Apple / Mac [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 22 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja, en ook bij de opties van de DVD zelf. Zal vanmiddag als ik thuis ben VLC even proberen :)
     
  2. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Ik zit erover te denken om de nieuwe mac mini te kopen.

    Is dit een beetje een goede htpc..?
     
  3. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Je weet dat je bij de z5500 het volume per onderdeel van de set kan instellen he (surround/sub/center)? Wellicht staat je center(=spraak) dus heel zacht. OSX zou niks met het digitale signaal mogen doen in principe. Je stuurt het gewoon uit en klaar.
     
  4. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Als je via een optische kabel zit, maakt dit niks uit. Alleen bij de subwoofer merk ik verschil.
     
  5. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    13" Macbook Pro binnen + 8GB iPod Touch. \o/ Vanavond maar eens kijken.
    Hij voelt wel enorm licht en stevig aan. Beter natuurlijk voor de tas en mijn rug. :+
     
  6. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Zet het geluid van de Z5500 eens op Music? :)
     
  7. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Waar kun je btw die voucher voor 160 euro vinden i.v.m. die actie? Ik wordt niet echt wijzer van de website. :+

    EDIT: nvm ik heb het al.
     
    Laatst bewerkt: 28 jul 2010
  8. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Bij mij wel... Het gaan om het inregelen van de speakertjes, dus dan maakt het invoersignaal geen verschil.
     
  9. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Praten we nu ook over Dolby digital geluid? Dus niet die PLII dingen.
    Of ik hoor het gewoon niet, alleen de subwoofer. Als iets in PLII staat dan hoor ik het wel overduidelijk
     
  10. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    DD/DTS, alles.
     
  11. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Hoe zetten jullie films om naar het juiste formaat voor de ipad? Ik heb handbrake gedownload maar het gaat best langzaam en heb nog geen idee hoe is ondertiteling erbij kan zetten!
     
  12. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb trouwens mijn iMac aan mijn Z5400 hangen, met een optische kabel ertussen, maar ik krijg nog steeds alleen maar prologic movie als ik een film in 5.1 wil kijken en geen Dolby Digital 5.1. Iemand een oplossing?
     
  13. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Via Airvideo kun je je film bestanden overzetten, maar ik weet niet of dit is wat je precies zoekt. Hij zet het 1:1 over in m4v (???) formaat.
     
  14. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Oke tnx, het lijkt er wel op wat ik zoek. Ff uittesten!
     
  15. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    De iPod Touch / iPhone kunnen dat formaat afspelen dus dan zal het vast werken. :) Alleen dan wel resolutie: 1024-by-768-pixel nemen.
     
  16. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ja hij kan het afspelen, heb al 1 film getest in m4u formaat en dat ziet er prima uit. Nu moet ik eventjes wat films omzetten zodat ik er op vakantie vanaf me ipad naar kan kijken :cool:
     
  17. Nielesss

    Nielesss Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag is mijn laptop overleden, deze diende als desktop en heeft zeker zijn best gedaan in de afgelopen 3 jaar. R.i.p.

    Nu opzoek naar een nieuwe. Ik had 2 laptops. 1 macbook en 1 sony vaio. De sony werd gebruikt voor downloaden etc. Macbook voor de normale dingen.

    Nu zit ik te twijfelen tussen een imac of een laptop van 500 euro. Wat ik waarschijnlijk ga doen is de imac, maar komt hier een beetje goed geluid uit? Aangezien ik mijn vaio gebruikte voor muziek, echter moest ik hier wel externe speakers aan hangen, anders hoorde je alleen een soort ruis8)

    Ik ga btw voor de goedkoopste imac, is die goed genoeg? Ik gebruik em voor: downloaden, football manager, muziek, internetten, msn, mail en computer stuff eromheen.

    Het feest houd niet op! Krijg er ook een gratis printer bij twv. €80. Of geldt deze actie niet in combinatie met en actie van de ipod?
     
    Laatst bewerkt: 28 jul 2010
  18. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Je krijgt korting op aankoop van een printer tot €80 als ik het goed begreep. En ja de goedkoopste iMac is goed genoeg voor hetgeen wat jij wilt doen hoor.
     
  19. Nielesss

    Nielesss Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist een imac besteld met een ipod touch voor €19 en een printer voor €0. :)
     
  20. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Uhm...het is OF de iPod actie OF de printer actie...zou de voorwaarden nog maar eens goed lezen als ik jou was ;)!

    EDIT: ben zo vriendelijk geweest het ff voor je na te zoeken en je zult of de iPod of de printer moeten gaan annuleren :+! Je moet namelijk bij beide acties de originele streepjescode-stikkers opsturen en aangezien er maar één stikker op de doos van je MBP zit, kun je die dus maar voor één van van de twee acties opsturen ;)!
     
    Laatst bewerkt: 28 jul 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina