Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Het laat in ieder geval zien dat ze bezig zijn met nieuwe games die anders zijn dan wat we al kennen van de Wii en dat vind ik toch vrij belangrijk.

Wat me echt fantastisch lijkt om met de Move te spelen is een spel als Black & White. Volgens mij kun je met 2 knoppen (misschien 3 als je er 1 gebruikt om de camera te bewegen) en motion control alle acties in Black & White prima uitvoeren. Hoe vet zou het zijn om met je Move controller je aap een enorme pimpslap te verkopen omdat hij je villagers weer eens onder gescheten heeft :+

En ja ik weet ook wel dat B&W door Peter Molnyeux gemaakt is en dat er dus nooit een vervolg op de ps3 zal komen maar ik wil er alleen maar mee aangeven dat dat soort RTS spellen prima zouden werken met de Move. Ik betwijfel of het met Kinect zou kunnen , het hangt er vanaf hoe nauwkeurig hij bewegingen kan registreren. Zonder knoppen zal je voor elke actie een aparte beweging moeten bedenken en die dan moeten kunnen uitvoeren zonder dat het apparaat ze door elkaar haalt.

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Waar ik nog steeds een hard hoofd in ga hebben dat dat mogelijk is.... maar ik hoop dat ik er naast zit :)

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Mwoa, ik geloof wel dat Kinect onderscheid kan maken tussen bijvoorbeeld een jab en een hook in bijvoorbeeld een boksgame maar wat ik nog niet gezien heb en waar ik aan twijfel is of het ook goed werkt met kleine subtiele bewegingen. Kan hij bijvoorbeeld alleen zien waar mijn hand is of ziet hij ook hoe ik mijn hand gedraaid heb?

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    het is al bekend dat ie dat op het moment niet kan.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dus hij ziet alleen de positie van de ledematen? (weliswaar in diepte)

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Nu ik bezig ben met Uncharted 2 kan ik al helemaal zeggen dat ik nog geen nieuwe generatie consoles wil hebben. Damn wat ziet die game er me toch prachtig uit, echt een paar stappen boven alle andere games. _O_

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Heb je God of War 3 al gespeeld? Die vind ik eigenlijk overall nog mooier dan Uncharted 2. In Uncharted wisselen schitterend mooie levels af met "gewoon" mooie levels maar in GoW 3 is echt alles van hetzelfde hoge niveau

8. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    komt ie nu pas achter _O_

9. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb pas alan wake uitgespeeld. Moet zeggen, dat dit toch het mooiste xbox 360 game is. Qua omgeving, interactie, zeer mooi! Alleen spijtig dat tijdens de filmpjes de personages niet zo smooth overkomen. Mooiste game is waarschijnlijk nog altijd uncharted 2(van november al) en god of war 3 zoals hierboven wordt gezegd. Maar alan wake komt toch zeer dicht in de beurt vind ik.

10. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik vind zelf dat Uncharted 2 er mooier uitziet dan GoW III. Ik heb beide games, er is geen enkele game die aan die twee games kan tippen op grafisch gebied. Ik hoop dat daar snel verandering in gaat komen. Alan Wake vind ik overigens wel meevallen, erg mooi spel, maar duidelijk op sommige momenten niet altijd even scherp zeg maar.

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    yup. Maar wie weet kunnen ze dat nog softwarematig aanpassen.

12. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, alan wake is wel niet het niveau van uncharted 2(uncharted 2 streeft visueel perfectie na). Maar vind het toch spijtig dat de game matige verkoopcijfers heeft. Ik heb de game vooral 's avonds gespeeld, en damn, had soms kippenvel(dolby surround stond ook wel op dan). En de sfeer vond ik zeer goed in de game. En overal vond ik het gewoon een topper. Vind het spijtig dat niet meer mensen deze game spelen. Dit is zo één van de games waar ik mijn xbox voor opzet, en de ps3 even in het stof laat staan. Heb bye the way ook de nieuwe xbox 360 gekocht. Zeer mooi, maakt geen geluid. En die 250 gig kan ik wel gebruiken(zat nog altijd met een xbox met 20 gig(van launch).

13. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    De werking van kinect is sowieso grotendeels softwarematig.

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    snap even je opmerking tov de discussie niet helemaal :)

15. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Sorry, ik bedoelde dat ze dat waarschijnlijk nog wel toe kunnen voegen. De hardware van kinect is niet zo ingewikkeld, het is vooral de software die het mogelijk maakt om een 3d model te maken van personen. Dus in principe kunnen ze nog zeer ingewikkelde dingen toevoegen, zolang de hardware van de xbox alles nog maar kan berekenen.

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    nieuw stuk + video over de toekomst van move bij digital foundy, met een interessante versus opmerking:

filmpje en tekst check je hier, helaas kan ik hier geen vids zien....

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-future-of-playstation-move-article

17. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik zelf helemaal niet zoiets heb van ' Kinect moet ik meteen hebben , maar daarintegen ga ik de Move denk ik wel aanschaffen , ook omdat de prijs gewoon netjes is.Maar ook omdat ik denk dat Sony wel met echt goeie core games gaat komen ipv al die standaard party&Milf spelletjes !

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    maaruh dat filmpje; is het wat? Kan hier niks zien :mad:

19. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hij laat gewoon een soort van tech demo zien , zijn geen beelden die je nog niet gezien hebt denk ik..

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Van mij mogen ze Spotify echt zsm op de Xbox releasen. Dat zou echt fantastisch zijn! _O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina