Xbox 360 Slim

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MaasMaas, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marijke

    marijke Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal. Hoe bevalt tot nu toe bij jullie de xbox 360 slim? Heeft iemand al last gehad dat hij werd af gesloten omdat die te warm werd? En zoja had je toen lang gespeeld of maar kort? Iemand al problemen gehad? Ik heb hem nu een paar dagen. Tot nu toe bevalt hij me wel. Al moet ik wel zeggen dat hij vrij snel warm word. Tenminste hij voelt warm aan.. aan de ene kant lijkt me dit niet echt een heel groot probleem aangezien heel veel apparaten warm worden (computer, tv etc). maarjah aangezien de xbox bekend staat voor oververhit hoop ik dat het ook normaal is. Word hij bij jullie ook snel warm? En wat is jullie mening hierover?
    Groetjes marijke
     
  2. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Je kunt hem gewoon preorderen in de UK, heb ik net ook gedaan. Laat het maar snel september worden! _O_
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    De slim hoort warm heet te worden. Xbox is nog niet uitgevallen, als dat wel zou gebeuren moet je contact opnemen met MS. Dan is er namelijk een probleem met jouw apparaat

    Mr. Bubbles waar heb jij hem besteld?
     
  4. marijke

    marijke Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe bedoel je de xbox hoort warm te worden?? waarom hoort dat zo?? ik hoop het namelijk ook dan is er waars niks aan de hand:D:D
     
  5. Zamaster360

    Zamaster360 Mr. Coöp

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al een gewone 360 S, en nog een zooitje oudere modellen waaronder een Japanse Halo 3 360. En heel veel spellen zijn regio vrij. Daarom bestel ik ook meestal mijn games bij gamehubs.com (zit in Maleisië). Met Amazon bedoelde ik in dit geval ook eigenlijk, Amazon.co.uk (dus PAL console ;))

    Dat zou ik ook wel erg graag willen weten ;). Of bedoel je gewoon bij amazon/game.co.uk?

    Ik heb hem net gepreordered bij game.co.uk. Wordt gewoon bezorgd met Royal mail binnen 3 tot 5 werkdagen :). En omgerekent maar iets van 300 E!
     
    Laatst bewerkt: 28 jul 2010
  6. Zamaster360

    Zamaster360 Mr. Coöp

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt omdat er een hoop chips in zitten die veel warmte genereren. Net zoals bij de meeste game pc's en PS3's enzo. De mijne wordt ook aardig warm na een tijdje. Geen probleem.
     
  7. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Game.co.uk :)
     
  8. marijke

    marijke Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    dus je kunt het nu vergelijken met andere electronica wat ook warm wordt wat verder geen invloed heeft op het apparaat?
     
  9. Zamaster360

    Zamaster360 Mr. Coöp

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt. Ze gebruiken een combinatie chip (die kleiner is en waarvan de processor en videochip ineen zitten) en een redesign van het moederbord. Je mag er van uitgaan dat ze wel geleerd hebben van hun fouten. Je moet alleen in de gaten houden dat je de bovenkant (zit een grote fan) en de zijkanten van de console vrij houdt. Volgens mij zit er nu ook een mechanisme in dat de console op tijd uit gaat als ie echt te heet wordt.
     
  10. Dynastic

    Dynastic Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het mogelijk ergens de 'nieuwe' controller voor de slim los te kopen zonder batery kit?
     
  11. Zamaster360

    Zamaster360 Mr. Coöp

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht eigenlijk dat ze alleen maar software verstuurden naar het vaste land. Ik ben een beetje paranoïde, dus ik stuur ze nog even een mailtje om het na te vragen ;)
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Bij game.co.uk krijg ik de volgende melding: Unfortunately we are unable to ship orders weighing over 1kg (e.g. most hardware) overseas - please either select UK delivery, or delete hardware from your basket to enable an overseas delivery.

    ze versturen alleen software
     
  13. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Vreemd, ik heb een ontvangstbevestiging via mail gekregen. Verder geen problemen gehad met bestellen. :confused:
     
  14. R4Z3R

    R4Z3R Active Member

    Berichten:
    241
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij wordt bij mij ook snel warm, maar de warmte is alleen bij het rooster van de koeling.. Op andere delen is de xbox bij mij gewoon 'koel'. Hij blaast gewoon direct de warme lucht eruit en daardoor voelt hij al snel warm volgens mij..
     
  15. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    exactemundo. precies daar is die warm, nergens anders.
     
  16. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    En zolang hij daar warm is, wil dat zeggen dat de warmte in elk geval goed afgevoerd wordt!
     
  17. Zamaster360

    Zamaster360 Mr. Coöp

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is inderdaad vreemd. Ik kreeg ook netjes een bevestiging dat het item gepreordered was. Ik heb toch nog even een mailtje gestuurd naar die gasten van game.co.uk, maar ook als ik op de site kijk leveren ze gewoon in de rest van Europa. Ik zie nu net wel het volgende staan:

    "We are unable to ship orders outside of the UK over 1000g which would include all hardware orders."

    Dus ik vermoed dat ze mijn order nu wel zullen annuleren dan :mad:
     
  18. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Sam here, alleen waarom nemen ze een pre order dan wel in behandeling. Dat systeem zou toch automatisch een melding moeten geven? Heb voor de zekerheid ook maar een mailtje gestuurd, anders zal het wel weer een rondje Ebay worden met bijbehorende prijzen :x

    Edit:// mailtje dat ie wordt gecancelled :mad:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 jul 2010
  19. Zamaster360

    Zamaster360 Mr. Coöp

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb inderdaad ook een mailtje gehad, maar diegene zei wel dat ze vanaf september wel mogelijkheden bieden om hardware te versturen. Nu gauw iets anders zoeken.
     
  20. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Laat het even weten als je een adresje hebt gevonden. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina