FIFA World Cup 2010 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 28 jun 2010.

1. Unforgiven

Unforgiven Guest

Met dat soort teams heb je dat veel, toen ik met Kazahstan speelde waren het ook afpak doelpunten die ik tegen kreeg. Gelukkig scoorde ik aaltijd meer dan me tegenstander. Het is heel moeilijk om echt 90 minuten lang de nul te houden

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Waarom speelt iedereen ineens met Kazachstan? Omdat Gerechtigheid daarmee won? 8)

3. Unforgiven

Unforgiven Guest

Ik ben Gerechtigheid hoor

Overigens wil ik wel tegen je spelen vanavond, zal je wel even toevoegen

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444

Waarom heb je twee accounts dan? :x

Laatst bewerkt: 24 jul 2010
  5. Unforgiven

Unforgiven Guest

Omdat ik in het verleden een IP-ban heb gehad op mijn orginele account. Nu moet ik dus iedere keer een nieuwe account aanmaken.
    /Mod En een ban krijg je niet voor niks... Blijkbaar kan je je dan niet gedragen en ben je niet meer welkom.:F:
    ~FFWD

6. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker handig om dat hier te zetten:+

7. hotymoty

hotymoty Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dit wel kapot zielig van siemen, gewoon verraden:confused:
    en voor zoiets word je tog niet gebant. ga allemaal huilen omdat hij 2 acounts heb
    /Mod Hij is al eerder gebanned om een andere reden.;) Ga tevens even aan je Nederlands werken s.v.p. En nu weer ontopic. ~FFWD

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dude, hij zegt zelf dat hij twee accounts op het forum heeft door te zeggen dat hij ook de eigenaar is van een ander account. Hij verraad zichzelf. Of ik hem nu aanwees op het feit dat het niet mocht, of dat er een moderator zelf langskwam om even te kijken.. maakt niet uit.

Er staat in de regels dat je niet meer dan één account mag hebben, en aan de regels moet je je houden. Dus je 'ga allemaal huilen omdat hij 2 accounts heb' slaat eigenlijk gewoon nergens op. Hij maakt meerdere accounts aan omdat hij eerder een keer is ge-IP-banned (wat hij zelf openbaar toegeeft), en dat is zeker 'bannable'.

Back on topic.

Gaan er eigenlijk nog mensen door met het spelen van dit spel wanneer FIFA 11 er is? Ik denk dat dit spel dan echt ergens onder het bed of in de kast verdwijnt 8)

9. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Allemaal voor jullie tijd. Hij was geband om een andere reden zoals de mod al zegt.
    Iemand trouwens in voor wat potjes vanavond? Random teams, 2 sterren etc. is lachen :)
    Stuur maar een message op XBL.

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ah shit, te laat. Random teams met 1 tot 3 sterren is vele malen leuker dan die overpowerde poepzooi. :)

11. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Helemaal mee eens, word een beetje moe van Spanje vs. Engeland, Brazilie vs. Spanje etc... Je hebt echt skills nodig om een beetje goed met die mindere teams te spelen, dan wordt het pas leuk :)

12. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    3 sterrenteams zijn leuk inderdaad!:)

13. jaimss

jaimss Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is inderdaad leuker,krijg voornamelijk toch Engeland en Spanje als tegenstander
    Niet leuk meer om tegen te spelen, tenzij je ook een 5* land neemt.

14. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Zelfs dan is het amper te doen, en niet leuk.

15. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Maar dan krijg je weer van die wedstrijden met ongelooflijk rare uitslagen, 5-5, 6-8 etc.. Bijv. Engeland-Spanje, bij Engeland is het gewoon alle ballen op Rooney en lekker schieten met Gerrard en Lampard. Bij Spanje is het alle ballen op Torres of Villa en passes van Xavi en Iniesta.

Ik snap sowieso niet waarom ze Engeland zo goed hebben gemaakt, ze hebben er toch niet veel van gebakt op het afgelopen WK? Zou het iets te maken hebben met het dev. team dat Engels is? Ik vind de gezichten bij Engeland ook wel iets te veel lijken soms, zelfs bij de wisselspelers. Ze hadden bijv i.p.v. Crouch meer aandacht kunnen besteden aan de gezichten van Nederland of andere landen.

16. jaimss

jaimss Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt,ben ik met je eens.
    Denk dat dat dev.team wat bestaat uit engelsen er inderdaad mee te maken heeft.
    Vind er weinig van kloppen in verhouding met hoe die spelers in het echt presteren.
    Iedereen die Engeland neemt speelt ook met Agbonlahor voorin omdat ze die de snelheid van Torres en dan ook nog de kracht van Rooney hebben gegeven,klopt geen moer van vind ik!
    Hij zat niet eens bij de selectie.
    En zo zijn er zat spelers in het engelse team die ze naar mijn mening iets te goed hebben gemaakt in dit spel.

Maar goed,Engelsen verslaan online vind ik toch wel het leukste*)
    Die kunnen vrij slecht tegen hun verlies:lol:

17. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Ze kunnen inderdaad in het algemeen slecht tegen hun verlies. Ze zijn ook vaak erg blij als ze een doelpunt maken, vaak zijn het niet eens mooi uitgespeeld aanvallen. Ik probeer de grote teams nu een beetje te mijden, de wedstrijden zijn dan gewoon veel leuker :)

18. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Maar iemand anders een ban 'aansmeren' is gewoon triest. Net als je regeltjes geleuter. Maar ja, van iemand die zich voordoet als meisje kunnen we natuurlijk niet te veel verwachten.

19. jaimss

jaimss Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt,speel ook meer met de 3/4 sterren teams,dan merk je al dat je een stuk geconcentreerder moet spelen.

vanaaf weer ff kijken of ik wat engelsen kan inmaken }:]

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat heeft ook met de afzetmarkt te maken. Denk je maar eens in hoe gigantisch veel Fifa's ze elk jaar in Engeland verkopen t.o.v het aantal wat ze in Nederland afzetten.

de Uk is afzetmarkt nr 1 voor Fifa dus die league's en spelers krijgen de meeste aandacht.

Deel Deze Pagina