Heb vandaag een Wii gekocht voor €145 (wehkamp lunchbreaker aanbieding). Was eigenlijk niet van plan om er 1 te kopen. Maar kon deze aanbiedingen niet laten gaan. Nu wil ik dus als 1e game Resident Evil 4 kopen (die Wii Sports Resort lijkt me niks ). Ik heb RE4 al op de NGC gespeeld. Maar als ik het goed heb begrepen zitten er meer extras op de Wii versie. Daarnaast lees ik op diverse sites dat de Wii besturing icm RE4 gewoon top notch werkt. Nu is mij vraag. Is RE4 op de Wii echt zo goed... om het voor een 2e keer uit te spelen. ? Ik had nog een vraagje. Moet ik nog een speciale kabel kopen zodat die Wii games er een beetje goed uit zien op mijn HD tv ? Ik heb weleens een PS2 op mijn HD TV aangesloten, en het beeld viel echt vies tegen.
Thx, ga even een componentkabel aanschaffen bij bol.com. Wat betreft RE4: op insidegamer gaf iemand juist aan dat het wel de moeite waard is om het spel voor een 2e maal uit te spelen. Heb toch maar besloten om het spel aan te schaffen. Voor €15 incl. (mooi prijsje) bij mymemory.co.uk. Heb meteen ook Red Steel 2 gekocht. Die lijkt me ook wel vet.
Ik ga waarschijnlijk ook een Wii kopen . Eerste game die ik erbij koop natuurlijk: SUPER MARIO GALAXY 2
Omdat? Ik zou trouwens deze: http://www.wehkamp.nl/Zoeken/Artike...=wii&Nao=3&Ns=&N=186&cm_pi=Home Page&cmid=WEH Perfect! Ik weet alleen niet hoe duur het verzenden is bij Wehkamp.
Bij Wehkamp hebben wordt een pakket aangeboden van een zwarte wii sports pack en mario galaxy 2 voor €209. Is een Wii ergens op een goedkopere manier te krijgen of krijg je het niet goedkoper als dit? En kun je de Wii ook op internet aansluiten doormiddel van een kabel in plaats van draadloos internet? Voor het beeld van de Wii is het beter om een andere kabel aan te schaffen dan die bij een Wii wordt meegeleverd, speel op een HD-ready tv (ik geef niet veel om graphics)? En hoe heet die Mario game waarbij je kunt switchen tussen 2D en 3D?
Voor de utp-kabel moet je een Wii LAN-adapter kopen. Voor het gamen op een HD-scherm moet je een component-kabel kopen. Hoewel de scherm resolutie maar 480p is is het beeld altijd nog beter dan gamen via de standaard AV-kabel (composiet). Super Paper Mario kan je in 2D en 3D gamen. Voor de Witte of Zwarte Wii betaal je hier bij de MM € 179 Zag de witte Wii laatst bij Bartsmit voor € 169
Bedankt voor de antwoorden Dit wilde ik weten. Qua prijs had ik toch maar moeten profiteren van die aanbieding eerder bij Wehkamp €150, maarja te lang getwijfeld . Verder scheelt het weinig met andere winkels.
Is het handig bij de aanschaf van de WII er een geheugenkaart bij te kopen of heb je genoeg aan de 512(?) MB aan intern geheugen voor het opslaan van spellen (ik hang de WII niet gelijk aan internet)?
Voor de savegames heb je genoeg aan het intern geheugen. Heb er heel veel opstaan en heb nog genoeg vrij. Wil je in de toekomst echter veel wiiware of virtual console dingen downloaden zou ik er toch een kaartje in stoppen
Bedankt voor je antwoord. Wiiware en virtualconsole games kan later nog, maar eerst niet. Dus hou ik het op intern geheugen.
Sinds kort een Wii gekocht met 2 orginele Wii Remotes en Nunchuck. Nu will ik er nog twee setjes bijkopen en zie op ebay en marktplaats veel imitaties staan voor niet veel geld. Heeft iemand ervaring met deze imitaties? Is het wat? Of kan ik toch beter bij het origineel blijven?
Heb sinds een paar maanden ook de Wii.Geweldig ding.Heb ook Super Mario galaxy 2 gekregen van mijn ouders.Echt een tof spel.Deel 1 speel ik later wel als ik hem ooit heb.