Ik vind het prima dat je van repliek dient, maar dan moet je wel eerst goed lezen wat ik al geschreven heb en dat ook serieus nemen, want die indruk krijg ik nu niet. Als je hier durft te beweren dat je LED LCD mooier/beter vindt dan Plasma dan wordt je meteen voor gek verklaart omdat de PLASMA's "gewoon" beter zijn, waar staat dat en waarom?
Ik wil best bij iemand thuis een Plasma en een LCD bekijken, graag zelfs, maar ik ken niemand in de buurt die beiden thuis heeft staan. Daarnaast heb ik dus al in de winkel gekeken, en daar was het redelijk donker en er was geen direcht licht boven, naast, achter of wat dan ook, en het verschil was zeer groot, helemaal in wit-waarden, die was bij die Plasma gewoon grijs en donkergrijs ook, vergeleken met de heldere lcd ernaast. Toegegeven, het was niet de beste Plasma, maar ook zeker geen goede LCD, ik weet de typenummers niet, het was een HD-ready Samsung.
Hoezo maakt een Plasma gehakt van een LCD? Op welk gebied? Ik heb zoveel vergeleken en het is gewoon niet zo, niet in mijn mening, maar ik moet dan jouw mening daar maar boven plaatsen en toch een Plasma kopen? Waarom? Wie zegt dat dat feiten zijn? Het is zo subjectief, je kan wel dingen gaan lopen meten, maar het gaat erom wat je mooier vindt en hoe het eruit ziet.
En dan moet je niet zo denigrerend gaan lopen doen met dat ik niks onderzocht heb, want ik denk dat 95% van Nederland sneller en makkelijker een tv koopt dan ik. Ik heb al ontzettend veel vergeleken en gekeken, maar je conclusie mag blijkbaar alleen zijn dat Plasma het best is. Maar overtuig me daar dan maar eens van, want het zou mijn probleem van budget en snelheid deels oplossen. En noem dan eens een Plasma onder de 800 euro die volgens jou zo goed is. Daarnaast worden er maar weinig Plasma's in de winkels gezet, dus is het lastig die zelf te bekijken, en afgaan op fora en reviews moet je niet doen zeggen jullie zelf.
En ik zeg toch dat we met alle instellingen gespeeld hebben? Dus nee, niet LCD op Dynamisch en de Plasma op THX, we hebben alles geprobeerd en het verschil bleef ontzettend groot. Plasma is beter, daar is het weer, zulke onzin, kom dan eens met iets overtuigends, het blijft gewoon een mening, natuurgetrouwer, mwah, mss dat de kleurechtheid ietsje beter is, maar ik heb dat bij geen enkele LED storend gevonden. en wit is voor geen meter wit op zo'n plasma, maar donkergrijs.
Ja, deze verkoper was objectief, dan geloof je het toch niet? Hij wilde me graag een tv verkopen, tuurlijk, maar hij wilde me niet een bepaalde tv, of bepaalde soort verkopen. Ik was als enige bij dat gesprek en ik weet wel hoe het ging.
Ik heb tientallen, misschien wel 100 tv's bekeken, uiteindelijk naar veel dingen gekeken en de Samsung C6000 kwam er toen uit, maar door wat slechte reviews twijfel ik nog, dat heb ik al gezegd. Ik ga niet zomaar een tv kopen die ik niet gezien heb. Maar blijkbaar moet ik wel gewoon zomaar een Plasma bestellen op aanraden van forummembers, das toch hetzelfde?
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind het erg leuk en fijn dat iedereen reageert en probeert zijn mening te geven als ie vind dat er iets niet klopt in mijn conclusies of als je suggesties hebt, maar het moet wel gebeuren na eerst te lezen wat ik schrijf en dat vooral ook serieus te nemen. En het dient niemand om steeds in herhaling te vallen, dus kom dan wel met nieuwe dingen.
Dus ik ben echt nog niet overtuigd van die Plasma's, vertel me maar waar ik zo'n geweldige Plasma (binnen mijn budget) naast een LCD kan zien die die LCD dan verpletterd en dan zou ik erg blij zijn.
Klik om te vergroten...