[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 13 jul 2010.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Cheats! En die blijven bij jou werken totdat je de console uitzet.
     
  2. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    welke cheats kan je allemaal hebben dan?
    ik heb een keer gezien dat iemands sniper nooit bewoog, en vaker van die gevallen waarbij je denk, wtf, die moet bijna wel wallhack hebben.
     
  3. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Van alles. AC-130 aan het begin van de ronde, unlimited ammo, fucking hoog kunnen springen, elk schot is een headshot etc. etc.
     
  4. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    el o el. Kreeg niet party invite van 3 nederlanders, vragen ze waar ik mijn J-Tag vandaan heb en beweren ze dat ik cheat.:lol:
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    J-TAG?
     
  6. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja, zo heten die gekke consoles toch? Maar ze geloofden niet dat ik eerlijk 10e prestige was geworden, ik zou hen met 1 kogel van m'n MP5k steeds neergeblafd hebben en zij zouden anderhalf magazijn van hun UMP nodig hebben gehad en dan leefde ik nog steeds.

    Ofzoiets.
     
  7. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Haha, zit nu met 5 andere vrienden te spelen en als regel hebben we: de laatste kill moet no-scope/360 zijn. We winnen alles als nog met 4 - 0 8)
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Weet niet over welke consoles je het hebt :confused:
     
  9. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik ook niet, zij begonnen erover. Dacht ooit eerder iets over j-tag consoles te hebben gehoord of gelezen. Ging er iig om dat zij beweerden dat ik liep te cheaten. Met m'n K/D van 1.00 zeker?8)
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Je had ook bij de 9e prestige moeten stoppen gast, krijg je dat gezeik niet ;).
     
  11. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Njah, gezeik, vond het best komisch.:9
     
  12. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    J-Tag is een soort chip volgens mij. Moet je eerst je Xbox voor openmaken etc. Als je die shit erin hebt zitten, kan je alles modden in MW2. 10th prestige lobbies bijvoorbeeld worden door dit soort gasten gemaakt
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ah ik dacht dat het iets uit de game was :)
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ja idd dat zijn modded consoles. :)
    Sommige cheats zijn wel grappig. Ik kwam een half jaar geleden een keer in een potje die 30x zo snel ging als normaal :+. dan rende je de hele tijd de map in 1 keer over. Maar dat is leuk voor 1 potje, daarna vind ik het al niet meer leuk.
     
  15. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Unranked is het ook wel leuk hoor. Zat is een keer in een slow-mo lobby, best grappig:+
     
  16. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Een hele 5-15~ minuten match in slowmotion? Lijkt me niet echt grappig, na 2 minuten word ik al gek. :+
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Damn ...

    62-2 :+

    Op dat level met die drie bruggen. Had binnen 2 minuten geloof ik mijn AC130 in de lucht. Toen ik hem wou inzetten werd het heel rustig. Zaten nog 2 spelers in de match ... Toen maar even gaan lopen en ja hoor, noob-tube op m'n appel. Toen zat de server vol en killde ik er weer 11. Kortom, 2x Predator Missile, 2x Harrier, 2x AC130. Ging goed :)

    Overigens ook nog een stel noobs geowned die het weer nodig vonden om een hele lobby op z'n kop te zetten met hun Amerikaanse bullshit. "We own you Waldini ... we own you blablabla". Eenmaal op Wasteland slikte ze die woorden wel in. Shauny Laaad en ID34N0 1. Geweldig die gozers. Grote bek en dan keihard geowned worden. I took it like a man. Hun niet, eenmaal een score van 0-11 en weg waren ze. Vervolgens nog berichten krijgen over hoe slecht ik wel niet ben en noem zo maar op. Geweldig zulke Internet Hooligans.
     
    Laatst bewerkt: 27 jul 2010
  18. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    voor deze knaapjes gebruik ik altijd de handige toggle mute knop, ze praten aan 1 stuk door waardoor je je vrienden niet meer kan horen en ik denk serieus dat het je gehoor best erg beschadigd.
     
  19. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    :emo:

    Anyway, niet alleen Amerikanen zijn irritant hoor. Van die kleine Britten en Nederlanders zijn ook altijd stront vervelend
     
  20. JoKeeRo

    JoKeeRo Guest

    vooral de britten met hun krijsende stemmetjes.
     

Deel Deze Pagina