[XOne] Final Fantasy XIII [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 18 mei 2010.

1. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    PS3 versie zeker. 360 versie weet ik niet.

2. Aegrez

Aegrez Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je speelt puur voor het uitspelen van het verhaal en niet veel onzinnig wil grinden zou ik juist nog niet upgraden, zonde van het geld. Zelf heb ik maar 1 wapen van Lightning (lionheart), Hope (Hawkeye) en Fang (taming pole) geupgrade naar einde tier 2.

Bovendien vind je taming pole en lionheart pas in level 12 en krijg je daar ook ineens een som geld in dat dorpje als je de robot helpt.

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    De game uiteindelijk ook begonnen. Ben nu ik chapter 5. Tot nu toe erg eenzijdig en erg makkelijk. Niet gameover geweest en of een 5 tal battles na alles op 5 sterren.

4. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vanaf chapter 11 word het toch wel moeilijker vind ik .

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Inmiddels in chapter 6. Gebruik nog steeds alleen auto en haal overal 5 sterren. Ook kan ik als ik een chapter begin meteen alle roles weer maxen...hoort het zo makkelijk te zijn want dan hadden ze beter dat hele board eruit kunnen laten.

6. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    916
    Ik zit zelf in Ch10 en tot die tijd heb je inderdaad geen enkel probleem om je sphere grid (hoe heet het in XIII ook alweer :p) te vullen. Wat mij betreft is dat hele level ding dus overbodig tot die tijd.

vanaf ch 10 krijg je wel dat:
    alle roles voor iedereen open zijn en dan kan je keuzes gaan maken :)
    .

Maar tot die tijd een nutteloze tijdsbesteding. En ik ben het met je eens dat het spel te makkelijk is....Auto attack werkt net iets te effectief...

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Net chapter 8 bereikt. Vind het nog steeds erg saai en veels te makkelijk. Ook totaal geen diversiteit in de tactieken en een strategie heb je ook niet nodig. Nog steeds alleen op auto-battle en overal 5 sterren. Board is ook steeds constant vol aan het begin van een chapter en ik farm geen eens.

Verder heb ik nog helemaal niks gekocht of verkocht in de shops. Wapens heb ik een paar geupgrade maar het is me niet helemaal duidelijk welke ik nu het beste kan gebruiken.

Hopen dat chapter 11 meer uitdaging gaat brengen. Eigenlijk de enige reden dat ik op het moment de game wil doorspelen.

8. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Zeer herkenbaar Gforce.
    Heb hetzelfde met deze game; helaas heb ik chapter 11 nog niet gehaald (ben ergens in chapter 10) , daar ik andere games meer wil spelen dan deze......

Eerste keer dat ik dat met een FF game heb, normaal speel ik ze in 1 stuk door tot ik ze uitgespeelt heb (incl. sidequests).

De game is niet slecht, maar toch ben ik teleurgesteld in deze game. Ik mis de sidequests, en de 'vrijheid' van andere FF games.

Laatst bewerkt: 15 jul 2010
  9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nu in chapter 9 en het wordt al moeilijker. Ook kreeg ik het board niet meteen vol aan het begin van de chapter. Maar snel door naar chapter 11 :)

10. Hannibal Smit

Hannibal Smit stoere bink

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben bezig met de treasure hunter achievement en ik moet alleen nog de wapens. Weet iemand of je beter gil kan grinden en ze kopen of ze ergens farmen (ik las iets vaags over de bosses bij de titanquesten).

b.v.d.

11. Steadyrabby

Steadyrabby ***

Leuk Bevonden:
    0
    Zo te zien heb je all titan misies al gehaald :thumbs: Dus nu heb je alleen nog gil nodig om all wapens te kopen, en up te graden. Denk er aan je hoeft maar 1 wapen per party member volledig up te graden, voor de rest is lvl 2 voldoende.

Hoe heb jij all ciet'h stone missies op 5 sterren gehaald ? ik zit muur vast bij no 62 die 2 Raktavija's LOL :mad:

12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    Je moet je strategie er goed op aanpassen. Ik speelde altijd met een bepaalde strategie, maar bij die twee ging ik anders spelen en opeens werden ze een stuk minder moeilijk.

En over wapens wil ik nog het volgende zeggen: Zodra je dus een van de ultimate weapons van een character hebt, kan je deze verkopen, wat je weer aardig wat Gil oplevert voor het upgraden van een volgend wapen.

Beste manier blijft de platinum ingots grinden aan het einde van chapter 12.

13. Steadyrabby

Steadyrabby ***

Leuk Bevonden:
    0
    Haha terug naar de Dino in Eden :)

14. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    3 uurtjes gespeeld gisteren, vind het echt een schitterend spel :). Het verhaal en de graphics zijn echt van heel hoog niveau, ook de characters vind ik, tot nu toe, heel tof (behalve Hope en Vanille... Rare snuiters :+)

15. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Vanille wordt nog wel leuk....Hope daarintegen. |:-

(wie noemt haar kind nu Hope?? Trieste naam)

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Is toch ook net zijn echte naam?

17. Steadyrabby

Steadyrabby ***

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben allemaal rare namen.:p

18. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Das waar.:9

Damn hippies!\o/

19. Remy669

Remy669 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie noemt z'n kind nou MAD 1976?:'-(

20. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Word nu wel moeilijk. Zit nu op die grote vlakte. Beetje die missions doen. Was nu op het moment dat je Vanilles Eidolon krijgt. Maar die is nog best lastig. Ben dus maar terug gegaan om eerst ff CP te gainen om betere stats te krijgen. En wapen upgrades te doen.

Deel Deze Pagina