[Centraal] Welk spel moet ik kopen? [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 22 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gamehell01

    gamehell01 PomO

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je hem niet gewoon lenen van een vriend dan als je echt zo twijfelt
     
  2. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Net zoiets zeg ik, het gaat erom dat particulieren verkopen aan particulieren.
     
  3. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Je zei ook dat er geen garantie is, terwijl er heel vaak garantie wordt geboden. En op ebay en marktplaats zijn ook heel veel retailers actief. Maar waar marktplaats ongecontroleerd en onveilig is, heb je op ebay heel weinig kans om genaaid te worden. (Maar dit zou evt. meer thuishoren in gamestore topic.)
     
  4. infinitelau

    infinitelau Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand me een goede site geven om xbox 360 spellen te kopen geven
     
  5. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Die link was niet zo duidelijk, maar check hier: www.budgetgaming.nl
     
  6. infinitelau

    infinitelau Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    halo 3 odst lijkt me wel vet maar ik twijfel of dat de single player het waard is want als halo reach komt ga ik daar natuurlijk mee online. ik ging altijd met halo 3 online maar m'n xbox kan halo 3 niet meer lezen
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    dat is toch al lang niet meer zo. Marktplaats heeft tegenwoordig ook paypal (en is van Ebay)
     
  8. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Maar op ebay ben je als verkoper verplicht paypal te accepter, tenzij je een gecontroleerd verkoper bent. Marktplaats geeft die controle veel minder. Je moet maar eens googelen of kijken op opgelichtopinternet.nl hoeveel er nog misgaat via marktplaats.
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    De singleplayer en FireFight missies vond ik erg vermakelijk. Daarbij kun je met ODST ook online spelen, en je krijgt daarbij alle map packs bij, dus de Mythic etc. Plus alle nieuwe game modi.
     
  10. Traxxas

    Traxxas Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag een "opvolger" voot GTA IV wat ik pas heb uitgespeeld.
    Ik twijfel tussen 2 games, namelijk:

    -Red Dead Redemption
    -GTA Episodes Of Liberty City
     
  11. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Ik denk dat RDR langer is, en het is sowieso echt goed.
     
  12. Traxxas

    Traxxas Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Is RDR dan ongeveer even lang als GTA IV?
    En is GTA Episodes of L. dan veel korter?
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Als je de episodes achter elkaar speelt zijn ze niet veel korter maar ik vind persoonlijk RDR wel leuker.
     
  14. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    @Traxxas: GTA IV is langer dan RDR.
     
  15. infinitelau

    infinitelau Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    ik twijfel nu zou ik halo 3 odst voor rond de 15 euro bij "thehut.com" (ik heb halo 3 niet, wel gehad en vond het leuk)

    of zou ik the orange box kopen voor rond de 15 - 20 euro bij een winkel (ik heb het al 1 keer gespeeld en de uitbreidingen en portal ook een beetje maar niet zo lang, maar vond het een van de beste spellen die ik ooit heb gespeeld. en ik weet niet maar het lijkt me leuker om op de xbox te spellen dan op de computer)
     
  16. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Zou ik 13 augustus Madden 11 halen. Het lijkt mij leuk, maar twijfel. Iemand een idee?
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb een paar keer een madden game geprobeerd maar als je geen liefhebber bent van American Football (of Hand-egg zoals het eigenlijk zou moeten heten) is er volgens mij niet zoveel aan.

    Het is niet zoals de NHL games die je ondanks dat je misschien niks met de sport hebt toch vrij snel oppikt en waar je vrij makkelijk lol mee kan hebben.

    Ik vind het allemaal wat lastig lezen qua plays en tactieken en ga daarom of maar lopen met de bal of ik gooi een hail mary pass. Dat is niet echt leuk spelen.

    Maar goed, als je dus wel affiniteit hebt met de sport en je weet wel het verschil tussen een Defensive end en een linebacker dan is Madden volgens mij wel DE Amerian Hand-egg serie die je moet hebben.

    Je zou kunnen overwegen om eerst een oude versie te kopen, die kosten vast geen drol meer en zou kun je kijken of het wat voor je is. (want qua gameplay veranderd er volgens mij de laatste jaren niet zo veel meer )
     
  18. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Wut :+

    Bedankt voor de hulp! Ik ga hem waarschijnlijk dan niet halen, want heb nooit affiniteit met de sport gehad en die tactieken zijn inderdaad lastig te begrijpen (bij de demo tenminste)
     
  19. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    De hele sport is wel lastig hoor. Alle tactieken. Je moet zowat in Amerika wonen om het spel te snappen, haha
     
  20. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Nu we het toch over uitheemse sporten hebben (lees: alles behalve voetbal), zijn baseball games een beetje te doen? Weet weinig van die sport, behalve dat het erg tactisch is. MLB 2K10 scoorde wel goed volgens mij.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina