[XOne] Gears of War 2 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Syn3rgy, 30 jul 2009.

1. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Kan ik ook mee doen? Horde spelen is tof!:cool:

2. Oakenfold

Oakenfold Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lvl 93 x2

Al die gasten met lvl 100 zul je voor het boosten niet meer terug zien, denk ik.

Voor de Horde moet ik nog 40 waves op Memorial en waves 11 - 50 op een Snowblind map.

Laatst bewerkt: 26 jul 2010
  3. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Haha, jij was onze reddende engel, jammer dat we daarna niet meer in een KotH match konden komen :mad:. Ik ga sowieso niet boosten zonder events, GOW is niet echt mijn game zeg maar.

Zal kijken of er een plekkie vrij is :+

4. Dokter V

Dokter V Achiev Ho

Leuk Bevonden:
    0
    Ben jij er zometeen al of vanavond pas?

5. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    We gaan zo de 50 horde op Nowhere, 40 op memorial, 30 op sanc en de 20 en 15 doen, nu zijn we bezig met alles 1-10 halen.

Nog plek voor twee dus weest er schnell bei!

6. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Ik doe wel mee:)

7. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Bij deze even een bedankje aan iedereen die geholpen heeft met het boosten naar level 100.
    5 uur non stop een ringetje in en uitlopen is niet niks! :thumbs:
    Als er weer een xp event is zal ik met liefde meedoen om diegene die het niet gehaald hebben ook dit euforische moment mee te mogen laten maken. :D

Oh, en als er nog geboost gaat worden voor die andere achievements (3x wingman winnen enzo), laat het even weten. O-)

8. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Teeeeering. Boosten voor level 100 kan ik nog wel begrijpen, ook al vind ik ook dat lame, maar boosten om drie wins te krijgen bij een bepaalde gamemode vind ik echt heel triest.=(

9. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Er is plek voor Horde tot 50 op Nowhere

10. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Kan ik nog meedoen? Verveel me toch nogal.:+

11. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Morgen weer horde, plan is: de Flashback map-pack,Sanctuary tot 20, Way Station to 20, All Fathers tot 30 en wellicht wat andere nog.

12. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Die 3 wingmen zijn nog wel te doen, maar dat capturen van meatflags, die achievement voor guardian, en potjes annex winnen op specifieke maps, gaat voor mij gewoon veel te veel tijd in zitten om te proberen ze normaal te halen.
    Daarom hoopte ik dat er nog mensen waren die die ook wilde boosten. :{

Anyway, heb nu een bot match ingesteld voor "party like it's 1999". :D

13. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan je je druk om maken, laat iedereen toch gewoon doen wat hij wilt. :F:

14. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Dat mensen achievements halen zonder dat ik er last van heb boeit me eigenlijk weinig, maar wat ik wel jammer vind is dat mensen hetzelfde resultaat (willen) behalen op een oneerlijke manier. Het is de manier van denken die ik gewoon stom vind. Diezelfde manier van denken heeft grotere gevolgen bij dingen die er wel echt te doen.
    Voorbeeld hiervan is dat gedoe met InHolland pas. Mensen die niet zouden slagen werden ontzettend gematst en haalden alsnog hun diploma. Het diploma is dus verkregen op een oneerlijke manier, maar je hebt hetzelfde resultaat als iemand die er hard voor heeft gewerkt. Het diploma wordt dan dus minder waard. Denkt zo'n persoon die het diploma wel eerlijk gehaald heeft nu een leuke baan te vinden, dan zullen werknemers denken: 'Oow, jij bent er zo één van InHolland. Dan gaan we toch liever voor die ander, want die heeft zijn diploma daar gehaald', of dan kom je erachter dat je om die reden minder word betaald. En ja, dat is wel hoe het gaat.
    En natuurlijk staat die niet in verhouding tot een stel achievements op Xbox Live, maar het is wel dezelfde manier van denken en als je zo al begint te denken over zulke dingen dan zul je zien dat het probleem zich zal kunnen uitbreiden naar andere vlakken.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat is ook precies de reden dat ik mijn achievements van mijn CV heb gehaald :mad:

16. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    pfffff hoe lang gaan we nog hierover door mekkeren?

Lekker belangrijk hoe je het haalt, level 100 legaal halen is gewoon niet te doen. GoW2 suckt hard online maar als het spel verder wel leuk is en je hem toch graag op 1750 wilt hebben is dit de enigste manier. Zolang niemand tof gaat doen met z'n geboostte wings boeit het toch geen kut, of wat?

17. gamehell01

gamehell01 PomO

Leuk Bevonden:
    0
    omg waar je je tegenwoordig al niet druk om kan maken zeg... laat die mensen gewoon achievements verkrijgen, als zij dat leuk vinden......

18. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    921
    Hahaha inderdaad, snel aanpassen! heb nog mn GS van bepaalde games op mijn CV staan :D

WOUW, je maakt je druk om heel weinig hoor :) Laat ze lekker hun gang gaan, als zij er blij van worden so be it :) En de achievements zijn ook gewoon behaald op een eerlijke manier hoor...alleen niet de meest moeilijke, maar waarom zou je moeilijk doen als het makkelijk kan :thumbs:

19. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Misschien dat ze 'legaal' zijn gehaald, maar niet eerlijk.

20. gamehell01

gamehell01 PomO

Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt, maar je gaat er toch niet mee pronken:
    Oooh kijk eens hoe goed ik ben ik heb wel 1750 gs voor gears of war 2
    wat maakt het uit, er wordt niet gezegd dat ze eerlijk zijn behaald

Deel Deze Pagina