Halo: Reach [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door SHiZ NL, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Bij Bol? Beetje raar voor een service gerichte eshop.

Zit zelf trouwens ook al 4 weken te wachten op een boek, herinner ik me nu .... :F:

Ook maar eens een mailtje sturen dan :+

2. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Met de code HC300 kreeg je nog 6 euro korting erbovenop:)

3. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Was dat alleen op of tot de 26e?

4. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wat is er zo bijzonder aan die editie er meer dan 100 euro voor te betalen dan?:+

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Hoe duur zal de Halo: Reach Xbox 360 gaan kosten? Mocht ik ooit voor een nieuwe willen gaan, dan zou ik denk ik voor die gaan.

NM, ik zag 2 paginas terug 400 euro staan. Erg duur zeg, ik neem aan dat je daar dan ook de legendary edition van Reach bij krijgt? Aangezien een nieuwe 360 250 is, plus game zou dan 300 ongeveer moeten zijn.

Laatst bewerkt: 27 jul 2010
  6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nee, je krijgt niet de legendary edition er bij. Gewoon de normale versie. Twee controllers en een slim die een appart geluid maakt, als je hem opent. Voor de echte fan dus

7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Voor ouwe lullen met te veel geld dus :+

*voelt zich studentje met z'n elite

8. Vinelli

Vinelli Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben denk ik heel erg aan CE gehecht ben geraakt, halo 3 was voor mij te chaotisch (al die granaten en power ups ect, niet mijn ding) en odst en reach gaan op diezelfde voet verder. Ik vond ce juist zo vet omdat het heel duidelijk en strak in elkaar zat, je had voor elke situatie een wapen of tactiek zegmaar. In halo 3 , odst en nu waarschijnlijk reach krijg je zon overkill aan dingen, zit weinig diepgang meer in , gwn omroeien wat je tegenkomt met wat je tegenkomt.

ik vind die AI spartans die ontastbaar zijn ,net als in halo 3 (arbiter en johnson) ook spijtig: je hebt het spel niet echt meer zelf in de hand.

Maarja, iedereen zo zijn mening, en ik koop het spel zoiezo wel dus bungie heeft geen last van mij :p.

ps: Die graphics zitten wel snor, ze hadden met een record aantal aan pixels gewerkt voor design en effecten ect?

9. Zamaster360

Zamaster360 Mr. Coöp

Leuk Bevonden:
    0
    Shit zeg heb ik net een nieuwe 360 S type gekocht komt er ook nog een Reach versie. Dat wordt weer diep in de buidel tasten aangezien ik ook al een Legendary Edition heb gepreordered, en ik zeker ook de Reach 360 moet hebben. Ik denk dat ik wel een redelijke fan ben van Halo ;)

10. Zamaster360

Zamaster360 Mr. Coöp

Leuk Bevonden:
    0
    Er zit wel voldoende diepgang in alleen moet je meer moeite doen om dat er ook echt uit te halen met alle AA en nieuwe wapens enzo.

11. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik ben het wel met vraptor eens. In CE zat de diepgang in de simpelheid. Tegenwoordig heb je een hele shitload aan wapens die weinig of niks toevoegen. Misschien dat er ooit een multiplayer(live) arcade versie komt van CE. Er zullen veel mensen zijn die daarop zitten te wachten.

12. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Standaart versie van de game en extra controller (2 in totaal dus)
    En neem van mij maar aan dat die hier in nederland € 349,- gaat kosten.

Xbox 360 slim $299,- vs €249,-
    Halo Reach Legendary Edition $149,- vs €129,-
    Conclusie: Microsoft rekend niet meer 1 op 1.

Dus:
    Halo Reach Xbox 360 slim $399,- vs €349,-

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Het wordt 330 euro (was op inside xbox) ... prijs valt me dan nog mee. Xbox opstarten eerste filmpje :)

14. Zamaster360

Zamaster360 Mr. Coöp

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet eerlijk toegeven dat ik Halo in eerste instantie speel voor de campaign, en tegenwoordig ook Firefight, en daarna pas voor de mp. Zelf heb ik nooit zo'n probleem gehad met meerdere wapens.

In Halo CE gebruikte ik standaard de noob-combo, en als het te druk werd en de wapens voorradig waren de sniper/ rocket launcher of shotgun. Halo 2 kan ik mij niet meer zo goed herinneren, maar dat was voornamelijk vanwege de tegenvallende sp. De mp daarentegen was geweldig. In 3 heb ik ook veel de spike 'nades en de bubbleshield gebruikt. Qua wapens lag het er meestal maar net aan wat er voor handen is. Als je een beetje vertrouwd bent met het hele arsenaal kun je de meeste wapens goed gebruiken voor uiteen-lopende situaties.

Bij ODST moet ik zeggen dat ik een beetje bleef steken bij het pistooltje en de smg. En maar heel af en toe greep naar de beam rifle/sniper rifle of shotgun.

En in de Reach beta had ik zelf alleen wat problemen met de focus rifle, en moest ik erg wennen aan de grenade launcher, maar de DMR is echt een droom wapen.

15. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    SMG in ODST zoog hard man!
    Pakte in ODST altijd de pistel en de Carbine.

16. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Meest krachtige gun tegen die vliegende fuckers. Voor de rest is ie niet zo goed idd.

Voorkeur is Rocketlauncher> Ding met die groene shit(naam vergeten :+ )> Carbine(beter dan de pistol omdat je ook shields mee kan poppen)> Pistol> PlasmaRifle(Plasmapistol vind ik te langzaam)> Plasma Pistol.

Sniper vind ik te langzaam voor singleplayer en shotty ben ik nooit goed in. Hamer gebruik ik alleen wanneer ik het nodig heb, gooi het meestal ook altijd weer weg wanneer ik klaar ben.

17. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Het valt opzich nog mee, de Halo 360 + game en 2 controllers.

Laten we uitgaan van de prijzen bij Saturn en Mediamarkt

Xbox 360 Halo editie - 244 euro
    Controller 2x - 39 euro p/st
    Halo: Reach game - 60 euro (maar kan ook maar 40 zijn wat soms gebeurd bij MM en Saturn,maar laten we van 60 uitgaan)

Dan kom je op 382 euro uit. Dan is 330 best netjes inderdaad ja.

18. Vinelli

Vinelli Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    forge world valt wel mee, het had vet geweest als je elites en marines ect erin zou kunnen stoppen. Eigen SP maken hoe vet is dat, het wordt toch de laatste halo (hoewel halo 4 nu opeens wordt genoemd) dus het maakt voor bungie niet meer uit dat mensen de campaign mode zelf kunnen maken toch?

19. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Van die 382 moet je dan 39 euro vanaf halen; je krijgt maar 1 controller extra, die andere zit er standaard bij.

20. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    [gt]702254[/gt]

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina