Gears of War 3

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nonsubsisto

Nonsubsisto Thieves in the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Bots doen niet vaak wat (wel een keer gehad dat een bot de game winning kill had 8)), maar het is beter dan niets. Ben het ook eens met de rest van je post. :)

Ik verwacht trouwens ook dat de Singleplayer epic word. Singleplayer van 1 was goed, 2 was beter en ik hoop dat 3 nog beter wordt. :)

2. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Inderdaad, ik vind dat Gears of War 1 sowieso zo´n beetje de beste achievements heeft die in een shooter zijn verschenen.

Seriously... was voor de diehard Gears speler.

Seriously 2.0 is voor de achievementhoer die gaat grinden.

Level 100 is gemakkelijk te boosten, en iets té overdreven zonder XP bonussen.

Seriously... (1) was gewoon perfect. Dan kon je zien wie de doorgewinterde Gears speler was.

Oftewel, ik vind dat Gears of War 2 vergeleken met deel 1 geen leuke achievements heeft. Ik hoop daarom ook een Seriously... AKA Seriously... uit deel 1. Wapen achievements zijn ook wel tof, maar 100 was wel erg weinig, ik zie liever 500. Level achievements liever niet, ik zie liever: Get 5.000 kills in ranked matches, get 10.000 kills in ranked matches, get 15.000 kills in ranked matches, etc. Dan krijg je bij bijvoorbeeld 15K de hoogste rank/gamerpicture. Gewoon achievements die je krijgt door veel te spelen, niet te boosten.

Oh en ze moeten al die beesten/voertuig scenes zo veel mogelijk achterwegen laten in de Campaign.

En ik ben het met sommige bovengenoemde punten eens:

- Snelheid terug zoals deel 1
    - Skill (Terug als bij 1, daar zag je wie er zwaar goed waren en wie slecht waren, bij deel 2 veel minder)

Laatst bewerkt: 27 jul 2010
  3. Nonsubsisto

Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens. :)

Serieus? Ik vond 100 al een beetje veel, waren namelijk veel achievements waar je 100 kills voor moest halen. 8)

Mee eens, op die achievements kun je teminste ook trots zijn.

Die voertuig missie in Gears of War 1 (in het donker) was best kut, maar op de Brumak rijden in Gears 2 was best vet. :D

4. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    daarom zoveel mogelijk achterwegen laten. er mogen er wel een paar in zitten.

Ik heb zeker wel meer dan 500.000 kills gemaakt in gears 1 maar ik speelde 95% van de tijd public matches met andere clans of vrienden. dat waren de tijden. Maar ik heb seriously niet helaas.

5. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de achievements opzich niet eens zo kut, maar dat ze nooit unlockte op het juiste moment... Ik heb nu 250 chainsaw kills en geen achievement :+

Je realiseert je wel dat als je om de minuut een kill zou maken het nog steeds +- 8400 uur, oftewel 350 dagen (!) zou duren om 500 000 kills te maken? :+

Laatst bewerkt: 28 jul 2010
  6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Heb weinig achievo's van deel 1. Vond story toen niet zo heel vet (irritante AI) en online niet zo veel gespeeld. Ook niet zo een behoefte om die glitchy online achievo's te halen. Wellicht dat ik campaign co-op nog eens op hard (of insane) voltooi.
    Kijk iig erg uit naar deel 3. Zullen ongetwijfeld weer insane achievements in zitten, als seriously 3.0 (bevestigd, maar nog niet wat ie precies is).

7. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Ach man, ga je mond afvegen, je praat poep. De Call of Duty serie heeft ook geen multiplayer achievements en toch worden die volop gespeeld. En die games draaien toch ook zeker niet om de singleplayer

8. JeePee

JeePee Guest

Haha echt onzin inderdaad. Er is maar een handjevol mensen die speelt om de achievements. Sowieso had ik die get 100 kills achievo's vrij rap gehaald in Gears 1. Maar dat spel was zo vet dat ik honderden uren er achter aan geplakt heb. Spel was zo vet zelfs dat ze helemaal geen Gears 3 uit hoeven te brengen: gewoon Gears 1 zonder hostadvantage en klaar is kees :+

Nee, als Epic gewoon héél fftjes naar de fans luistert... Die SP komt wel goed. Alleen pleaaaassseee breng de MP weer terug naar z'n roots.

9. XD-sense

XD-sense Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    weet iemand of er een beta/demo in de planning staat?

10. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    [gt]702246[/gt]

11. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die Carmine actie vind ik wel tof gedaan door Epic, maar tegelijkertijd kun je hieruit afleiden dat Carmine, levend of dood, geen groot aandeel zal hebben in Gears 3. Of ze moeten twee volledige scripts hebben geschreven voor beide situaties :+.

12. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Vandaar dat het misschien nog zo lang duurt, voordat de game uitkomt:9

13. Nonsubsisto

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, die Pendulum Lancer melee ziet er echt fucking vet uit! :D

14. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Geen Kinect features in GoW3, gelukkig. Zoals hij ook al zegt zou het niet echt een toegevoegde waarde hebben

15. Nonsubsisto

Leuk Bevonden:
    0
    Btw, ik zou het trouwens vet vinden als je een Collectors Edition had waarbij je zelf kon kiezen welke wapen je in het goud wilt, bv een gouden Gnasher ofzo. :D

16. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk wel dat ze iets anders gaan doen met de LE, want 2x hetzelfde zou niet echt origineel zijn (ivm met gouden wapen dan).

17. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Hoeft niet perse, misschien gaat ie pas mogelijk dood aan het einde van de game.. Dan hoeven ze alleen het eindfilmpje te veranderen.:+

Btw. Beast en Horde mode?

Wauw, dat is echt awesome!

Laatst bewerkt: 28 jul 2010
  18. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was toch al een tijdje bekend, dat Beast Mode?:+

Wel ziek trouwens

19. Nonsubsisto

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het net uitgeprobeerd, en van de 5 shoten waren er maar 4 die echt raken. Het feit dat er 1 schot mist is al gewoon slecht gemaakt van Epic Games... Dit soort shit moet echt uit de game blijven.

Erger me ook aan het feit dat je 2 schoten met je shotgun in de achterkant van zijn hoofd pompt, dan draait hij zich om en schiet jou doodleuk in 1 keer down. :emo:

20. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, of zoals Dyonko al zei;

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina