Computer Problemen [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 14 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Videokaart oververhit/stuk/dood.

2. xPhantomNL

xPhantomNL Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo te zien is het een laptop, heb je hem ooit stof vrij gemaakt, en dan bedoel ik niet het toetsenbord/scherm zelf van het stof ontdoen, maar stof uit de ventilatiegaten. Het lijkt mij namelijk dat je videokaart/chip gewoon te warm is, wat heel goed kan komen door stof, het lijkt me namelijk niet dat je scherm kapot is als je er niet bij in de buurt was. Het kan ook te maken hebben met drivers (Zelf al eens meegemaakt).

Zet hem eens uit voor een paar uur, zet hem dan aan, heb je het nog steeds, opnieuw opstarten in veilige modus daar verwijder je de drivers en herinstalleer je ze. Is het dan nog niet opgelost, is je videokaart/chip, most likely, kapot.

3. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Te warm lijkt me niet. Dit is gewoon kapot.

4. Nielesss

Nielesss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je eerste gok was goed. Ben ermee naar een computerspeciaalzaak geweest en daar hebben ze mij dit verteld. Nu moet het hele moederbord vervangen worden wat 370 kan gaan kosten.... =(

Nu dus maar opzoek naar andere pc...

5. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Snelle vraag: is het mogelijk een HDD uit een portable HDD in een laptop te zetten? Mijn schijf is namelijk te klein in mijn netbook en ik heb nog een portable HDD liggen. Als het goed is past hij er wel in, maar kan ik er wel gewoon Windows op installeren enzo? Erg benieuwd, als dat allemaal moet kunnen heb ik vanavond weer wat te doen!

6. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Als je portable HDD 2,5" is moet dat kunnen.

7. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Top, thanks!

8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb een probleem met het downloaden van een spel via de Blizzard Downloader. Ik krijg de melding: The tracker is not responding.
    Dit ligt aan mijn firewall. Gelukkig biedt Blizzard hulp met het instellen van je firewall. Maar, welke heb ik eigenlijk? Ik heb Windows 7 en gebruik de Windows Firewall. Ook heb ik AVG geïnstalleerd als virusscanner, maar weet niet zeker of dat er iets mee te maken heeft.
    Blizzard hulppagina: http://eu.blizzard.com/support/article.xml?locale=en_GB&articleId=19442

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    AVG heeft toch geen firewall? Je hebt gewoon de win7 firewall.

Open de firewall vanuit Control Panel en kies "Allow a program or feature though Windows firewall"

dan kies je Allow another program en selecteer je die downloader

10. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Je kan 'm ook zolang ff uitzetten. :+

11. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Cool! Thanks. :thumbs:

12. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Ik had net ineens dat er muziek begon af te spelen, heel rare muziek. Een soort cartoony deuntje met schapen op de achtergrond. Ik heb internet explorer afgesloten dus daar lag het niet aan.

Het speelt zomaar willekeurig af, terwijl ik niks geopend heb.

13. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ghosts my friend...

Nee , stond er ook geen pop up open ofzo ? of Mediaplayer ?

14. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Nee, niks. Volgens mij een onzichtbare audio popup?

15. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik heb de laatste tijd een heel vaag probleem. Als ik iets uit mijn nieuwsgroepen wil halen met een newsreader dan stopt het downloaden na een minuut vaak al. Ik had hier in het verleden nooit last van, maar nu opeens wel. :{
    Ik heb verschillende newsreaders gebruikt maar ze geven allemaal hetzelfde resultaat. Het is een pc met vista, eerder gebruikte ik een pc met xp en daar heb ik dit soort problemen nooit op gehad. (dit probleem op de vista pc is dus ook na verloop van tijd gekomen)

Wat kan hier aan de hand zijn? :x

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    geeft je newsreader ook foutmeldingen weer in het log?

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee dat heeft niet gewerkt. Steeds hetzelfde. Het lijkt bijna wel of die in slaapstand staat ofzo, on/off knop blijft ook knipperen.

18. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Harde schijf vol? :+

19. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Kutzooi,
    Opeens zijn 3 v/d 4 partities bij mij weg?
    Met schijfbeheer zie ik er 1 en met Acronis Partitie Expert zie ik ze wel alle 3, maar ik kan er dan niks mee doen?

Wat te doen? Gelukkig stond er niet heel veel belangrijks op maar ik wil mijn 80GB wel graag terug.

20. Cocopuff

Cocopuff Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Hallo,

ik weet niet of het in dit topic hoort, Ik heb een vraagje over me internet:

Als ik me pc opstart en bijvoorbeeld ventrillo wil starten dan kan ik niet connecten, het kan alleen als ik me router reset. Het is ook zo als ik de pc opstart staat er bij me taakbalk rechtsonderin dat die de me internet aan het indentificiren is, weet iemand hoe dit komt? Ik internet met draad, beneden staat de router en zelf zit ik op zolder ''2etages''..hoop dat ik genoeg informatie heb gegeven.

Groetjes

Laatst bewerkt: 29 jul 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina