[XOne] Gears of War 2 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Syn3rgy, 30 jul 2009.

1. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Om 13.00 maak ik een party aan, invite iedereen dan maar etc, we doen 't weer zoals gisteren. Haal dus ook weer 2de controllers onder 't stof vandaan

2. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Nu zitten we met iedereen die mee wilt in een match.
    We hebben elkaar in 1x gevonden!*)

3. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag het, ik zit in een party met 3 anderen. Beetje als backup force als er ineens iemand weg valt ofzo. Dan join ik sowieso wel;) dan stuur je maar een berichtje en dan join ik de game :)

4. Dokter V

Dokter V Achiev Ho

Leuk Bevonden:
    0
    Is er nog iemand die wil boosten rond 18.30/19.00?

Ik moet zelf nog 4 à 5 potjes. Ik heb sowieso al iemand, dus dat zijn al 2 mensen en 4 controllers.

- Oakendilla NL
    - Dokter V

Het leukste zou zijn als er een team van 5 Veteranen (of 3 + guests) zich geroepen voelt om te helpen en te breaken. En dan degene die nog Veteran moeten worden, gaan lekker capturen :+

Ik hoor het wel.

Laatst bewerkt: 25 jul 2010
  5. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vanmiddag lang in standby gestaan, van 13.00 tot en met 16.00 wilde ik bijspringen als er een bot weg viel maar nu heb ik geen zin meer :). Ben sowieso al suf van 't gamen de hele dag

6. Dokter V

Dokter V Achiev Ho

Leuk Bevonden:
    0
    Vanmiddag hebben we 6 potjes kunnen spelen en niemand viel weg (en ik was de host :p). Toen werd de helft 100 en toen gingen we stoppen en eten.
    Ik weet niet als ze terug komen, volgens mij allemaal wat aan de late/krappe kant.

Ik ben dus nog geen 100 en zoek wat mensen voor in de vroege avond.

7. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ben superblij dat ik level 100 ben zeg!:D
    Alle (mede)boosters superbedankt!:thumbs:
    Hoef ik niet meer van die laggy potjes te spelen.
    Nog even seriously 2.0 achievement halen en ik heb alle 69 achievements en 1775(G).

Ik wil vanavond nog wel meedoen als jullie nog mensen nodig hebben. Maar denk dat ik de 19.00 niet kan halen. Denk eerder pas 19.20 ofzo. Maar het zou kunnen dat ik er al om 19.00 ben.

Nu begint het wachten op GoW3 pas echt.:+

8. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ik wil best mee doen, maar 18:30 ga ik niet redden. Ik moet nu nog eten, dus zelfs 19:00 is aan de krappe kant. Alhoewel ik er vanuit ga dat ik dan wel beschikbaar ben, het kan misschien een kwartiertje schelen...

Ik moet wel even zeggen dat ik niks van het hele boostverhaal en 2 controllers snap. Maar als het geen onmogelijk verhaal is en het gewoon op 1 account werkt, wil ik best met 2 controllers mee doen, na wat uitleg :+.
    Zoals ik al zei: Ik wil gewoon level 50 worden, er komt vast nog wel eens een goede event om te boosten en 100 haal ik toch nooit meer vanaf level 25 (met deze event :+).

Laat maar horen of je een plekje hebt :)

9. Dokter V

Dokter V Achiev Ho

Leuk Bevonden:
    0
    Boostpartij rond 19.00+

-Dokter V
    -OakenDilla NL
    -Ic3DFire
    -jack gunit
    -
    -

Het boost verhaal en 2de controller verhaal vertel ik wel in een party

En er kan ook nog altijd Horde worden gespeeld voor achievements en een beetje XP, mochten we geen genoeg mensen krijgen binnen nu en een uur.

10. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik kan er 19.00 echt nog niet bij zijn! Moet nu nog gaan eten.:p Ik denk pas vanaf 19.30-19.40. En mijn headset is weer opgeladen.:)
    edit: ik ga nu eten.
    Hier filmpje voor de guest. (Kijk vanaf 0.55;))

11. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Mooi, ik ben beschikbaar als het nodig is :). Zal het filmpje kijken :+

12. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit ook al in het achievement topic gepost, maar ik ben er zo trots op dat ik ook hier er even mee wil patsen :+.

Gears of War 2
    1700 van 1750 [​IMG]
    78 van 79 prestaties (98%)

Veteran Gear
    Became an ultimate Gearhead at level 100
    75 [​IMG] (25-7-2010)

Hoewel ik nooit had verwacht ooit nog eens deze achievement te halen omdat ik 2 keer op hoge levels werd gereset (74 en 90), heb ik hem vandaag uiteindelijk toch nog geunlocked :). Zonder te boosten uiteraard, want echte Gearheads spelen het spelletje gewoon :cool: (no offense tegen boosters, btw.)

Zonder die exp events had ik waarschijnlijk nooit zo snel na mijn rank gereset werd mijn wings kunnen halen, dus bedank ik Epic hartelijk voor de events :thumbs:. Toch heb ik niet veel van deze event kunnen profiteren, heb alleen de eerste dag een paar uurtjes kunnen spelen en vandaag dan.

13. Dokter V

Dokter V Achiev Ho

Leuk Bevonden:
    0
    Kom op, diep in jullie hart willen jullie nog even KotH spelen \o/

We hebben nog 1 iemand nodig, please

Edit: Beetje jammer dat niemand meer wilde

Laatst bewerkt: 26 jul 2010
  14. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Nu de 20 exp gekte over is, wie heeft er zin om de rest van de achievements te halen?

Vooral dus horde, en die van Annex.

15. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ik ga als het goed is met een paar anderen (2 volgens mij), morgen rond 13:00, de horde chievo's proberen te halen. Dus dan kun je vast wel mee doen, maar ik heb ze pas vanavond 'ontmoet' dus dan moeten ze wel komen :9. Volgens mij doet Dokter V ook nog mee...

16. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Pfoe dan moet ik m'n wekker nog gaan zetten ook :+ mja zie je om 1300 dan ;)

17. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, hmmz na een weekend veel te hebben gegamed moet ik zeggen dat ik 't niet erg vind om weer een week te werken/ geld te verdienen om in de toekomst weer leuke games te kopen:b:

18. eendje

eendje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kwam gisteren toevallig in jullie party (ben jelledeboer). Fijn dat ik even mee mocht doen met boosten :thumbs:.

Gaan jullie nog door met boosten nu dit voorbij is? Goeie potje KotH leverde 400.000 xp : 20 = 20.000 * 3 = 60.000. Da's ook een mooie score toch?

Ging echt ongeloofelijk snel, na hele dag boosten ben ik van level 54 naar 93 gestegen.

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    kan je al die public achievements wel halen eigenlijk? Want veel van de maps ed kan je toch niet kiezen?

20. Dokter V

Dokter V Achiev Ho

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet nog 400k (1 boost potje nog en iedereen ging en bleef weg :'-(), dus dan KotH met maar 60k duurt me veels te lang. Ik wacht wel op een volgend event.

Er zijn maar een paar public achievements, zoals capture de vlag 10 keer, Guardian 10 keer winnen, 3 matches KotH winnen en 3 wingman matches winnen. Deze achievements kunnen en mogen op alle maps. En kan ook in social matches.

De enige vervelende achievements is winnen op de DLC maps met Annex, daar moet je inderdaad voten en hopen dat je de goede maps krijgt. Maar bij ranked matches kan je kiezen voor Annex-KotH op map packs. In social heb je de ifunctie niet

Deel Deze Pagina