Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [deel 4]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 22 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Maar het belangrijkste aspect blijft nog wel dat je zelf het prettig vind om er mee te werken. Persoonlijk ben ik van mening dat al die HTC toestellen mooie devices zijn, maar voor mij niet lekker werken. Is wellicht een kwestie van wennen. Aan de andere kant is het ook fijn om alles van 1 merk te hebben. Je kan dat fanboyism noemen, maar tis ook gerwoon makkelijk.

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Wacht op telefoontje van T-Mobile Shop Eindhoven!
    Iemand uit Breda was al gebeld door de plaatselijke T-Mobile Shop en stond iets van 40e en kon 'm morgen gewoon ophalen! Ben benieuwd hoeveel ze er in Eindhoven binnenkrijgen. :)

3. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Je word toch alleen gebeld/gesmst/gemaild als je hem niet krijgt? Dit stond tenminste op Iphoneclub..

4. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Besloten em eerst niet te halen. 270 euro bijbetalen bij 2 jarig abbo gaat me te gek. Denk wel dat ze met een betere "aanbieding" komen zodra Vodafone binnenkort ook met de iPhone komt. Bovendien had je met verlenging van je abbo altijd wel wat voordeel, maar nu ineens niet meer en betaalt een nieuwe klant evenveel als iemand die zn abbo gaat verlengen.

Dit keer ga ik em es niet meteen halen.

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb hem gereserveerd in de shop met €50,- aanbetaling.

6. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben twee uur geleden gebeld door de T-Mobile shop Den Haag. Ik kan 'm morgen al ophalen. Ik stond iets van 10e op de lijst.

7. sp00kjj

sp00kjj Member

Leuk Bevonden:
    0
    Begrijp ik goed dat als ik m'n itouch wil updaten naar OS 4,0 dat ik dan al m'n apps kwijtraak?

8. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Je wat?

9. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Als je ze gekocht heb, dan houd je ze gewoon.

10. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Hmm. Morgen krijg ik dud ook de iphone 4.

Maar, ik heb nu ook een iphone, en als je dus via itunes een backup maakt, en dan terugzet op de iphone 4 zet ie alles terug toch? Ook games/contacten?

Ik wil dus eigenlijk alleen de smsjes en de contacten terug, geen apps.

Kan dit?

11. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    Ondanks dat ik 20 juli in de ochtend meteen aan de telefoon zat met t-mobile kreeg ik gister het smsje dat ik 8 tot 10 weken moest wachten..

Gelukkig maandje geleden ook langs BelCompany gelopen en een iphone 4 gereserveerd. Zojuist belde ze dat ze hem binnen hebben en dat ik hem morgen kan ophalen ^^
    Helaas hadden ze maar 1 32gig model binnen en die ging naar iemand anders. Ze hebben wel een 16gig model dus die neem ik maar :D

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Volgens mij ben ik door T-Mobile Eindhoven gebeld! Heb namelijk een gemiste oproep van een Unknown number en T-Mobile belt altijd onbekend.
    Ik zit in de Filipijnen dus door het tijdsverschil lag ik te slapen en miste ik net de oproep! Dit was om 23:10 (17:10 NL tijd)
    Ik neem aan dat ze alleen bellen als ze er één voor me hebben en dat ze morgen dan nog wel een keer terugbellen??

13. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Het zou natuurlijk ook wel zo netjes zijn als ze even bellen dat ze hem - door de grote vraag - helaas niet voor je hebben. :+

14. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Even op devolgende pagina:)

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ja dat kan, apps zitten niet in de backup

16. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Aah das chill.

Bedankt!

17. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ja wij hebben geluk. Ik werd namelijk ook gebeld door een onbekend nummer hier in Renesse en toen ze terugbelde kreeg ik te horen dat ik een van de gelukkige ben die er morgen 1 in Eindhoven mag komen ophalen. :thumbs:

18. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Ben ook gebeld dat ik hem morgen op kan komen halen! :D
    Ga wel een keer in het begin van de middag, zal wel druk zijn zo in de ochtend.

19. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mijne stond ook al klaar ;). Ook al gezien dat ie achter stond.. dus dat gaat helemaal goed komen. Jammer dat we 'em zelf niet of nauwelijks hebben voor de losse verkoop (i.c.m. T-Mobile ding), en het slechts met een demo model moeten doen. Mja.. je kan niet alles hebben.

iig persoonlijk om 1000 ff checken of het druk is. Gelukkig contacten binnen de lokale T-Mobile boer hier dus dat komt wel goed:)

Ook alvast op de zaak een Switcheasy Nude Black klaar gelegd. Kan morgen gelijk van start :D

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Welke vestiging? Ik heb de Rechtestraat.
    Neem aan dat ze mij vandaag nog wel even terugbellen.

Heb je ook 16GB Zwart?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina