Pro Evolution Soccer 2011

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 9 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Met die next gen pessen merk je pas na een tijdje spelen of het crap is.
    Met een paar minuten spelen voelt het allemaal fris en nieuw. Dus dat die journo's enthiousiast zijn verbaast me niks. Konami heeft zo te zien iets anders gedaan, maar iets anders is niet per definitie iets goeds. Toen ik pes 2010 1 dag gespeeld had vond ik het ook wel een goede game, na een week vond ik het matig en na 2 weken had ik hem verkocht.
    Toen met die old gen pessen was het juist andersom, hoe langer je speelde hoe beter hij werd._O_
     
  2. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Ben het hier mee eens. Met een uur spelen had je vroeger nog geen procent van de klasse van PES doorgrond. Helaas is het de laatste jaren juist zo dat het met het uur meer tegen ging vallen :{
     
  3. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    ik ben het volledig met je eens (al zijn we echt tijdens de next-gen periode jaar in jaar uit voor de gek gehouden, althans PES haalde nooit het oude niveau).
    Wat interessant is, is dat die knakker van Gamekings (hij is een rasechte fifa-fanboy, altijd al geweest) zo positief is, dat maakt het des te geloofwaardiger en hij onderbouwt het ook gewoon heel goed.
    Aanvankelijk zou Skate naar die sessie gaan (dat is een PES-fanboy) maar die kon niet.
     
  4. acab Chucky

    acab Chucky Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik er dit jaar voor het eerst sinds jaren weer vertrouwen in heb. Ben heel erg benieuwd hoe de game werkelijk gaat worden. Hoop dat ik nu toch weer is de stap naar pes weer kan zetten, want de afgelopen jaren vond ik fifa duidelijk beter.
     
  5. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    ik ook wel, maar nooit zo goed als PES ooit was, bij FIFA mis ik uiteindelijk dat skill-gevoel waar die Gamekings meneer het over heeft. Lastig uit te leggen wat dat is, maar de oldskool PES spelers weten wel wat ik bedoel.
     
  6. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Als PES zoals de oude PES wordt ( waar het wel naar lijkt ) dan ziet iedereen de eerste weken te vloeken omdat het niet wil lukken. Op een begeven moment krijg je steeds meer feeling, worden de wedstrijden leuker en begint het echte voetbal gevoel boven te komen.

    Nu is het eerder andersom, waar ik van PES 4 naar 5 aardig wat aanpassing nodig hebt, heb je dat nu niet meer en ga je vrolijk verder waar je mee op bent gehouden. Het ergste hieraan vind ik nog wel dat je zelf laks wordt als speler.

    Ik kan in ieder geval niet meer wachten, maar het zal toch moeten :)
     
  7. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    je slaat de spijker op z'n kop
     
  8. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Nog weer een heerlijk nieuwtje, de PES shop is terug! :D
     
  9. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs::thumbs::thumbs: Fuck Yeah! Kan niet wachten op deze game. Ik vond de ML al meesterlijk uitgewerkt in PES 2010 dus hopelijk is ie dit keer nog uitgebreider.
     
  10. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou ik dan eindelijk weer een heel jaar op PES kunnen spelen?
    Ik ben dit jaar voor het eerst op FIFA overgestapt,nadat ik PES 2010 na een paar weken echt aan de kant gedonderd heb.PES 2009 speelde ik echt een heel jaar maar dan alleen Be a legend online met een vast groepje.
    Ik hooop zo weer helemaal verslaafd te raken aan PES...ik wil het weten....ach nog 3 maanden wachten
     
  11. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb met veel plezier een paar maanden fifa10 gespeeld maar ben toch weer keihard aan de pes gegaan. Erg veel masterleague en spelers aanpassen e.d

    Van online enzo ben ik sowieso niet (als iemand barca pakt pak ik nog steeds gewoon stug espanyol of st etienne) dus van de vermeende online problemen heb ik nooit last gehad.
     
  12. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Aan de ene kant heb ik er wel vertrouwen in. Het is haast onmogelijk om een nog slechtere pes te maken dan de vorige 3.

    Ik ben alleen bang dat online weer een beetje erbij hangt. Het ontbreken van manual keeper online is daar een voorteken van.

    Nouja, dit merken we toch pas echt als die game een week uit is, als er massaal online wordt gespeeld.

    Ik bid tot de heilige voetbalgoden dat het nu minimaal net zo goed als pes 6 op de 360 is.
     
  13. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Amen!!!

    Ik speel soms nog PES 5 ...ziet er niet uit op een LCD tv maar speelt echt heeeeeerlijk!!!Zo soepel.....damn
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Mij god, als ik jullie al lees dat jullie PES maar een paar weekjes spelen en het 3x niks vinden... Ik heb gisteravond gewoon weer met vrienden een PES sessie gehouden tot 5 UUR!
    Het lijkt erop dat ze sinds deze week ook weer bekeerd zijn tot de PES religie.
    Ik stuur ze dan ook steevast elke update om ze eens lekker te maken voor 2011..
    Ik vind 2010 al echt een super vermakelijk spel, dan moet 2011 toch echt mijn heilige game worden.
     
  15. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal het even toelichten.
    Ik speel PES al vanaf de playstastation 1> ISS pro evolution...dat is al 10 jaar...dus ik speel al 10 jaar PES...en echt fanatiek,ook sessies van 8 uur met z'n vieren op de bank.Je moest jezelf de game echt masteren...des te vaker je het speelde des te beter werd je en des te leuker vond je het.
    verleden jaar irriteerde ik me na 3 a 4 weken zo erg aan het spel...dat ik hem aan de kant gegooid heb.(na een maand of 2 weer geprobeerd...weer niet)en een maand geleden ook weer geprobeerd...helaas het wordt hem gewoon niet.Geen plezier erin.En ik speel voor m'n plezier...dus na 10 jaar voor het eerst niet een heel jaar PES gespeeld:'-(......dus dan heb ik het recht wel om hem aan de kant te gooien
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    O ik vind het ook zeker niet erg, zo'n periode heb ik met 2009 ook gehad. Maar aangezien ik 2010 al vet vond, dat moet 2011 al helemaal een valhalla worden voor mij :9.
     
  17. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    2010 ziet er wel goed uit,daar zijn ze op vooruit gegaan zeker.Maar de vertraging met het drukken op de button en het daadwerkelijke schieten...vind ik net te lang duren...dat is mijn grootste ergenis!soms heb je al gedrukt en schiet je niet,loopt je speler eerst nog verder en wordt je schot geblokt ofzo...pffff
     
  18. Fearless

    Fearless Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat ze PES weer maken zoals die vroeger waren. PES 5 en 6 waren echt toppers.
     
  19. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    _O_
     
  20. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb overigens vorig jaar toen mijn 360 kapot was weer snoeihard aan de PES4 gezeten. Blijft mijn favoriet (deels nostalgie). Dat systeem dat je met het andere pookje beter kon aannemen was keihard.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina