Pff ben bezig een Premier League team te maken, maar me coins zijn op atm, en me spelers op de trade worden maar niet verkocht Ik heb op de trade spelers als Forlan, Sneijder, Higuain enzo, maarja En daarnet was het weer zo ver, eerst 300x een tegenstander gezocht die niet "Watching fifa... blabla", vond ik eindelijk een normale, dat d8 ik tenminste, was het tcoh een cheater. heb me xbox maar uitgezet =/
^ PFoe naaiend watching hoeft btw niet altijd iets te beteken ik sta ook wel is op watching maar ik heb geen enkele hack glitch of wat dan ook ooit gebruikt of aangeschaft oid en vrienden van me ook gewoon. nou mensen, ik wil een ligue 1 team maken met 80K liefst met IF's of zal ik voor Ghana gaan? : ) kan iemand een teampje voor me verzinnen?? alvast bedankt : D
Weet iemand een goede CAM (liefst betaalbaar) uit de Premier League of met de Engelse Nationaliteit. Het liefst met een hoge pace. Zou ook graag willen weten wat de beste LB en RB zijn uit de premier league op FUT Iemand die dat toevallig weet?
cam zou ik niet weten maar beetje buiten positie zijn young en walcott top! en beste LB= Evra en beste RB= Sagna good luck
Het probleem is dat ik alleen goed kan spelen met een 4-2-3-1 opstelling en daar je buitenspelers CAM moeten zijn. Een oplossing is een CF of ST om te toveren naar CAM. Iemand geintereseerd in een RB/Zanetti/4-3-3 Biedt maar
LB - Evra RB - Richards (Sagna speelde echt dramatisch IMO). Gerrard is niet langzaam, Fabregas ook niet. Maar echt een hoge pace is moeilijk, misschien een Walcott/Lennon veranderen naar een RM. RM is een donker groen schoentje op CAM. Ook goed dus.
Ik zou aan de linker kant met Gerrard spelen, is niet langzaam en is gewoon goed aan de bal enz. en kan naar binnen komen met zijn schot, wat ik persoonlijk vaak doe met 4-2-3-1 opstelling Aan de rechterkant met Walcott, Lennon of Young, inderdaad RM/LM maken en hij krijgt een donkergroen schoentje. Voor LB en RB heb je al antwoorden gehad
Te Koop : Balotelli 84 Sneijder 81 (speelt echt super lekker) Seedorf 80 Diego 86 Carrick 84 Barry 84 Sagna 85 Gallas 84 Mexes 81 Cissokho 82 Lloris 86 en nog wat wissels van rond de 80
Dit is mijn ligue 1 team. Speelt heerlijk http://www.easportsfootball.co.uk/ultimateteam/app#h7j6oS4i9KGW Let niet op de chemistry. Die is in het spel gewoon 100
Vreemd dat je geen 100% Chemistry hebt, ik heb ook een team uit waarin maar 3 dikke groene lijntjes zijn, maar iedereen speelt op favo positie en in favo formatie, heb ik gewoon 100% chem.
Ik heb nu een Italian league team,voornamelijk bestaand uit Inter spelers....chemistry 96 Doel:Cesar 91 Verdediging:LB Zanetti 86,CB Lucio 86,CB Samuel 86,RB Cordoba 84(is eigenlijk CB,maar ik heb Maicon 91 voor veel coins verkocht een tijdje geleden) Middeveld: LM Di Natale 88,CDM Cambiasso 85,CAM Sneijder 87(schiet echt geweldig) RM Quaresma 81 voorhoede: ST Etoo 89.ST Ballotelli 84 Dan heb ik nog mijn all star team: Doel: Cesar 91 LB Evra 87,CB lucio86,CB Cordoba 84,RB Alves 88 Di natale 88,Essien 87,Sneijder 87,Robben 87 Etoo 89,Del Piero 89
doe niet populair jonge sukkeltje ik heb boateng voor 9k verkocht dus stil maar? noobje.. -.- hij zei bieden dus ik begin laag misschien begrijp jij dat niet kneusje. damn..
Misschien moet jij minder populair doen op een FORUM waarbij iedereen hier spelers aanbied voor VEEL lager dan op de Markt.
Wauw, wat een mooiboy ben jij zeg! Even voor de duidelijkheid; In dit topic worden spelers tegen lagere prijzen verkocht dan op de markt. Niet mee eens? Then GTFO