Apple / Mac [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 22 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Rob Dyrdek doet het ook altijd. :p
     
  2. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    /Mod nee
     
  3. Nielesss

    Nielesss Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de tip! Alleen hoe sla ik een nummer op? Als ik naar een nummer ga opent safari het nummer in safari, maar wordt ie niet opgeslagen op me hardeschijf.

    /Mod knip
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    zullen we het daar maar even niet over hebben? :)
     
  5. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Lijkt mij stug. Je veranderd alleen de output van het systeem. Het scherm heeft niets te lijden en zou dus juist langer mee moeten gaan. Ik zie ook niet wat een MPB anders moet doen qua hardware als je hem op een ander scherm hebt staan.
     
  6. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ja, zo dacht ik er zelf ook al over :)
     
  7. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Denk dat ze bedoelen dat door het dichtklappen de hitte minder goed weg kan, maar dat lijkt me ook onzin.
     
  8. Nielesss

    Nielesss Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, sorry :x

    Maar hoe sla ik het op als, zelfde geldt voor een filmpje, het wordt afgespeeld in me browser?

    EDIT: Ik heb via een PM al antwoord gekregen van Dusky Demon NL.

    Nu een andere vraag. Kan ik via de internetpoort contact leggen tussen mijn iMac en MacBook en zo door elkaars bestanden bladeren?
     
    Laatst bewerkt: 29 jul 2010
  9. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Vanavond mijn iPad uit de officiele Apple Case gehaald om een aantal redenen.
    1. Vind voor onderweg de case niet stevig genoeg.
    2. Onder de rand blijft heel veel rotzooi achter.
    3. Eventjes de iPad uit de case halen gaat niet.

    Morgen toch maar even naar een APR voor een sleeve.
     
  10. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Maar het is wel zo. Doe je Macbook Pro maar helemaal dicht en doe er een paar zware programma's op en kijk dan maar in iStat. De ventilator zal sneller aanslaan en harder draaien dan wanneer je em gewoon open hebt staan.

    Voor lichte programma's zal het wel meevallen, maar als je de hele dag zware programma's gebruikt merk je het verschil wel met open of dicht. Maar of het kwaad kan, geen idee. Maar open raakt je macbook meer hitte kwijt dan als je em dicht hebt.
     
  11. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Sommige mensen zeggen dat het ook minder goed is voor je scherm, ventilator zit aan de onder kant van het scherm.
     
  12. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Limewire zelf functioneert ook.
     
  13. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Toch f*cking gekkewerk toch ? een stukje plastic en wel 40 euro !

    Productie kosten van 1 unit zal wel rond de 2 euro liggen in totaal, wat een marge.
     
  14. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ga ook maar een sleeve kopen, wilde ook een Apple case maar hoor weinig positieve verhalen er over!
     
  15. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Heel veel mensen zijn dr ook weer juist wel positief over. Op internet lees je vaak de meeste negatieve dingen. Maar als je met mensen praat is het een stuk beter.

    Tis wat dat betreft een degelijke case. Maar inderdaad erin en uit halen is wat lastiger. Maar daarvoor heb je dat ding ook lijkt me.

    Persoonlijk heb ik al een tijdje de SwitchEasy Nude (for iPad), clear, vind dat best prima. Zeker in combinatie met een screenprotector heb je weinig last van vette vingervlekken enzo..
     
  16. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Zo'n screenprotecter vind ik echt 3x niks. Net zoals al die mensen die een bumpercase of zon lelijk rubber ding om hun ...... hebben.

    Bah...... Maar idd, de case eraf halen kan soms lastig zijn, helemaal als je in de dock wilt doen.
     
  17. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Ligt dr een beetje aan hoe je 'em dr op plakt. Bij de iPad is het relatief moeilijk. Maar k heb 'em persoonlijk zonder bubbels enzo. Maar then again, het blijft een persoonlijke kwestie. Over smaak valt niet te twisten ofzo.

    Ik wil daarbij wel toevoegen dat ik het met je eens ben, dat ik liever ook geen screenprotector dr op heb, maar juist vanwege vinger afdrukken enzo het niet storend meer vind.
     
  18. Nielesss

    Nielesss Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik via MSN for mac 8 beta bestanden stuur, gaat het zeer traag. Zijn er instellingen miss fout ofzo?
     
  19. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Je kan de iPad niet eens normaal uit de Apple case halen want hij zit er heel en heel strak in :mad:
    Vanmorgen bij de MM de Speedlink Gala Pad Wallet gekocht maar dat ding gaat vandaag weer terug.
    De Wallet is veelste groot voor de iPad.
    De onderste rand valt over de homeknop van de iPad en aan de bovenkant houd ik 1cm over.
    Wilde de wallet vanmorgen eerst proberen bij de MM maar op de Apple afdeling stond niemand.
    Iedereen was bezig met de laptop weken.

    Ik breng straks ook de Apple case terug naar de MM want ik ga dat onding toch niet meer gebruiken !!
     
  20. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Net opgehaald. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina