blauwe items. Ik heb zojuist een ticket geopend naar een GM. Afwachten dus!

Baal ontzettend, dat zou anders mijn 84e mount zijn. Past ook erg goed bij een DK. ;)

7. Cocopuff

Cocopuff Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    volgens mij kan dat niet eens

8. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Volgens mij kan dat ook niet, ik heb jaren WoW gespeeld en nooit zo'n loot probleem gehad, en het terug krijgen kan ook niet denk ik sinds je eens geen bewijs hebt dat je hem ooit geloot hebt dus, het staat ook dan niet geregistreerd(ik kan het fout hebben hoor :+).

9. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Idd. Iedereen kan een ticket openen en zeggen dat de loot "verdwenen" is. Dus ik denk niet dat je de mount terug kunt krijgen. Of je had er snel een screenshot van moeten maken. :p

10. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    GM's kunnen volgens mij in de logs zien wat er is gedropt.

Zo. Ik ga mijn account weer activeren :+

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Ik schreef het ook in het bericht naar de GM toe. Ik neem het ook niet zo serieus hoor, maar ik zweer je dat ik iets zag wegflitsen. Aangezien ik een echte mount collector ben, heb ik het daar op gegooid. Nu maar hopen dat ik gelijk heb. GM heb ik verteld dat ik het ook verkeerd kan hebben, maar daarin ben ik alleen maar eerlijk tegenover hem.

Jullie horen het gauw genoeg of ik gelijk had en of dat loot verdwijnen kan of niet. ;)

Ik heb in die dik 1,5 jaar dat ik wow speel nog geen 10x een GM aangesproken. Ik ben ook zo dat ik er geen gewoont van maak, dus ik zou ook niet met onzin een GM aanspreken hoor. ;)

12. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Die nieuwe talent trees zijn echt ruk. Je moet gewoon je class bijna opnieuw leren spelen zo.

13. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    In positief of negatief opzicht? Ik bespaar mezelf van spoilers maar ik vraag me wel af of de speelstijl in jouw ogen nu meer casual of toch wat minder 3-button class word?

14. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Jezus McSparkle, elke keer als ik dit topic check na een late, niet-alcoholvrije, nacht denk ik dat ik dingen heb gepost waar ik niks meer van af weet.
    Stom plaatje :mad:

@ Deoxis: Gewoon anders eigenlijk. Hunters krijgen een soort energy bar zoals een rogue. Daarbij bouwen ze extra energy op met attacks zoals een dk. Dan kosten sommige dingen weer energy om te gebruiken etc.
    Bij Hunters snap ik het niet echt, ik vond het perfect zoals het was.. =/

15. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik ga wel op zoek naar een nieuwe :D

Kus

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Ik denk ook de hele tijd dat jij Pim bent. :+

17. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Online. 5 minuten later een ICC25HC Raiding guild. Vanavond LK killen. Doet 'ie goed :cool:

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ben ik met je eens. OOM gaan was eigenlijk onmogelijk. Misschien dat er daarom een aanpassing komt.

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Heb dan nu een level 12 tauren warrior, maar hemellief zeg. Horde vind ik vet om een deel van de mounts en quest gebieden enzo, maar wat een dooie boel zeg. Neem alleen al het Auction House. Is gewoon bijna geen kut te koop daar, zelfs niet voor de lagere levels als ik.

Naast dat is er op mijn realm in Orgrimmar vergeleken bij Stormwind op mijn Realm gewoon haast geen kip te bekennen. Alleen in het trade gedeelte is redelijk wat volk, maar dat geld dan ook alleen voor Orgrimmar.

Ik wil zo graag eens een Kodo Mount, maar denk er serieus over na om mijn warrior Alliance te maken, al ken ik alle mounts daar ook wel. Ben nu eenmaal een mount mens.

Iemand hier bekend met met lage faction bevolking? :eek:

20. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je wel checken op wowrealms, en faction change je lvl 12 warrior maar, slim plan!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina