Serieus? Want als ik wat potjes verliest dan blijft er hetzelfde level-balkje staan(van 20 naar 21 bijv.) Nooit geweten dan.
Het is natuurlijk ook niet zo dat je gelijk een level zakt. Ik heb geen idee hoeveel punten je bijv. nodig hebt om van 20 naar 21 te gaan, maar stel level 20 is 2000 punten. Je verliest een wedstrijd en er gaan 30 punten af, terwijl je eerst 2001 punten had, dan ben je weer level 19
Ik had 4300 punten, nu heb ik er 3800 volgens mij, welk level zou ik met 4300 punten moeten zijn? 29 toch?
Dat zijn EA-Points. Die krijg je als je gewoon een match afmaakt Wij hebben het over skill-points. Die krijg je als je wint
Is er eigenlijk nog een maximaal aantal punten dat je KAN krijgen per wedstrijd? Ik dacht dat dit voorheen 60 ongeveer was. Klopt dit?
ik heb een vraagje, ik probeer met fifa10 tegen een vriend te spelen, maar het lukt steeds niet. Gewoon via fifa > live > head to head > play a friend maar elke keer krijgen we "game session is no longer available" we kunnen wel gewoon quick match spelen tegen anderen we kunnen elkaar ook zien in de lounge, maar vanuit daar lukt het ook niet hoe komt dat? en wat kunnen we eraan doen?
Volgens mij is 7 doelpunten verschil het maximale waarvoor je punten krijgt. Dus of je met 7-0 of 25-0 wint, maakt qua punten niks uit. Je krijgt dus evenveel.
Ik heb nu 410 online matches gespeeld (218 gewonnen - 23 gelijk - 169 verloren). Ik heb nog steeds mijn 100 wins-achievement niet, en 118 quitters lijkt mij nu toch wel zeer onwaarschijnlijk, niet? Ook heb ik nog steeds mijn 50-uren achievement niet, terwijl ik ook al wat seizoenen in Manager Mode heb gespeeld ( een 5-tal) en soms wat offline matches tegen wat vrienden speel. Bij Fifa 09 had ik deze achievement al in december, terwijl ik ook Fifa 10 bij de release gekocht had. (Fifa 09 heb ik wel meer gespeeld maar toch) Zou het kunnen dat mijn Fifa10-achievement-unlock-systeem (of whatever) gewoon fucked up is en ik die 2 achievements nooit zal unlocken?
Als je zoveel gespeeld hebt als dat je aangeeft, dan krijg je die achievements waarschijnlijk niet. Door een EA - fout.
Ik denk dat 1 van jullie de NAT status op strict of moderate heeft staan. Moet je naar system settings > network > test xbox live connection. Als je geen melding krijgt dan is het goed.
heb sinds lange tijd weer eens fifa online gespeeld. en nog steeds speelt iedereen met minimaal 4,5 sterren teams. heeft er dan niemand clubliefde? trouwens 2 vd 3 wedstrijden waarin ik voorstond ging die andere kerel weg, krijg ik dan nog wel me punten? ook in 1 wedstrijd 8 keer de paal/lat geraakt, echt ziek. gelukkig wel nog 1-0 gewonnen.
Ey! Weet iemand wanneer de nieuwe transfer "update" uitkomt? Dus wanneer de spelersselecties weer zijn bijgewerkt? Of kan dat nog erg lang duren ivm de transferdeadline? Of zou fifa binnenkort al updaten? Hoor ut wel.