Race Driver: GRID

Discussie in 'Algemeen' gestart door Drogba, 30 nov 2007.

  1. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    EDIT: Nevermind
     
  2. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik weinig last van gehad tot nu toe. Catch-up valt me niet echt op. Want laat de AI toch redelijk achter mij. Ik moet al even crashen willen ze bij me zijn ofzo.
     
  3. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Oké een echte extreme catch-up is het niet, misschien dat het aan de difficulty ligt, ik kan het me vaag herinneren :+
     
  4. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    De actie die het veroorzaakt is dan misschien wel vet ja, maar het is totaal niet cool als dat systeem nog eens in de laatste bocht zijn werking laat zien, dan win ik toch liever dik zonder catch-up ofzo...
     
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Net weer even gereden en nu won ik wel weer eens.
    Begon als 12de, werd 1ste, maar kreeg geen Hard Charger achievement. :confused:
    Later nog een race gewonnen waarbij ik als 10de begon. Event voltooid en nieuwe sponsors gekregen om alle slots te vullen. Hiervoor kreeg ik wel gewoon de achievement.
    Hard Charger zal ik later vast nog wel eens krijgen, als ik weer een juiste race tegen kom ervoor.

    Edit: Bah, rijd je eerste in je class op LeMans 24h, wordt je er op een recht stuk gewoon weer afgebeukt. Wat is dat voor onzin zeg. Je kan sowieso al niet bij ze wegrijden door dat catch-up gedoe, maar als de tegenstanders je dan onnodig gaan lopen beuken...
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2009
  6. mikeVermeule

    mikeVermeule Active Member

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, op Le Mans ben ik ook zo vaak genaaid |:-
    Die achievement op pro-mode was een pain in the ass, 2 tegenstanderd zijn op rechte stukken zo snel die moet je afsnijden en bij de bochten uitlopen.
    Maar dit vind ik wel weer vet want, bij een le mans zou het raar zijn als je een ronde voor zou liggen:confused:
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Le mans skipte ik meestal vanwege dat soort frustraties :p
     
  8. mikeVermeule

    mikeVermeule Active Member

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0

    Mwahh, op de leaderboards stijg je enorm als je hem wint bijv.:+
    En als je eenmaal op pro mode gedaan hebt gebruik je gewoon dat 'terugdraai systeem'. (Als je het dan niet wint:'-()
     
  9. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Hahaha, en ik maar denken dat ik gek was. Ik heb GRID gisteren ook weer binnen gekregen, het eerste deel race op Le Man ging helemaal perfect totdat ik eerste lag van mijn klasse en in ronde 2 op een recht stuk reed. Op de replay zag je gewoon die kerel naar me toe komen... Gaat werkelijk nergens over, moet er niet aan denken dat ze dat in het echte leven gaan doen met 300km/h :eek:

    MAAR, ik heb zeker geen spijt van het nog een keer aanschaffen van GRID, het blijft een topspel :)
     
  10. marcsnak3y

    marcsnak3y Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de demo nu van grid maar hoe doe je driften ? want die tegenstander in de demo haalt 500,000 ik haal maximaal 100.000 en met welke knop is nu echt de handrem, want meerdere knoppen hebben effect op de auto ( B)
     
  11. mikeVermeule

    mikeVermeule Active Member

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij gewoon lekker de bochtjes in hangen en dan met je gasknop.
    Die achievement van die 55x was geweldig! Heb ik flink voor moeten beunen 4x stopte ik bij 45-49:):
    Dan is het fantastisch als je hem dan toch haalt!\o/
     
  12. DonGevity NLX

    DonGevity NLX Active Member

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een oud topic uit de kast halen.

    Demolition Derby, wat is dat vet zeg. Nog nooit zo in een scheur gelegen tijdens een racegame :D
     
  13. nals

    nals Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er nog iemand die dit speelt ?:eek:
    Had het gister weer even gespeeld vond het wel lachen deed Demolition Derby maakte zo een sprong en kreeg meteen een auto in mijn zijkant dus meteen weer zo een crash die lekker over de top was :9. Wist meteen ook weer waarom ik Grid zo geweldig vond :)
     
  14. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Grid is wel het race spel waar ik de meeste lol in heb gehad, jmmr dat er nog geen vervolg is D:
     
  15. Steadyrabby

    Steadyrabby ***

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Paar dagen geleden die cheevo gehaald, 50 laps op de lange versie van die baan, ha lol ik reed de laatste 30 rondjes alleen, omdat iedereen al op z'n dak lag :):)
     
    Laatst bewerkt: 27 jul 2010
  16. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Destruction derby is cool ja :)

    Al speel ik zelf altijd euro touringcars , gelukkig zijn ze met een nieuw deel bezig!
     
  17. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Deze misschien ook nog maar is afmaken, toch zonde dat ik dat nog niet heb gedaan.
    Vond het wel een hele vette game, probleem was dat toen ik hem na 3 maanden weer eens speelde ik te erg moest wennen aan besturing.
     
  18. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Als mensen zin hebben ik doe de laatste tijd weer een paar online potjes GRID met wat bekenden. 's avonds rond 21.30 starten we vaak een paar destruction derby en touringcar potjes. Geen driftsessies iig 8)

    Dus als iemand ooit zin heeft om een invite te ontvangen mijn gamertag staat hiernaast.

    <-----
     
  19. Steadyrabby

    Steadyrabby ***

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    You're added to my friends list *)
     
  20. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem opnieuw gekocht in de week, en nu herinner ik me weer waarom ik hem weggedaan heb. Wat een slechte handling hebben de wagens, echt niet normaal. Ik hou het maar op FM3, echt stukken beter kwa controle en tuning
     

Deel Deze Pagina