Gothic IV

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ashavan, 21 mrt 2008.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    30 Juli al? In één van die videos van E3 werd oktober gezegd geloof ik toch? Ik zie die game ook echt niet eerder dan dat uitkomen eerlijk gezegd.

2. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0

Hahaha ... grappig allemaal toch, die verschillende datums? Ik heb ook ergens gelezen dat die uitkomt op 12 augustus ...

Maar mij maakt het niet zoveel uit wanneer die uitkomt, al is het pas in oktober ... Belangrijkste is dat de game zo bugvrij als mogelijk is, liefst zonder bugs natuurlijk !
    Maar kan zoiets/bestaat er zoiets als een game die geheel bugvrij is van in het begin dat die uitkomt? Heeft iemand dat ooit al meegemaakt? :{

3. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Gothic, wat een herinneringen als ik die game voor mij zie. _O_

4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja he? Dat stuk dat je in het old camp(geloof ik ) terecht kwam, al die mensen zag werken op een slijpsteen en dergelijken. Andere mensen waren aan het klussen aan hun huis, s'nachts zaten mensen om een kampvuur heen en waren gitaar aan het spelen. Zelfs de dieren sliepen in de nacht. Gewoon geweldig die sfeer in die game. En dan mijnen ingaan en je hoort van afstand gewoon die minecrawlers eraan komen of rotzooien, heerlijk sfeertje.

5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Arcania gaat dat weer helemaal terug brengen! \o/

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Shiiiiiiiiiit....als dat even zou kunnen. Dan heb ik waarschijnlijk niet eens tijd voor een Fallout : New Vegas ;) . Of welke andere RPG dan ook, nice mix van genres in gaming tegen het eind van dit jaar hoor. Shooters (Crysis 2, COD:BO, MOH), third person action adventures(AC:Brotherhood,Kane&Lynch 2,Mafia II), RPG(Fallout:NV, Two Worlds II, Arcania,Fable III) Platforming(Limbo, Lost in shadow).

Nice niceeeee :eek:

7. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Kom je tijd te kort?
    Ik ken dat!!

Kent er iemand een toverspreuk die er kan voor zorgen dat ik tijdens mijn vrije tijd
    de "Tijd" kan laten stilstaan voor pakweg 100 uurtjes per keer dat ik de spreuk uitspreek ... ? :p

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Mwa, opzich niet persé tijd te kort. Maar als Arcania echt zo goed is als de eerste Gothic, dan zal die game denk ik al mijn game-tijd innemen, maar dat is gewoon afwachten. Plus dat ik de laatste tijd maar weinig game, dus tegen die tijd maar zien welke RPG ik het eerst haal, alleen maar zonde van het geld anders.

9. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
  10. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.442
    Hold your pants on, Zavvi heeft zo wel vaker een verkeerde release gepost. Volgens mij doen ze dat om mensen te laten pre-orderen. :p

(Maar als het klopt is dat natuurlijk geweldig nieuws.)

EDIT: Staat gewoon 22 oktober bij de release datum.

Laatst bewerkt: 25 jul 2010
  11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Het is ze in elk geval gelukt, ik heb hem gepreordered :D

Damn, deze en TWII, kan niet wachten !

12. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een impressie gelezen over deze game. hij staat me echt wel aan, meer nog dan Two Worlds (of minstens even veel) ...
    Nu maar afwachten ... ik ga in ieder geval niet meteen de game(s) kopen als ze uitkomen ... eerst rustig alles bekijken, het hoesje en wat lezen op internet, screenshots bekijken ... en vooral mijn intuïtie gebruiken !

En hopen dat één van deze games zo bug-vrij is als het maar zijn kan en persoonlijk heb ik dan iets meer vertrouwen in deze Gothic dan in Two Worlds II qua bugs ... ik ben benieuwd ! :) En ik wil één van deze games op m'n xbox gaan spelen, want mijn pc upgraden voor de nieuwste games doe ik (voorlopig) niet meer.

Ondertussen speel ik terug Divine Divinity op pc en tussendoor ook D 2 Ego Draconis op de xbox. Beide speel ik ze "hardcore-gewijs" ... echt de max, een veel intensere beleving vind ik. Daarom wil ik het ook proberen om eens een geheel nieuw spel op deze wijze te gaan spelen (want DD ken ik bijna binnenste buiten en dan weet ik min of meer welke gebieden erg gevaarlijk zijn en zo ben ik al meer voorberied, dat maakt het zeker gemakkelijker!) en daarbij spreekt Gothic IV me het meest aan. :)

Laatst bewerkt: 30 jul 2010
  13. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Deze kijk ik ook naar uit. Ik heb zo'n voorgevoel dat het met Arcania wel goed gaat komen.

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Linkje naar de impressie? Want ik kan er echt weinig vinden en ben zéér benieuwd wat sites van de game tot nu toe vinden, die hebben de game wellicht al mogen testen en ik nog niet, dus ben erg benieuwd.

15. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
  16. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, hier beste BigKabuto ;)

17. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn echt prachtige screenshots bij !! Wel mijn stijl/goesting :)

18. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Dit is misschien al geplaatst, maar wat een prachtbeelden. Ik moet deze maar eens gaan pre-orderen binnenkort.

19. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Had dat filmpje nog niet gezien maar hallelujah _O_ Wat een beelden!

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Klinkt inderdaad goed ja. :)

Misschien dat ik deze week eens Gothic III op mijn laptop ga uitproberen, op mijn vorige werkte ie niet fijn, maar deze laptop is qua specs zoveel krachtiger. Volgens mij is er een demo van, dus deze week eens kijken.

Deel Deze Pagina