[Anime] Algemeen (Deel 3)

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Orcrist, 22 sep 2007.

  1. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ben nu aanbeland bij Full Metal Alchemist episode 41 en aan het begin staat er dan dat het een één uur durende aflevering is, maar ik vind alleen streams van 25 min. Weet iemand waar ik de volledige aflevering kan vinden?:x
     
  2. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Dat is de volledige episode. Anime die als één uur duurende episode wordt uitgezonden zijn gewoon 2 episodes achter elkaar, al dan niet aan elkaar genaaid door meestal een of andere wedstrijd (zie maar naar Naruto :+).
     
  3. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Oow, dus dat ene uur is verdeeld over 41, 42 en 43? Wat stom zeg :p.
     
  4. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Nee, 41 en 42. Reclames niet vergeten hé ;).
     
  5. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Net Full Metal Alchemist afgekeken. Damn wat een verhaal, had echt kippenvel toen het afliep. Misschien wel de beste anime die ik tot nu toe heb gezien.

    Wat nu te doen? Meteen verder met FMA: Brotherhood of eerst iets anders kijken...? Misschien ga ik Death Note wel opnieuw kijken. Die heb ik 5 jaar terug al gekeken, weet er niet veel meer van, maar wel dat het erg tof was.
     
  6. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Net heel FMA:B gekeken en wat een serie _O_ al ga ik niet beweren dat ik hem beter vond dan FMA. Slechter was het ook niet, het was gewoon anders. Het einde van FMA had een veel grotere impact op me terwijl het einde van FMA:B gewoon completer aanvoelt.

    Sowieso raad ik aan beide te zien en liefst FMA eerst omdat de eerste 13 episodes van FMA:B daarin iets uitgebreider aan het bod komen.
     
  7. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Hmm, ben nu bezig Death Note opnieuw te kijken, doe daarna wel FMA:B.

    Wanneer komt de nieuwe ep van Black Lagoon?:D
     
  8. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Wat betreft de FMA:B film:
    Bron: ANN
     
  9. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    The Highschool of the Dead ep van vandaag, daaaamn wat was ie slecht.:{ Gebeurde geen donder, werd één schot gelost en het verhaal is niks opgeschoten. Ook bijna tien minuten aan herhalingen. In die Japanse anime word zoveel herhaald dat ik me soms afvraag of ze achterlijk zijn, dat ze niet eens kunnen onthouden wat ze de week ervoor hebben gezien.
     
  10. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu inderdaad bezig met FMA:B en de eerste episodes uit de orginele serie zijn inderdaad uitgebreider :) Maar ik vind FMA:B wel een stuk beter, hoger tempo en character komen beter tot hun recht :)

    Sowieso vind ik het wel grappig om bekende stemmen te horen. De stem van Yoki is bijvoorbeeld de stemacteur van Franky uit One Piece :D
     
  11. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Stemmen herkennen vind ik ook wel grappig. Bij Nederlandse tekenfilms ergerde ik me er eigenlijk alleen maar aan.:confused: Die dikke van Highschool of the Dead is Ikkaku van Bleach.:cool: Wist er nog een paar maar had me er verder niet mee bezig.
     
  12. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.999
    Leuk Bevonden:
    3.332
    Black.Rock.Shooter

    iemand deze al gezien?
     
  13. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Niet gezien, maar op AnimeUltima heeft het Bleach uit het lijstje van 'hot animes this season' gegooid. Niet gek ook, want Bleach is redelijk saai op het moment.
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Bleach is al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang saai. Zit totaal geen verhaal meer in.

    Gisteren ep 1 van Getbackers gekeken. Was best ok.

    [​IMG]

    http://myanimelist.net/anime/132/GetBackers#addtolistanchor
     
  15. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Inderdaad. Dat ging op zich wel toen ik nog niet bij was en gewoon flink wat afleveringen achter elkaar kon kijken, maar nu ik iedere week moet wachten is het poep.
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    en ze krijgen het ook nog voor elkaar om echt uit elk gevecht het tempo te halen. Een gevecht start, duur 20 seconden en wordt weer onderbroken door flauwe humor, ellenlange gesprekken etc. Prima als het een serie is die alleen draait om gevechten, maar zelfs die bouwen slecht op 8)

    ik kijk het alleen nog maar uit gewoonte :+
     
  17. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik kijk het alleen nog maar omdat ik bang ben dat het weer tof gaat worden en ik het dan mis.:+
     
  18. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Net voor de tweede keer Death Note afgekeken. De eerste keer was vier jaar terug ongeveer, dus vooral van het tweede deel was ik al veel vergeten. Echter, op het allerlaatst als je die gozer op die trap ziet liggen, dat beeld was nog precies zoals ik het me herinnerde. Was echt vet weer om te kijken.

    Nu ga ik denk ik beginnen met GetBackers, dat leek me wel stoer.
     
  19. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er mensen die Naruto volgen hier? Die nieuwe 1 hour special was echt totale bullshit... Episode 169 eindigde met Pain die zei: I'll show you our Pain. Ik hoopte dat ze een uitgebreidde special over die "pijn" van Pain zouden maken, maar nee... Ze komen aan met een nutteloze, niet eens vermakelijke poepfiller.

    Als dit zo door gaat ga ik gewoon de manga lezen. Ik begin echt schijt te krijgen aan heel Naruto op deze manier, terwijl het zo'n goede animé is!
     
  20. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik zag die 2 afleveringen gister staan, maar heb ze niet gekeken. Ben nu te druk bezig met Gurren Lagann, nu bij episode 23.
     

Deel Deze Pagina