Gears of War 3

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vinelli

Vinelli Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    probleem van gears 2 is dat matchmaking zo troosteloos zn ding doet. in gow 1 was je zelfs nog sneller bezig terwijl je daar soms een dik kwartier moet wachten totdat de host uit bad komt.. over de host gesproken, was dat nou opgelost in deel 2, dat je meer dam deed dan andere spelers

2. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Hier ben ik niet echt over te spreken helaas, mijn favo maps van Gears 1 zaten niet in Gears 2. Escalation, Clocktower? Om even snel twee te noemen. Mansion was misschien qua sfeer in deel 1 mijn favo map, in deel 2 is de map verandert in een Zelda achtige map. Jammer, in deel 1 was het zo'n lekkere horror achtige omgeving.

Wat ik hoop te zien in Gears of War 3:
    - map waarin je bijvoorbeeld op een groot schip speelt, water klotst her en der over de reling.
    - toch wel weer een sneeuw map, veel focus op omgeving etc

En eigenlijk (!) hoop ik ook op wat maps die zijn geïnspireerd door UT99
    - een CTF Facing worlds achtige map
    - Morbius station
    - Het CTF level waarbij beide teams een kasteel hebben

Maar dat laatste is denk ik wishfull thinking, maar een paar "out-of the box" maps lijken mij wel leuk :). De monsters zijn al "fantasie" waarom moet alles qua omgeving dan zo realistisch zijn?

3. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Zolang gears 3 een meer gears 1 MP heeft ben ik tevreden. Gewoon weer 4 vs 4 en flikker op met die ragdoll troep.

4. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    en AUB geen smoke grenades die je stunnen. dat was misschien nog wel het ergste van deeltje 2! en ook de stopping power uit de game halen. of in ieder geval minder maken. Dat haalde zo de snelheid uit het spel.

5. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Smoke grennades die stunnen zijn er al een jaar uit ofzo, stopping power is goed omdat mensen daardoor tenminste de lancer gebruiken en dan voor het schieten en niet het zagen.

De shotgun mag iets sterker.

6. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    In het begin was de matchmaking van Gears 2 echt fucking langzaam. Maar na een paar updates is het wel gewoon heel snel. Maar nu tu6 is de matchmaking bij mij weer superlangzaam.:confused: (Maar nog steeds sneller dan Gears 1)

Nee!!! Gears 2 is gewoon in alle opzichten beter dan Gears 1, behalve de lag, die er wel echt uit moet in Gears 3. Dat Gears 2 wel en Gears 1 (bijna) geen lag heeft komt waarschijnlijk doordat Gears 2 ook veel geavanceerder is dan Gears 1.

Die matchmaking van Gears 1 is echt zwaar kut, totaal niet van deze tijd. Elke keer weer heel andere potjes, zodat je er nooit echt goed ik kan worden. 5 vs 5 is sowieso ook chiller dan 4 vs 4. Dan kom je minder snel iemand tegen en is het minder teamwork dan bij 5 vs 5.

De shotgun hebben ze met tu6 weer sterker gemaakt.

Laatst bewerkt: 27 jul 2010
  7. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, die hoeft echt niet sterker van mij hoor:+

8. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij is het juist GoW 2 waar je steeds andere potjes hebt (of had).
    Bij GoW 1 heb ik wel uren achter elkaar in dezelfde server gespeeld.

9. JeePee

JeePee Guest

Not really. Deel 2 mist snelheid. In deeltje 1 kon je, als je nog in je eentje over was, 4 tegenstanders al wallbouncend kapot schieten. In deel 2 merk je dat qua 'skill' je veel minder verschil kan maken. Dat heeft er voor gezorgd dat ik deel 1 een paar 100 uur meer heb gespeeld dan deel 2.

10. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Ik hoop iig dat er geen multiplayer achievements meer in zitten. Die dingen verpesten altijd online multiplayer van games doordat mensen zich dan specifiek gaan richten op het bereiken van een bepaald doel ipv het winnen van het potje.

11. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop wel dat er weer een soort tijdrovende achievement in zit, zoals Seriously en Veteran Gear. Maar die Weapon achievements in deel 1 moeten ze er echt uitlaten. Ik heb hele matches lang wapens liggen hoggen om die achievements te halen :+.

12. Nonsubsisto

Nonsubsisto Thieves in the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. :+

Helemaal mee eens.

13. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Dit dus:)

Bij GoW 1 had je soms echt van die brilliante momenten, dat je echt een soort über-streak had ofzo. Die heb je toch minder bij GoW 2.

14. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik kan je al verzekeren dat die er wel in zitten.;) Het spel draait om singeplayer en multiplayer en dan vooral multiplayer. En dan zouder er alleen achievements te halen zijn voor de singeplayer...:confused: Wat voor achievements heb je dan in gedachten voor singeplayer? 100x het spel op insane uitspelen ofzo? Wil je dat soort gare achievements?

Bovendien zijn die achievements juist de motivatie om multiplayer te spelen, anders doet bijna niemand multiplayer...

Bij Gears 1 kun je al die wapen achievements ook boosten als je samen met vrienden een game maakt.:)Alleen had ik pas Gears 1 toen het niet veel meer gespeeld werd en iedereen die wapen achievements al had.=( En het spel is zo veel slechter dan gears 2 dat het niet leuk is om die achievements noodgedwongen normaal te halen. Maar ik ben het met je eens dat dat kut achievements zijn!

15. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Die wapen achievements van deel 1 waren trouwens wel echt leuk om te doen!

en voor de rest wat JeePee zei!

16. Nonsubsisto

Nonsubsisto Thieves in the Night

Leuk Bevonden:
    0
    't Is maar wat je gebruikt. Ik gebruik namelijk heel vaak de sniper van Gears of War 1, dan is het natuurlijk wel tof om 100 headshots/sniperkills te maken. :)

Heb zelf alle Gears 1 achievements, dus maakt niet zo veel uit. :9

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Klopt, als je in deel 1 écht goed was , kon je ook zo enorm belangrijk zijn voor je team (en je zelf ook echt uit benarde situaties redden) , maar bij 2 is het gewoon niet zo. Daar schiet je soms 2 mensen met 2 shotgunschoten achter elkaar kapot om vervolgens de volgende gast 3x vol te moeten schieten waarna hij zich omdraait en jou kapot schiet.. Het klopte gewoon niet en was dan ook veel minder skill gericht.

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Gears of War 2 zuigt, daar blijf ik bij. Schiet vier keer op de muur, twee schoten raak na lang wachten per schot. De rest was gewoon "blank". :emo:

19. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    MP helemaal back to basics. Precies zoals in deel 1. Alleen hostpower eruit en de mensen die leaven aanvullen met bots, klaar!

20. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Duidelijker kan niet. Dit is gewoon zo hatelijk aan GoW 2, verschrikkelijk

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina