[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Zo beginnen aan Icc 25. Hopen op wat mooie loot. :)

2. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    Is dat zo? Oh lol dat wist ik niet. Succes dan Yellow :+

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Mooie reactie op gequote post. ;)

4. Enslaved NL

Enslaved NL Pancake!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn holy paladin ( bloodelf ) changed naar een Dwarf.

Speel nu dus alliance op Lightbringer onder de naam Drûnkadin. Ook een nieuwe guild, we wipen nu al 2 avonden op LK 25man! echt annoying!

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Hoeveel quests moet je overnieuw doen? Vind het jammer dat het zo gaat, betaal je toch weer 25 euro voor. =(

6. Enslaved NL

Enslaved NL Pancake!!

Leuk Bevonden:
    0
    Quests boeien met totaal niet tbh. Ik Hou meer van raids en arena's:p

7. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar je vond het blijkbaar normaal om een level 12 te faction chancen met ~ 600-700 gold? Ik snap je soms niet echt.

Kan je net zo goed gold kopen :p

Laatst bewerkt: 28 jul 2010
  8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Misschien een keer nuchter proberen?

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Wie zegt dat ik dat gedaan heb? ;)

Wie weet heb ik het wel anders aangepakt. _0/

10. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Na 121321x zeggen dat geld je niet uitmaakt en blablablabla komt het wel over dat je het gedaan hebt. :)

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Ik heb wel een faction chance gedaan, maar verstandiger dan met die level 12. Ook zal er hier altijd een bitch het daar niet mee eens zijn, maar zorg dan zelf maar voor een fortuin op je rekening.

Goed ik zal het even uitleggen: Heb eerst mijn Human Priest naar Horde gebracht. Daarna heb ik het gold wat op mijn Tauren Warrior stond naar die nieuwe Hordem Bloodelf Priest gestuurd.

Warrior heb ik gedeleted en daarna heb ik een nieuwe warrior aan Alliance kant aangemaakt.

Die priest is bijna level 41. Genoeg gold om even wat te doen met professions en genoeg om dingen te halen.

Ik had het over een verlies in quests. Dat is van 182 naar 26 gegaan. Nu weet je een beetje hoe het zit.
    Die Tauren warrior is dus nooit over gegaan.

Dit vond ik gewoon de beste oplossing.

Ik zal daar niet omheen draaien: Het is gewoon soms als een soort van mist voor je ogen, in je hoofd ofzo, dat ik de beste oplossing gewoon niet zie. Mensen kunnen dan tig keer dingen tegen me roepen, maar soms zie ik het dan gewoon niet.

Eerlijk genoeg? ;)

12. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg ook niet dat je het gedaan hebt, maar "vind". Daarentegen vind je het wel zonde dat je quest progress verliest bij een FC.

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Dat vind ik zonde om een simpele in een woord verklaring: De Moeite. ;)

Nou scheelt 182 om 26 heel wat anders dan als je een dergelijks iets zou doen bij een level 80.

Ik ben namelijk nog steeds een voorstander van het oplossen van dit probleem. Er moet toch wel ergens een oplossing zijn voor die punten uit een FC?

Zou jij het niet zonde vinden dan? Wel bijvoorbeeld de achievement van 2000 quests hebben, maar niet het aantal wat er bij hoort. Het geeft mij gewoon een gevoel alsof dat op een cheat lijkt, maar daar hoef je het ook niet mee eens te zijn. Vind het gewoon raar dat het niet anders gaat.

Blizzard heeft de game zo ingenieus ontworpen, maar de FC lijkt weer heel anders. Terwijl een FC wel een onderdeel is van de game. ;)

14. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Natuurlijk is het zonde dat je wat quests kwijt raakt. Maar je hebt er maar mee te leven. Niks meer, niks minder.

Volgens mij is het ook onhaalbaar om dit probleem op te lossen.

Stel, je levelt als een draenei shaman naar 80, daarna doe je een FC change, je wordt dan automatisch een Tauren shaman. Hierdoor raak je alle quests kwijt die je bij de alliance hebt gedaan. En dat is niet meer dan logisch.

Waar jij nu op doelt, en wat praktisch onmogelijk is, is dat jij feitelijk nu het aantal alliance quests om wilt zetten naar horde. Dat kan niet, gezien geen enkele quest daarvan hetzelfde is. Daarom blijven de neutrale quests, die zowel door horde als alliance opgepikt kunnen worden, behouden.
    De rest ben je kwijt.

Daarbij heb je dit "minpunt" gewoon te accepteren, hoe irritant je dit ook vind. En Blizzard is zich wel van dit "probleem" bewust hoor ;)

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Is niet helemaal zo. Sommige achievements lopen niet goed door en raken bugged. Zo heb ik bv al de 1500 Qs completed maar staat hij bij de 2000 nog maar op 700...

16. Enslaved NL

Enslaved NL Pancake!!

Leuk Bevonden:
    0

Ik snap deze opmerking van jou niet zo:{, aangezien wel wat meer guilds wipen op LK 25man. veder Zijn we unlucky kwa defile's 3 kwart van de raid gaan goed naar de uiteindes Waaronder ik. 't punt is dat de kwart die het niet goed doet, 9/10x de defile krijgt. veder zijn de Stuns/slows op de Valkyr's niet goed imo.

17. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Omdat je character Drunkadin heet dombo. :+

18. Enslaved NL

Enslaved NL Pancake!!

Leuk Bevonden:
    0
    Oja, lal fail!_O_\o/ ben gewend aan de naam imprisoning, Muwhaha. en vond de naam wel gappig i.v.m een dwarfxP

19. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Nouja, als iedereen DBM oid heeft is het maar een kwestie van paniekerig wegrennen.
    Verder is het een beetje een nukefest tegenwoordig, enige wat lastig kan zijn, is de transition naar de buitenring. Verder moet elke try een kill zijn :+

20. Enslaved NL

Enslaved NL Pancake!!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik ook, zeg dat maar is tegen de 24 andere personen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina