Staan net als bij een mobiele telefoon letters bij elk cijfer. ABC op de 2 DEF op de 3 enz. Als je bijvoorbeeld een A wilt invoeren, wordt dat een 2
Wat is er eigenlijk met Dex gebeurd? Ik zei iedereen terug in het verhaal, behalve Julius want die is vermist. Gat wilt niet over hem beginnen ofzo. Ik ben nog helemaal niet ver met het verhaal. Dus wordt hier nog over verteld? of komt hij gewoon niet meer terug in het verhaal?
Het klopt dat je alleen nummers kunt typen. Als jij een A wilt, typ je de 2 (een cijfer). Werkt net als sms'en Online wordt het btw ook nog gespeeld.
Ik ben weer bezig met deel 1, en jemig die ziet er een stuk beter uit dan deel 2 zeg. Alleen de draw distance is beter in deel 2. Deel 2 heeft echt een hele lelijke filter die deel 2 niet heeft, als of je met Photoshop 'lighten' gebruikt op een foto. Deel 1 is echt zo veel beter, soundtrack van deel 1.
Hier zie je dat goed: Meerdere games hebben zo'n filter ook wel, Assassins Creed 2 heeft ook lichtelijk die filter erover terwijl AC1 dat niet had. Maakt het allemaal een stuk lelijker in mijn ogen.
als er hier nog mensen online spel en zou ik het graag weten ik heb z'on kaart voor een maand gratis online spelen op de xbox360 dusja en ik snap de laatste missie niet dat je op een luxe boot zit die dan opeens kaboem zegt en dan ga je naar het menu scherm iemand uitleg ?? groeten
Ik wil je wel helpen, maar ik moet eerst bij de laatste missie zijn. En de laatste missie die je omschrijft is die van deel 1 volgens mij...
Klopt. Waziger en minder details. Vind Saints Row 1 eerlijk gezegd ook leuker om te spelen. Missies vond ik bij 2 alleen wel leuker, maar voor de rest is SR 1 top