Dead Rising 2

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lenny-t, 28 jan 2009.

1. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    "Underground access";)

2. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Vond het juist altijd vet om door het park heen te rennen. Vooral met de convicts theme song. :cool:

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Dudes, er zit een fucking zombie dierenpark in! _O_

4. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Op de één of andere manier gaf die song altijd een beetje extra spanning imo :+

@Fiasco

Ik kan niet wachten om met een zombie-tijger te vechten :D

5. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Epic. Sowieso ga ik dit spel halen

6. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Boh idd, als ik dit nummer zo hoor, begint de adrenaline al te stromen. :lol:

Veel save points deze keer!

Laatst bewerkt: 2 aug 2010
  7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    En om daarna met die auto door het park te scheuren ;)

8. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    De map ziet er goed uit jo, en de rest van de filmpjes ook wel.
    Maar toch blijf ik een beetje sceptisch, omdat dit niet door hetzelfde team word gemaakt dan het team van Dead Rising 1.

Ik wacht toch echt ff de reviews af.

9. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, DR 1 was geniaal. Dit spel ga ik direct halen. Al is het alleen al voor de collectie ;)

10. blackdevil235

blackdevil235 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die convicts waren echt achterlijk, maak je de auto niet kapot komen ze weer terug erg leuk als je met die achterlijke mensen die je moet redden er langs moet komen.
    ga hem zeker kopen heb hoge verwachtingen ervan zoals
    .een niet "niet hetero" save system erg leuk om je dood te safen als je bijna aan het einde bent.. na dat geval met die tank waar je die bommen onschadelijk moet maken effin doolhof met achterlijk veel zombies.
    .dat brengt mij bij punt 2 veel zombies.. ze blijven terugkomen maar je wapens gaan wel naar de knoppen dus beter blijven ze dit x dood is wel zo realistisch.

11. blackdevil235

Leuk Bevonden:
    0
    zullen er dit x weer "niet hetero" zombies inzitten die van standje 69 houden

12. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Wat zit je nou eigenlijk te zeuren?:emo: Zombies kunnen niet voor altijd wegblijven als je ze "gedood" hebt. Zombies zijn zombies en die komen altijd terug:+

13. blackdevil235

Leuk Bevonden:
    0
    dan laten ze lekker die zombies die je vanaf het dak ziet naar binnen komen ofzo.. ik vind wel dat je sommige plekken gewoon zombie vrij moet kunnen maken.. hoe kan je anders de wereld redden als ze wel majin buu zombies hebben maar geen goku. er lopen genoeg zombies rond kijk maar in die parkeergarage.. kijk naar resident evil uhhh uhhh uhhh zombies kunnen niet wegblijven zeker nooit dat spel gespeelt dat team heeft tenminste hersens dead rising slaat gewoon alles je gaat een deurtje binnen en weer naar buiten misschien 5 seconde werk en alles staat weer op dezelfde plek, maar oooo als ik dat zwaard wil moet ik steeds weer op die stomme rand springen. op sommige momenten is dat dus echt kut zoals bovenaan die trap met de verkeerde wapens ga je makkelijk naar de ... en zeker in dat gangetje met die gesloten deur..veel zombies en wapens die snel kapot gaan (zonder die boeken dan he en 4 blokjes leven)

14. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Dead Rising 2 komt een weekje eerder 3

Goed nieuws voor alle zombie-slacht-game fans, Dead Rising 2 komt een weekje eerder dan gepland. De game zou eerst rond 2 oktober uitkomen maar de Xbox 360 en PS3 versie zal nu 24 september uitkomen en de PC versie op 28 september. We zullen de game dus iets eerder dan de Amerikanen krijgen waar hij 28 en 30 september verschijnt.

De reden waarom de game een weekje naar voren schuift is niet bekend maar FIFA 11 komt ook rond 2 oktober uit, zou er angst voor minder verkopen zijn? In Dead Rising 2 spelen we met Chuck Greene die op zoek is naar het medicijn Zombrex voor zijn dochter die geïnfecteerd is en langzaam een zombie wordt.

Laatst bewerkt: 12 aug 2010
  15. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    wooot gekkenhuis, waarom niet 1,5 maand eerder :D

16. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Leuk. Heb je na 5 uur spelen een zombieloos spel. :F:

17. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Idd, ik moet er niet aan denken dat je die 45000 zombies moet afmaken (zombie genocider was het niet?)en dat je je helemaal kapot moet zoeken naar die laatste zombie :+

18. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik heb zo'n zin in dit spel. :D

19. blackdevil235

Leuk Bevonden:
    0
    zombieloos? heb je die parkeergarage gezien? ga er eens in zonder electrice zaag en zonder boeken. als je op het dak staat zie je ook zombies die je voor zover ik weet niet tegenkomt dan laten ze die luie flikker maar lopen naar de plaatsen waar wij moeten zijn.
    hoe was het in resident evil uhmm zombie doden en veel zoekwerk en in dead rising zombies doden en mensen zoeken en dan nog veilig zien te brengen en dan nog op tijd bij je missies zijn.. het gaat trouwens niet om het doden van zombies is wel het leukste, maar als je er te lang mee bezig bent kan je opnieuw beginnen.
    stel je wilt iemand redden en je weet dat er teveel zombies in de weg staan zodat die klojo niet mee wilt lopen in zo'n geval zou ik de weg 1st een beetje vrij maken voor ik die gast ga redden voor mij logica voor mongolen niet die laten liever de mensen in een hinderlaag lopen nadat ze gezegt hebben hem te redden XD

20. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Uhhh ... wat? Ik heb echt geprobeerd deze tekst te lezen, maar ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebt.

Deel Deze Pagina