Fifa10 Summer GPA Tournament Special Edition

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door mk katti, 23 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dimimom

Dimimom Carpe Diem

Leuk Bevonden:
    0
    Mischien een domme opmerking maar ik probeer alleen mee te helpen, is het niet een idee om Miem(panathinaikos), die geen wedstrijd had tegen Looney te laten spelen aangezien hij wel 1 van de 4 is die regelmatig online is?

2. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Ik ben hier al 2 jaar actief, en er zijn al zoveel dingen geprobeerd om een toernooi goed te laten verlopen. Ik blijf erbij dat je mensen moet hebben die actief zijn op dit forum. Je krijgt makkelijk een toernooi vol met 16 mensen die actief zijn hier.

Natuurlijk zijn er nieuwe mensen, die gewoon actief willen blijven. Maar je kunt aan een nieuwkomer niet zien of diegene actief is, dat zie je pas na een aantal maanden. Je kunt makkelijk zeggen dat je actief bent, maar voor het zelfde geld is diegene na 1 verloren wedstrijd weg van het forum, en horen we niks meer van hem of haar.

Het kan best zijn dat je actief bent, en dat is ook prima, alleen zou ik je nog niet toelaten tot een toernooi. Heeft verder niks met jou te maken, maar dat komt omdat al tientallen andere nieuwkomers het voor jou verpest hebben in mijn ogen.

3. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    100% met Ralluf eens.
    Bovendien vind ik het ook leuker om tegen iemand te spelen die meer actief is op het forum, dan tegen iemand die zich één week geleden had aangemeld en vervolgens alleen maar aan toernooitjes meedoet..

4. Dimimom

Dimimom Carpe Diem

Leuk Bevonden:
    0
    Makkelijk om te zeggen vind ik, gelukkig heb jij dit toernooi dan ook niet gemaakt. Ik ben niet lang bezig op deze site maar wel vaak genoeg online. Dit is mijn 1e toernooi die ik nu speel, en dat jij zegt dat je me niet zou toelaten vind ik gewoon raar. Dat zou betekenen dat nieuwkomers na een paar maanden pas kunnen spelen(volgens jou kan je dan pas zien of die gene actief is, wat wel zo is), maar denk je dat mensen er zin in hebben om eerst 2 maanden actief te zijn op dit forum om vervolgens pas hun 1e toernooi te kunnen spelen?!

5. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Nu moet ik zeggen, jij doet aardig actief (door bijvoorbeeld hier op in te gaan) wat de meeste andere niet doen, dat geef toch wel iets aan. ;)

6. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Makkelijk om te zeggen? Je bekijkt het nu alleen van jou kant, terwijl je totaal geen idee hebt over hoe het hier altijd gegaan is. Makkelijk praten als je hier net een maand bent, nietwaar?
    Hoe zou jij het vinden, als je al aan 25+ toernooien hebt meegedaan, waar er welgeteld 5 of 6 zijn afgemaakt geworden, wat puur kwam door mensen die nog geen week geregistreerd stonden. Ze melden zich aan bij een toernooi, laten vervolgens niks meer van zich horen, en het hele toernooi loopt kapot. Of nóg leuker, ze doen één wedstrijd mee, verliezen die, en laten nooit meer iets van zich horen.

Begrijp me niet verkeerd, er zullen genoeg mensen zijn die zich aanmelden voor aan fifa toernooien mee te doen, en die zich ook daadwerkelijk voor 100% inzetten. Echter zitten er helaas veel rotte appels tussen, die het wat mij betreft voor de andere nieuwkomers hebben verkloot.

Ik speel ook liever een toernooi met 64 man, en als daar nieuwkomers bijzitten die het toernooi afmaken vind ik dat allemaal prima. Maar ik heb nu al zoveel toernooien gespeeld die niet zijn afgemaakt geworden, dat ik me nu toch echt aan het ergeren ben.
    En dan kies ik inderdaad liever voor een toernooi met 16 of 24 man die al een tijd actief zijn hier, omdat ik dan weet dat het toernooi afgemaakt word.

7. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alle spelers die hun wedstrijden nog niet hebben gespeeld een PM gestuurd, als ik daar vanavond geen antwoord op krijg, volgt er morgen een zeer korte deadline

8. Dimimom

Dimimom Carpe Diem

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap dat als je hier al circa 2 jaar actief bent het vervelend wordt dat er nieuwkomers zijn die het toernooi verpesten, daar zou ik ook gek van worden! Maar ik vind het niet terecht dat je dan maar geen nieuwkomers moet toelaten in een toernooi om ze vervolgens eerst een paar maanden actief te laten zijn op het forum, dan kan ik je garanderen dat er weinig mensen zullen bij komen. En dat ik het nu van me eigen kant bekijk is deels waar, ja ik voel me aangesproken als nieuweling die wel erg actief is EN zin heeft om elk toernooi soepel te laten verlopen maar ik snap ook dondersgoed dat jullie er gek van worden dat er mensen zijn die het toernooi verpesten. Maar verzin dan iets anders en niet een regel dat je geen nieuwkomers wil toelaten in je toernooi, beetje jammer! En dit is niet om te bewijzen dat ik actief genoeg ben, dit doe ik alleen omdat ik wil helpen om toernooien goed te laten verlopen zelfs als nieuwkomer ;)

9. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Het feit dat jij al een discussie met mij aan gaat geeft toch wel aan dat je regelmatig hier kijkt. Iemand anders zou zich na aanmelding niet meer laten zien hier, dus dat vind ik al heel wat.

En mijn post was absoluut geen aanval richting jou, maar over het algemeen. Dat jij je aangesproken voelt kan ik begrijpen. We hebben in het verleden al veel geprobeerd om een toernooi goed te laten verlopen, ook met nieuwkomers, en rekening houdend met mensen die nooit meer terug komen. Dan heb je vervangers nodig. Dit is allemaal al geprobeerd, en toch blijft het mis gaan.
    Per 20 nieuwkomers, blijven er misschien 1 of 2 écht actief.
    Wat mij betreft mag je gewoon mee doen aan een toernooi, aangezien ik wel denk dat je actief blijft omdat je nu ook al regelmatig op het forum zit, en dan toch al een anderhalve maand.

10. Dimimom

Dimimom Carpe Diem

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap je probleem ook heel goed, daar zou ik ook gek van worden. Het is alleen inderdaad moeilijk om wat aan dit probleem te doen denk ik. Mischien moet er een regel verzonnen worden dat een nieuwkomer eerst maar is moet laten zien actief te willen zijn en te blijven, en dat vervolgens een aantal mensen die hier al jaren lang zitten beoordelen of hij kan meedoen aan een toernooi ??
    i don't know ?!

11. Dimimom

Dimimom Carpe Diem

Leuk Bevonden:
    0
    btw, iemand zin in een friendly? ik hoor het wel

12. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik wil best spelen alleen die knakker waar ik tegen moet is volgens mij op vakantie.

13. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Nouja, wat mij betreft hoeven er niet persé nieuwkomers bij te komen. We hebben in totaal wel zo'n 30 mensen hier die actief zijn, dus dat zal het probleem niet zijn. Nieuwe mensen zijn welkom, maar moeten inderdaad maar eerst laten zien dat ze actief zijn.

14. Dimimom

Dimimom Carpe Diem

Leuk Bevonden:
    0
    gaat er vanavond een deadline worden vastgesteld voor de overige wedstrijden?

15. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Ik zou telkens een toernooitje organiseren met wat nieuwkomers en vrijwilligers, stuk of 8 mensen en kijken hoe dat loopt, gaat dat goed; dan mag er meegespeeld worden aan de grote toernooien.

Is ook niet waterdicht, maar zal vast wel helpen. :)

16. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weer is er niet gespeeld :mad: Dus komt er een deadline: woensdag 28 Juli 23:59 uur

Cronaldo7 - Svenn15
    Azzkickr - Robinho NL
    TobiasBB - Looney

Ik heb gisteren 4 man op XBL en die andere 2 op XBW

Dus er is wss niemand op vakantie (anders ff melden)

17. Dimimom

Dimimom Carpe Diem

Leuk Bevonden:
    0
    ben benieuwd..

18. Dimimom

Dimimom Carpe Diem

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mij ook wel werken ja!

19. EleqtriQue

EleqtriQue Member