Dat klopt, maar dan zouden ze 1920x1080 er ook niet op hoeven te zetten. Zelfs de hdmi input zouden niet vermeld hoeven te worden, want ook die is verplicht, net als de optie om overscan uit te kunnen zetten
Bovendien nogmaals: ze zetten dit erbij omdat de tv de beelden toont met 50hz en niet met bijvoorbeeld 100hz.
Dat de tv 60hz als INPUT accepteert en daarna omrekent naar 50hz is een verplichting.
Ja, als die andere schermen inderdaad niet met hdmi waren aangesloten, zullen die zeker een minder beeld geven. De tv krijgt dan immers een SD reso gevoed en moet dit gaan upscalen..
Een blu-ray blaast iedere dvd weg natuurlijk.
Vraag ff of de verkoper dan dezelfde blu-ray kan aansluiten op de plasma. Pas dan weet je het!
Tja zonlicht. Ik moet zeggen dat mijn plasma in de huiskamer ook is omgeven door ramen. De vroegere plasma's konden hier slecht tegen, maar tegenwoordig zit vaak een beeldinstelling op die het licht meet en t beeld hierop aanpast.
Bij mn Pana heet dit ECO en als ik dat aanzet dan is het net een lcd.
Ik trek overigens liever een gordijntje dicht, want ik blijf dat mooier vinden. Mn kamer met mn Pioneer is verduisterd
Krijg je echt dikke zonnestralen op het scherm, dan kan je misschien beter een lcd kopen.
Klik om te vergroten...