Xbox 360 Slim

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MaasMaas, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marijke

    marijke Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    ja volgens mij wel het is een hd ready en full hd
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    check de startpost van de HDTV thread even en stel dan daar je vraag ;) Volgens mij is dat geen probleem
     
  3. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Oké ik heb dus de xbox slim gekocht, samen met een Transfer Cable. Nu was ik van plan om mijn 'oude' xbox gewoon te bewaren en beneden te laten staan, maar drie dingen vielen mij op:

    1. Ik zie alleen een AV-kabel? Is Microsoft serieus zo verschrikkelijk gierig om niet eens een fatsoenlijke Component of HDMI-kabel bij te leveren? Of zie ik het verkeerd en kan deze kabel ook 720p aan?

    2. Ik ben net klaar met het overzetten van alle data, maar tot mijn schrik zag ik dat alles overgezet is en niet gekopieerd. Dit had ik natuurlijk kunnen weten, het is een transfer-kabel, maar ik wil graag de data op beide xbox'en behouden. Is er een mogelijkheid om alles te kopiëren of moet ik dit handmatig per item doen via System Settings > *Data* > Copy ?

    3. Voor mijn gevoel kwam er ongelooflijk veel hitte uit het boxje, is dit normaal/schadelijk?
     
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    1. Microsoft levert tegenwoordig bij alle Xbox360 versie alleen nog de standaard AV-kabel (composiet !!).
    2. Met de Transfer Cable kan je alleen data overzetten van de ene naar de andere HDD.
    Alle Data wordt na het overzetten automatisch van de oude HDD gewist.
    3. Mijn "slim" wordt ook behoorlijk heet , maar wat is dat ding toch heerlijk stil.
     
  5. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Oké bedankt voor het snelle antwoord.
    Wel belachelijk van die AV-kabel zeg, maar goed ik heb de component van de vorige nog.
    Ik wil trouwens ook nog even een kanttekening plaatsen bij die 3e opmerking, zonet mat ik even de temperatuur met mijn hand en het was meteen afgekoeld. Dit in tegenstelling tot de eerdere xbox die vaak nog een tijdje na het uitzetten warm bleef.
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2010
  6. R4Z3R

    R4Z3R Active Member

    Berichten:
    241
    Leuk Bevonden:
    0
    @gerowniko

    3. Voor mijn gevoel kwam er ongelooflijk veel hitte uit het boxje, is dit normaal/schadelijk?

    Het is normaal, de 'hitte' is alleen bij het 'rooster' op andere delen is hij bij mij gewoon koel ;)
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2010
  7. Zamaster360

    Zamaster360 Mr. Coöp

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij wel redelijk logisch, dacht ik, omdat die fan de meeste warmte meteen uit de 360 zuigt :)
     
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Best maf, opzich is die best stil. Maar soms is het toch weer alsof er een vliegtuig op gaat stijgen, zeker als je van een DVD naar het Dashboard gaat. :9
     
  9. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Zodra je een game op de HDD hebt geinstalled hoor je 'm totaal niet meer.
     
  10. R4Z3R

    R4Z3R Active Member

    Berichten:
    241
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, maar als ik een game op de HDD heb geinstalleerd, en ik ga terug naar het dashboard dan hoor je hem weer even 'blazen'.
     
    Laatst bewerkt: 1 aug 2010
  11. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    heb hetvolgende probleem.
    toen ik mijn xbox opstarte had ik geen verbinding niet meer met het internet.
    toen zocht ik naar mijn draadloos internet maar vind hij niets meer.
     
  12. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    gewoon (paar keer)opnieuw opstarten.
     
  13. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Xbox elite verkocht voor 100 euro. Volgende week een xbox 360 slim kopen. Waren een paar aanbiedingen dat je 2 spellen erbij kreeg als je hem kocht zag ik. Jammer dat ik ze alle 2 al heb maarja boeie.
     
  14. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    heb dat al gedaan maar haalt niets uit.
     
  15. Zamaster360

    Zamaster360 Mr. Coöp

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een kwestie van je modem/router resetten. Of kun je wel met andere apparaten op je wireless komen?
     
  16. Silverlink

    Silverlink Sage of Darkness

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    3
    Mailtje van xboxhome.nl

     
  17. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Zag het ook in de mail. :mad: Dat zal wel een duur rondje op Ebay worden voor de meeste Nederlanders. |:-
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Misschien moet je het dan eens bij Gamemania proberen, die verkochten uiteindelijk die rode Resident Evil 5 360 pack die voor de rest niet verkocht werd in NL.
     
  19. Silverlink

    Silverlink Sage of Darkness

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    3
    Dan mag microsoft stikken. Alleen US en UK wat is er zo speciaal aan die twee landen?!
     
  20. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ik meende me te herinneren dat die rode ook wel bij de Intertoys heeft gestaan? :eek:
    Maar inderdaad, als het zo moet mogen ze het eigenlijk wel houden. Ik heb weinig zin om 500E voor een Xbox te gaan betalen omdat iemand er alleen maar dikke winsten op wil maken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina