[XOne] FIFA 10 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Ferron, 1 mrt 2010.

1. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Nee ik heet Bigorc, haha lelijke naam ik weet het maar geen zin om te veranderen8)

Edit: 900 posts:9\o/

Laatst bewerkt: 2 aug 2010
  2. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, okee, je bent wel gezakt. En wat maakt een naam weer uit :p, je speelt er alleen mee :D.

Edit: Gefeliciteerd, nog 100 tegaan voor een mijlpaal :D

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Had niet gedacht dat er nog zo veel mensen FIFA 10 speelde, aangezien ik FIFA WC 2010 toch wel een vooruitgang vond! Misschien zelf ook weer eens proberen. :+

4. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wissel graag af in games. Te veel uitgeschakeld in de kwartfinale op FWC2010 was de druppel waardoor ik even een tijdje weer fifa10 wilde spelen. Die online modus van Fifa 10 vind ik misschien nog wel ietsjes beter. Nog minder quiters dan of WC :D

5. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Iemand zin om met mij en de legendarische The Mega Walrus fifa clubs online te spelen (NU!) add me dan als friend op live: boomer NL.

6. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    Is goed, SelsedoNL, ik heb je net toegevoegd :D

7. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Gaat je vies tegenvallen :+

8. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Jup. Enige reden dat FIFA 10 nog in mijn Xbox gaat is omdat WC geen clubs heeft.

9. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, ik speel manager mode met North Queensland Fury voor die achievement van ''Win a cup with a 1 star team or lower''. Dus ik zit ongeveer op ¾de van het seizoen en opeens wordt m'n Xbox heel sloom na een wedstrijd. Zie ik vervolgens staan;

''You unlocked 6 achievements worth 155 Gamerpoints''

Had het al eens eerder, maar toen unlockte ik maar 2 achievements:+

10. Momus

Momus Lionel Andrés Messi

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een boost manier. Er is een soort van theorie waardoor je xbox 360 vast loopt, als je je xbox weer aandoet na paar minuten heb je er achievements bij.

11. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, met die ''99'' spelers. Maar dat was dus niet gebeurd bij mij. Heb het 1 keer geprobeerd, maar dat werkte niet

Kan op elk moment gebeuren dus

12. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Kom soms spelers tegen (online) bij clubs waarvan ik denk, die speelt daar helemaan niet8)
    Zijn dat hun UT teams ofzo?

13. SanderDob

SanderDob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij unranked kan je tog je virtual pro enzo in je team hebben? en toch ook spelers van team veranderen ? of zit ik nu mis?

14. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan inderdaad ja. Ik heb Lens en Berg al bij PSV gestopt bijvoorbeeld en vanmiddag unranked mee gespeeld.

15. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Klopt ik heb het ook al op 2 willekeurige momenten gehad toen m'n xbox vastliep. Toen het spel op m'n harde schijf gezet en er geen last meer van gehad.

16. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Wel lastig soms dat je niet van te voren weet tegen wat voor level speler je speelt.
    Kom meestal mijn eigen niveau of eronder tegen. Maar gister en vandaag van 6000+ points spelers gewoon dat is wel goed punten verdienen. Als ik in de ranglijst kijk en vergelijk met anderen rond mijn plek (geloof iets van 59 in NL) zie ik dat die lui echt bijna allemaal 3 á 400 potjes meer hebben gespeeld.. wtf?

17. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Weet iemand een waar je Fifa opstellingen van andere kon bekijken/downloaden. Daar was ook een soort leaderboard van.

Als ik een snelle aanvaller wil zoeken bij Manager Mode. Welke eigenschap moet ik dan selecteren (Algemeen,Skill,Aanval,Verdediging)

18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Veel spelen wordt inderdaad beloond in FIFA 10, je krijgt meer skillpoints als je wint dan dat je er kwijtraakt bij verlies. In FIFA 09 was dat toch wat beter geregeld.

19. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Maar wat ook apart is ik ben niveau 30 bij 1vs1 ranked maar onder mij staan sommigen van 32.. niet dat ik speciaal ben maar zo zit die hele top 100 in elkaar moet je maar eens kijken.. soms staan 31 gewoon boven 32 etc.

20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan geloof ik niet dalen in level. Dus als jij eenmaal lvl 32 bent, en je verliest 10x achterelkaar zal je nog steeds 32 blijven maar waarschijnlijk wel zakken op de leaderboards.

Deel Deze Pagina