[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 14 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Of het bij Conquest zo hoort weet ik niet, met BF2 kwam je destijds veel servers tegen waar het niet was toegestaan. Bij Rush is het gewoon irritant als de helft van je team loopt te klooien in de spawnbasis van de attackers i.p.v. de m-coms te verdedigen. Als attacker heb je er inderdaad minder last van door bij je squad te spawnen.

    Alle "gratis" VIP maps zijn tot nu toe elke keer 100kb downloads geweest, omdat de maps blijkbaar al kant en klaar op het schijfje staan. Zelfs die SPECACT meuk bestaat uit wapens die al in het spel zitten alleen in een ander kleurtje.... ook 100kb groot. En daar moet je €5,- voor betalen. Dat hele VIP gebeuren ruikt imo naar afzetterij.
     
  2. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Op deze manier zeker ja , want je krijg eigenlijk geen nieuwe maps , want die maps waren er alang !

    Ik ben best wel terleurgesteld dat Dice het op deze manier doet.
    Maar waarschijnlijk ligt de schuld meer bij EA.
     
  3. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja aan de ene kant is het wel een beetje lame, bestaande maps voor andere speltypes erin gooien.
    Maar ik vind het ook wel best, aangezien ik alleen maar conquest speel, krijg ik nu meer maps. Is toch lekker:)
    Zowiezo ben ik iemand die vaak dezelfde maps speelt, met zo nu en dan wat afwisseling. Zo ging het bij BF2 ook, bijna alleen maar Karkand gespeelt:9
     
    Laatst bewerkt: 27 jul 2010
  4. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Hier zie je een mooi overzicht van hoe lame ze alles unlocken:

    [​IMG]

    :emo: :emo: :emo:

    Idd, het heeft voor mij ook een deel van de game gewoon verpest, aan het begin had je 5 maps..5! Welke game heeft er nou 5 maps :lol: Vroegâh, toen developers nog games maakte met hun hart, zaten er gewoon 20+ maps bij zo'n game en hun durven gewoon ff 5 maps te geven die je ook nog's 2 keer achter elkaar moet spelen.

    Mijn theory achter is dat ze ons gewoon helemaal de tyfus in laten vervelen om ons MoH te laten kopen dat ook van EA/Dice is. Omdat er geen modern FPSerts meer uitkwamen in de tussentijd konden ze doen wat ze willen aangezien er toch geen alternatieven zijn waar je je fix kunt halen. Dus laten ze ons gewoon lekker verhongeren zodat we alles wel slikken, zelfs die ongekend gare MoH bagger.
    Maps kosten echt niet zoveel tijd om in elkaar te knutselen, ze hebben gewoon al hun mensen direct op MoH gezet en een klein team laten lekker aankloten met de DLC.

    Er is dus een tijdje terug al al DLC aangekondigd, Vietnam. Dit word een soort uitbereiding helemaal in de 1965 Vietnam oorlog, 4 maps met die stijl wapens en vehicles.
    Waarschijnlijk is deze DLC al een tijd klaar aangezien het eerste SP level volledig in de Vietnam setting is dus de meeste dingen al op disc staan.

    Deze komt in NOVEMBER pas uit, waarschijnlijk iets voor CoD Black Ops(12nov)...lekker kinderachtig weer dus.

    BF2 was ook 500 keer groter, daar vloog je met een straaljager over de maps heen :+ in BC2 heb je meestal maar 3 vlaggetjes, meestal nog op een rechte lijn ook dus als je de drie gepakt hebt kun je al snel gebruik maken van de smalle maps en chokepoints om evt flankers uit te schakelen en zo heel gemakkelijk het andere team in hun basis terug te drukken.

    Ik heb nog nooit in BF2 baseraping gezien, echt nog nooit in 300 uur niet. In BC2 is het een goede paar keer per avond.


    EA, die hebben de touwtjes (zweep?) in handen...helaas

    Aaaah heerlijk was dat die Karkand only servers op BF2 _O_ ik mis dat echt wel in deze BF. Panama Canal zou ik ook uren achter elkaar kunnen spelen.
     
    Laatst bewerkt: 27 jul 2010
  5. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Ben ik niet met je eens, als je de maps goed gaat analyseren met rush zul je zien dat elke book om struik precies daar voor een reden staat. Zelfs een half jaar later blijkt dat de maps perfect in balans zijn, iets wat je niet bereikt door maps ff in elkaar te flansen. Maargoed, net als met BF1943 vind ik dit wel mindere praktijken ja..

    Overigens is dit echt 100% EA en 0% DICE, EA kwam vorig jaar met hun 10 dollar project, en dit is de eerste game die er onder lijd, komen er nog veel meer...
     
  6. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Met echt niet zoveel tijd bedoelde ik niet 9+ maanden zoals nu het geval is. ;)
     
  7. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    gister voor het eerst dit spel gespeeld, en snap er echt nog niks van. Waar kan ik mijn eigen wapens kiezen? want kan nergens zien waar ik per class mijn wapen kan veranderen.
     
  8. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Aan het begin en als je doodgaat druk je op (B) Kit Selection, daar kun je alles instellen. Vergeet niet dat je het meeste nog moet unlocken!

    Hier kun je je stats vinden en hoever je nog moet tot unlocks etc.
    Je moet wel zelf op updaten klikken als je je stats meteen wilt refreshen.

    http://bfbcs.com/stats_360/Chaplander
     
  9. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Waar staat trouwens dat White Pass woensdag beschikbaar komt voor rush? Kan niks vinden erover..

    Wel deze 2 videos op BF's blog gevonden, zitten wel leuke dingen tussen

    [yt]GSXt6tka8YM[/yt]

    [yt]1NpzPtYrdVw[/yt]
     
  10. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuke filmpjes :)

    Zat er aan te komen natuurlijk na alle MW2 mythbusters filmpjes.
     
  11. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Huh, ik wil even een potje conquest op Arica Harbor spelen, staat die opeens niet meer in de lijst:confused: kan nu opeens maar kiezen uit 4 maps.

    Edit: alweer gefixt
     
    Laatst bewerkt: 27 jul 2010
  12. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Elke dinsdag ochtend houden ze dus onderhoud aan de EA servers ;) is normaal dit.
     
  13. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    vind het opzich wel een vet spel, het is alleen beetje oneerlijk dat je in het begin nog niks kan kiezen, terwijl goede spelers al allemaal dingen hebben. daar kan je dan toch nooit tegen op. Voor de rest vind ik het wel erg veel chaos, gewoon hopen dat je iemand eerder ziet dan hij jou en dan schiet je iedereen zo om. maar vind het gewoon minder dat je zo weinig echte fire fights hebt. want wordt alleen maar geknalt op momenten dat ik gewoon ergens loop. 1 op 1 komt niet heel veel voor. denk dat ik toch liever rainbowsix speel. gevoel dat je daar een stuk meer controle hebt.
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik vond het in't begin echt een super gave en mooie game. Heerlijk geluid en mooie explosies / visuals. Vind het zo spijtig dat ze niet met een "echte" Map-Pack aankomen :mad:
     
  15. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat heb ik juist bij MW2, gewoon lopen en knallen. Ik denk dat als je de maps goed kent dat je dan veel vettere fights hebt, aangezien je wel een beetje de looppaden van de tegenstanders weet. Ik vind juist dat je bij BC2 veel controle heb, wat ik altijd miste bij CoD.
     
  16. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Viel me op dat je sinds de laatste update met moeite iemand neer kan steken. Bij de meeste pogingen aai je je tegenstander alleen maar met je mes. Is volgens mij een bug waar ze een aantal patches geleden op de PC ook last van hadden.
     
  17. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het sowieso lastig in BF , lukt me alleen vrij easy als ze stil staan al gaat het zelfs dan wel eens mis :mad:
    In cod gaat het makkelijker.
     
  18. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6

    misschien komt het dan omdat ik rainbow six gewend ben. en aangezien je daar eigenlijk altijd wel ziet wie je neer schiet. Maarja dat is ook veel gangetjes enzo. Vind het dan alleen wel jammer bij battlefield dat je als je death match doet je niet echt 2 spawn points hebt van de 2 teams. aangezien je nu dus totaal niet weet waar iedereen zou moeten zitten.
     
  19. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ah, dus op de PS3 is het ook zo? Erg irritant als je iemand steekt, maar de persoon gaat niet dood en draait zich om... We vroegen ons al af of het zo hoorde of dat get een bug was.
     
  20. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Jah lekker mensen neer stabben is er niet meer bij, sinds de laatste patch is de hit detectie het graf in geholpen. Vaak schiet je ook gewoon dwars door gasten heen.

    Je kunt ze beter gewoon neerschieten want als je iemand neersteekt schreeuwt je mannetje ook "TAKE THAT MOTHERFUCKERRR!" of iets in die trand, dus echt stealth ben je niet :+

    Ze hebben dus iets aan de magische voorspellingen aangepast in de patch. (wait what?) Check dit bijv=(yt]erZPhcwkSw0&[/yt]

    [​IMG]

    Om hoge pings tegen te gaan voorspelt de game de game waar andere lopen op jouw scherm.

    "Apparently the battlefield series tries to compensate for an average of 100ms latency by default and so the hitboxes appear to "lag behind" the actual player model you're seeing in game."

    Dit gaat niet altijd op natuurlijk maar op sommige servers kun je het wel degelijk merken, als je daar probeert te knifen zul je vaak missen, zelfs op campkutjes.

    Dan kun je beter rush spelen, dan heb je altijd twee fronts tegen elkaar.

    Als je de levels een beetje kent scheelt het ook wel heel veel, maar het blijft natuurlijk totaal anders dan andere FPS games.
     
    Laatst bewerkt: 28 jul 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina