[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 13 jul 2010.

  1. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja, Britten kan je meestal nog de mond snoeren, Nederlanders daarintegen blijven maar doorzeiken. Mja, je hebt altijd nog de mute-knop natuurlijk
     
  2. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Pffff, ben bezig zo veel mogelijk challenges te halen nu ik 10e prestige level 70 ben en op het moment ga ik voor de 50 Sabotage wins. Op zich vordert het wel, maar het zou zo ontzettend veel sneller en leuker kunnen als iedereen eens voor de objective ging spelen. Die hele modus wordt gewoon kapot gecampt. Meestal ben ik gewoon een One Man Army, weet ik eindelijk de bom te planten, moet ik hem ook nog eens in mijn eentje zien te verdedigen. Sommige teammaten campen zo hard, dat ze nog te lam zijn om vier meter te lopen en de bom te defusen als ik alle vijanden bij de bom heb geruimd maar zelf ook dood ben gegaan.=(
    Als je in Sabotage met 6 man gewoon de objective rushed, wat ik nu dus in mijn eentje doe, dan kan een potje binnen 2 minuten beeindigt zijn. Maar nu kom ik gewoon ontzettend vaak op een draw omdat iedereen 20 minuten TDM zit te spelen en in de overtime nog harder campt omdat je dan niet meer respawnt. Had net een potje waarbij na de twee minuten overtime alleen ik dood was. De rest was niet eens uit de spawn gestapt.
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Je moet echt wat vaste maten zoeken om mee te spelen , dan heb je die irritatie veel minder vaak. Als heb je maar 2 vrienden bij je en je speelt alledrie lekker aanvallend dan gaat je team vaak wel mee doen.

    Vooral met objective gametypes kruipen campers in je team makkelijker uit hun schulp als je er meteen in het begin hard in knalt en een voorsprong pakt
     
  4. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, je moet echt nooit in je eentje objective gametypes spelen. Met vrienden is het echt veel leuker omdat je dan gewoon bijna altijd wint:+
     
  5. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb niet zo veel vrienden meer die dit spel nog spelen.:'-(
     
  6. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    We kunnen wel keertje samen spelen lijkt me, voeg mij maar toe:
    Eaglescream
     
  7. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah gossie:):

    Nee, maar ik zie ook echt steeds minder mensen MW2 spelen in m'n friendslist. Speel het zelf ook niet meer eigenlijk:+
     
  8. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    lekkere potjes heur WOUW, chill afgesloten het 5 van de 6 man bij sabotage overtime, .50 knal thermal, niks gemist :p gelijk, oh nice eaglescream, you cheater
    Terwijl zou echt een cheater in het tam hadden die gozer liep steeds met ump.45 en hij pownde er best mee, bleek dus dat hij geen recoil had, ook sniper die altijd stilstond.
     
  9. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Die cheater was inderdaad irritant.

    Ik heb ook maar 1 echt lekker potje gehad, die op Invasion. De rest zoog ik hard met K/Ds van 20-40 enzo.=( Dan gelooft niemand meer dat ik eerlijk Prestige 10 Level 70 ben geworden.:F:
     
  10. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    en dat potje in favela dan, was die niet lekker, binnen 1 minuut gewonnen.
    maar ik geloof wel dat je 10th prestige eerlijk hebt hoor, heb namelijk gezien hoelang je hebt gespeeld, net als ik behoorlijk lang :p
     
  11. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Oow ja, die op Favela. Die was precies zoals Sabotage gespeeld moet worden._O_
     
  12. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Lol, ik geloof iedereen al als ze geen draaiende prestige 10 embleem als embleem hebben..
    Je hoeft overigens ook niet goed te zijn om prestige 10 te halen, dus ik zie het probleem van 20 kills/40 deaths niet zo? :+
     
  13. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Dat het echt een kutscore is en iemand die P10L70 is zou genoeg ervaring moeten hebben om beter te spelen?:9
     
  14. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Is dit spel het nog een beetje waard om te spelen of zijn er nog steeds zoveel retards met Noobtubing attachments etc ? Spontaan super veel zin gekregen om dit spel weer te gaan spelen. Heb nog een maand Xbox live. Alleen niet zeker of het nu waard is om te gebruiken.
     
  15. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Lol, dit is MW2, die zal je altijd houden..
     
  16. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Snap ik ook wel.

    Maar valt er nog redelijk te spelen ?
     
  17. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Nee.

    :+

    Vind het niet erger geworden ofzo, het is gewoon hetzelfde gebleven.
     
  18. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Njah, je moet er gewoon meer leren spelen. Ik vind dat je nog prima kan spelen, maar ook ik wordt vaak genoeg redelijk gestoord van alle campers en tubes.
     
  19. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.306
    Leuk Bevonden:
    365
    Kreeg er ook weer zin in, dus dacht weer even in het topic kijken. Blijkt het nog steeds te gaan over Noobtubing en campers, veelal een klacht van mensen die denken dat je skills nodig hebt voor CoD. Pak CoD gewoon lekker weer op let wat minder op je KD en je hebt gewoon een leuke avond, gamen vooral niet te serieus nemen, dan blijft het leuk :b:
     
  20. gamehell01

    gamehell01 PomO

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar het blijft zeker irritant:
    Je loopt rustig even je base uit, wordt je al van 3 kanten getubed,
    of er komen 5 mensen met marathon, lightweight en commando met tac. knife op je af...
     

Deel Deze Pagina