Ik heb een impressie gelezen over deze game. hij staat me echt wel aan, meer nog dan Two Worlds (of minstens even veel) ...
Nu maar afwachten ... ik ga in ieder geval niet meteen de game(s) kopen als ze uitkomen ... eerst rustig alles bekijken, het hoesje en wat lezen op internet, screenshots bekijken ... en vooral mijn intuïtie gebruiken !
En hopen dat één van deze games zo bug-vrij is als het maar zijn kan en persoonlijk heb ik dan iets meer vertrouwen in deze Gothic dan in Two Worlds II qua bugs ... ik ben benieuwd ! En ik wil één van deze games op m'n xbox gaan spelen, want mijn pc upgraden voor de nieuwste games doe ik (voorlopig) niet meer.
Ondertussen speel ik terug Divine Divinity op pc en tussendoor ook D 2 Ego Draconis op de xbox. Beide speel ik ze "hardcore-gewijs" ... echt de max, een veel intensere beleving vind ik. Daarom wil ik het ook proberen om eens een geheel nieuw spel op deze wijze te gaan spelen (want DD ken ik bijna binnenste buiten en dan weet ik min of meer welke gebieden erg gevaarlijk zijn en zo ben ik al meer voorberied, dat maakt het zeker gemakkelijker!) en daarbij spreekt Gothic IV me het meest aan.
Laatst bewerkt: 30 jul 2010