Wordt toch gewoon tot morgen w8ten , Had ergens gelezen dat de servers niet eens open gaan vandaag maar morgen vroeg om 10uur , Heb trouwens de Collectors Edition (http://www.12game.com/userfiles/image/Games/Starcraft 2/Starcraft 2 CE inhoud.jpg) besteld morgen ophalen na werk en lekker gamen ! Mensen die deze game echt online gaan spelen laat me hier wat weten kunne we mischien morgen avond paar potjes doen !
lol'z http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3180074 edit: wtf net geplaatst op youtube, mediamarkt in Rusland wat een drukte lol
kan de digital nu wel al installen even kijken of ik ook al de key kan krijgen via battle.net edit: fuck keys kan je wel pas om 10 uur krijgen
Ja, maar de Collector's Edition heeft een limiet, bij WoW is alle versies zo uitverkocht bij vele winkels(de collector's edition that is) dus omdat het zo limited was dacht ik dat ik er misschien geen 1 kreeg via Bol.com.
Ik ook niet, zat net echt te schelden. Wanneer je op de site inlogged staat hij echter bij mij wel als verzonden, dus neem aan dat hij gewoon komt.
Smsje gekregen van Gamemania dat ik hem vandaag kan ophalen. Ben wel echt benieuwd hoe Limited de limited nu echt is. 9 van de 10 keer worden ze na verloop van tijd toch gewoon in de uitverkoop gemikt, net zoals de CE van Bioshock 2 bijvoorbeeld.
Ik geloof al heel lang niet meer in dat Limited Edition verhaal. Jaar of 5 terug was het echt zo dat er bij een LE maar een beperkt aantal exemplaren was. Nu betekent LE gewoon dat het een duurdere editie is dan de normale editie. Alan Wake, Gears of War, Halo etc allemaal verkochten ze ver na release nog LE versies [ohja] Iedereen die hem vandaag krijgt, veel plezier, ik heb SC1 vroeger veel gespeeld maar SC2 is helaas te snel voor mijn 5 jaar oude pc.
Wel geïnstalleerd, nog niet gespeeld. Er is nu live een finale bezig van een groot toernooi, die even aan het kijken. Daarna lunch, daarna beginnen met single player.
Een vriend van mij heeft het spel maar zei net dat hij het spel niet kan registeren. En ja, legaal gekocht enzo...