[XOne] Gears of War 2 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Syn3rgy, 30 jul 2009.

1. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ach, ik ga er niet mee patsen. Maar ik ga de chievo's, voor zo ver het kan, ook boosten. Simpelweg omdat ik GOWII niet online ga spelen... Horde met een paar mensen is wel leuk, de rest vind ik gewoon niks.

Oh jah:

Dat dus :)

2. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ergens begrijp ik waar je op doelt. Maar dan doe ik "knip" en dan vertel ik je dat Gears of War 2 een spel is en Inholland een hoge school. Ik ben het 100% eens met je verhaal van Inholland, ik zit zelf ook op een hoge school maar de vergelijking met Gears of War 2 gaat niet op. Gaat het voor jou wel op, dan neem je Gears of War 2 gewoon te serieus en kan ik alleen maar zeggen dat je je niet druk moet maken om mensen die op een niet eerlijke manier de chievos halen.

Zelf heb ik Wingman/ CTF etc wel gewoon op de klassieke manier gehaald, ik had Wingman geloof ik na 2 uur non stop wingman, CTF had ik na 3 uur ofzo. Maar ik vind 't niet erg als mensen deze modi boosten, ik had zelf mijn level geboost naar 100. Ik ben er niet trots op, maar ik schaam mij er ook niet voor.

3. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    ben over een kwartiertje thuis en we gaan dan beginnen, laat ff weten wie er nog meer kunnen hier dan kunnen voor het eten nog wat hordereren.

(canals doen we pas als de doktor zich meld)

4. superlex

superlex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wil zeker wel even meedoen maar ben pas vanaf een uur of 7 online vanavond.
    gamertag Superlex. als ik jullie online kan vinden dan join ik wel als er nog plek is.

5. Nonsubsisto

Nonsubsisto Thieves in the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Is het waard om Gears of War 2 + Alle DLC voor ong 14 euro te kopen? De prijs is in ieder geval mooi, maar is het waard om Gears 2 nu te kopen?

6. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    14 euro is niet veel, maar of jij het een goede game vind? Ik weet het niet, maar voor 14 euro kun je het altijd proberen toch?

7. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Er zitten daarboven echt een paar steekjes los bij jou! De achievement is toch level 100 bereiken? je bereikt toch zonder te glitchen level 100.. Dan is het gewoon eerlijk toch?! Als het niet de bedoeling is dat je de achievement op deze manier haalt hadden ze maar moeten zorgen dat je de achievement niet op een makkelijke manier kan halen...

De campaign is echt geweldig! Zeker als je het met een vriend doet. Bijna alle achievements zijn ook heel makkelijk te halen. Alleen zijn er nu nog maar weinig mensen die Gears of War 2 online spelen.

8. Nonsubsisto

Nonsubsisto Thieves in the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is dan juist het gedeelte waar ik twijfel. Ik heb de game iets van 5 keer van een vriend geleend, heb iets van 800 achievement punten. :p

Maar ik denk dat er nog heel wat te doen is met die nieuwe maps + nieuwe campaign. Lijkt me wel vet, ik ga nog een nachtje erover na denken. :)

9. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    We gaan rond een uur of 7 ook beginnen, dus komt goed uit :)

10. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Blijf jij maar lekker simpel denken jochie, komt vast goed met jou.;)

11. PsychoBoyJack

PsychoBoyJack Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    ... Ik ben bang van niet ..... |:-

Bah ...idiote non-gaming toestanden zijn dit ... Ik lig dr niet wakker van, maar triest dat het gebeurt, en jammer dat het forum hier voor gebruikt word.

Laatst bewerkt: 27 jul 2010
  12. Dokter V

Dokter V Achiev Ho

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er vanavond rond half 8, voor die tijd kunnen jullie wel de andere Flashbackmaps doen en Canals tot en met wave 8. Ik hoef alleen nog wave 9 en 10.

En boosten gebeurt met elke game, komt gewoon door die vervloekte achievements. Je zal er nooit om heen kunnen op dit soort sites. En neem het zelf niet zo serieus, is helemaal nergens voor nodig.

13. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170
    Ligt het nou aan mij of duurt het zoeken online in ranked nog langer dan een half jaar geleden??

14. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Nee, heb ik ook last van.:confused:

15. mathijsjanzen

mathijsjanzen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook...Sjeeeeeezus.

16. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Ik had 30mins de xbox aan staan geen 1 iemand!!!:F:

Als ik bij Social Matches Annex wil spelen krijg ik bots wtf??|:-

Weet iemand waarom?

17. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je bij Social steeds tegen bots wordt gematched, betekent dat dat je niet met andere mensen kunt connecten. Dit komt bij mij altijd 's nachts voor, wanneer er sowieso minder mensen uit mijn omgeving online zijn.
    Maar ik denk dat het in jouw geval aan je NAT type ligt. Weet je toevallig of je NAT open staat?

18. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb na tu6 een aantal problemen.

Eerst kon ik altijd heel snel een match vinden, binnen 1 a 2 minuten, maar nu vaak pas na 5 minuten. Ik heb hier gelezen dat ik niet de enige ben met dat probleem.

Maar nu ik het toch over de connectie heb. Eerst had ik altijd hele goede connectie, maar nu tu6 is dat ook een stuk minder geworden.

Nog een probleem dat ik heb na tu6 is dat als ik in de lobby de spelmode verander dat hij vaak weer steeds terug valt op de spelmode waar hij al op stond en dat ik het dus niet kan veranderen. Moet ik dus steeds weer eerst naar dashboard...

Hebben jullie ook na tu6 de problemen die ik hierboven beschreven heb?

19. gamehell01

gamehell01 PomO

Leuk Bevonden:
    0
    nee, helemaal niet eigenlijk

20. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ik had het al in het XBL Forum gepost, maar hier krijg ik misschien wat eerder een antwoord :).

Ik zoek iemand om de co-op te doen op insane. Het liefst binnen een dag (moet te doen zijn), maar 2/3 dagen is ook geen probleem (ik heb tijd teveel :+). Ook de 'deleted scenes' wil ik graag doen, maar als je de dlc niet hebt, maakt het niet uit.
    Je mag trouwens ook het spel op Casual spelen, stel je moet nog collectable of co-op chievo's hebben.

Even voor de duidelijkheid: Je moet het spel wel uitgespeeld hebben om Insane te kunnen doen!
    Ik wil het graag zo snel mogelijk doen, dus stuur me maar een berichtje, of add me op XBL. Wel even laten weten dat het om GOWII gaat.

Laatst bewerkt: 30 jul 2010

Deel Deze Pagina