Hoi, Ik ga binnekort op vakantie en ik wil graag mijn xbox meenemen en ik kan niet kiezen uit 2 tassen. Microsoft Sling Bag Microsoft Backpack. De slingbag is wat duurder dus daarom dnek ik dat die beter is. MrBeast
De meeste mensen gaan niet op vakantie om te xboxen... Mijn advies: Geniet van je vakantie en laat je xbox thuis
i know alleen ik heb een gebroken scheenbeen + geopereerd en ik ga daar naar me famillie en dan moet ik eigelijk alleen thuis blijven
Daarom vraag ik hulp ben niet echt een expert in..... @coentjuh als m'n been niet gebroken was zat ik gwn te relaxen op strand enz
Ik zou gewoon voor de Microsoft Backpack gaan. Ik denk dat hier het meeste in kan en het veiligste is. Ook kun je deze gewoon bij bol.com bestellen http://www.bol.com/nl/p/games/xbox-360-rugtas/1004004000027757/index.html Een goedkopere oplossing is je xbox in een aantal handdoeken wikkelen en in een gewone tas doen
Ga je met het vliegtuig? Dan zou ik 'm als handbagage meenemen, tenzij je wil dat er met je Xbox wordt gegooid . Dan ligt het eraan wat je verder als handbagage meeneemt. Als je een rugtas hebt koop je een slingbag, heb je een schoudertas koop je een backpack .
Daar beschermt geen tas tegen. Of je moet een halve meter schuim eromheen draaien. Die koffers vliegen met mag 5 door zo'n achtbaan.
Ik heb Backpack gekocht 20 euro Ik ga erheen met vliegtuig en ik neem hem als HANDbagage mee ik ben niet gek die gasten daar gooien gwn met koffers!
Dan neem ik aan dat hiermee je vraag is beantwoord. Ik wil je verzoeken om voortaan goed rond te kijken voor je een thread opent. Deze vraag heeft niet zoveel met games te maken. Aangezien je geholpen bent, gooi ik dit topic dan ook op slot.
uhh best kans dat je het niet mee mag nemen als handbagage, hiermee loop je dus het risico je xbox te verliesen.